![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Voor wie kies je als burgemeester bij rechtstreekse verkiezing? | |||
Patrick Janssens |
![]() ![]() ![]() |
17 | 47,22% |
Filip Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
19 | 52,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet anders dan voor Dewinter te kiezen.
Anders denkt Jansens dat 'm goe bezig is en doet hij gewoon voort. Paulus. |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil geen stem uitbrengen.
Op Dewinter zelf zou ik nooit stemmen, ben meer voor Annemans binnen het VB. Maar Janssens is al helemaal geen optie voor mij ! Dus indien dit een echt scenario zou zijn, stemde ik blanco of ongeldig. @ Duveltje : ik voeg daad bij het woord, ik heb de knoop doorgehakt, ik ben weg uit de provincie Antwerpen vanaf februari ! Ik zoek betere oorden op ! (althans voor mij dan toch ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 1 oktober 2006 om 11:32. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
**************************** Zo aangenaam wonen is het in Antwerpen,en dan maar verschieten de er zoveel VB kiezers zijn hé,of zoveel mensen gaan lopen uit antwerpen Daarjuist op ATV nog schoon meneerke janssens bezig gehoord,mijn maag draaiden om,ik begrijp echt waar niet dat daar mensen op kiezen En inderdaad ik zou ook nooit voor Filip Dewinter kiezen,maar de peiling hier gaf maar 2 opties hé Laatst gewijzigd door duveltje382 : 1 oktober 2006 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dictator? Wat is er niet goed te praten?(welke manier?) Wie zegt dat hij niet achter de grondbeginselen van een democratie staat? Kan je dit eens effe toelichten |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb de cholera gekozen omdat ik de personencultus rond de pest nogal degoutant vind. Daarbij, Dewinter heeft toch altijd z'n mond vol over het slecht beleid van de reclameboy, dus voor mijn part mag hij dan eens bewijzen of hij het zo veel beter kan. Het is dan eindelijk eens gedaan met al dat gezeik van "we mogen nooit meedoen" of "het VB zal A'pen kapot maken".
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bill, geen gemiddelde antwerpenaar. ![]()