![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
| Bekijk resultaten enquête: Is het cordon sanitair verdraagzaam? | |||
| Het cordon sanitair is verdraagzaam |
|
31 | 29,25% |
| Het cordon sanitair is onverdraagzaam |
|
75 | 70,75% |
| Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het meest geweldige in die reportage was de achterban die kwam klagen over al die jaren van weggegoide stemmen. Hij kon maar niet uitgelegd krijgen waarom ze nog haar stem zou blijven vergooien
|
|
|
|
#202 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Weggegooid zijn ze niet, ze drukken hoe dan ook hun stempel op het beleid. Stemmen zijn nooit weggegooid in een democratie, of denk je daar anders over? Jammer van die morrende achterban, misschien minder nadruk moeten leggen op eventueel burgemeester worden. Ik denk (en hoop) dat men vooral klaagt dat de stad nu werkelijk 'verloren' is, en de achterblijvende autochtonen geen hoop meer hebben (dat is dan hun persoonlijke overtuiging, vooral van VB kiezers). Het waren inderdaad de verkiezingen van de laatste kans, voor deze stad althans. Mechelen en Gent kunnen ook wel voorgoed verloren gaan de komende jaren. Het is alleen te hopen dat we binnen 6j een positieve evaluatie kunnen maken, pas dan zal ik (hoe moeilijk ook), enig respect krijgen voor mensen als PJ (SPa als partij nooit!). Hoe dan ook, de grootste uitdaging zal nu voor PJ liggen...ik denk dat hij dat zelf even vergeet tijdens al dat feestgedruis. Waarschijnlijk een zo goed als onmogelijke opdracht, waarvan FDW misschien heimelijk blij is ze niet te moeten trotseren....(Met een linkse, saboterende overheid in het zadel federaal). |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Vreemdeling
|
Aan de andere kant het gaat wel de goede kant op met Antwerpen.
Mijn kameraad is er met zijn vrouw gaan wonen en binnen twee dagen was zijn busje al leeggeroofd. Nieuw record |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Burgemeester
|
Zoals ik reeds eerder ergens postte, de toekomst zal het bewijs vormen. Ik maak me geen zorgen (over het bewijs, wel de toekomst).
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Minister
|
Tuurlijk dat ge u zorgen moet maken over de toekomst. Ooit zal de zon imploderen!
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Als ze geen stemmen meer konden halen bij hun eigen achterban, zijn ze hun electoraat maar ergens anders gaan zoeken. hoe noemen ze dat... het verloochenen van de eigen identiteit... juist jah... alles om de macht te behouden, ten koste van alles hé.. Alles is gepermiteerd om het Vlaams Belang van besturen te houden. Uw geloofwaardigheid is er aan voor de moeite, maar doe vooral zo verder, blijf maar op extreem links stemmen en ge zult wel zien waar ge uitkomt met jullie nazi ideeën, want als er 1 partij is wiens gedachtengoed dicht aanleunt bij dat van de nazi's, dan is het de extreem linkse SPA wel !
|
|
|
|
#208 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het 2de strafste feit vond ik toch die foto manipulatie met de daders van de mp3 moord om toch maar het VB uit hun grot te lokken om ze dan achteraf te kakken zetten. De extreemlinkse skinhead die ze hadden ingezet om zich voor te doen als extreem rechtse vond ik dan weer minder geslaagd die terroristische organisatie ...? Tja hoe kunt ge nu terroristisch zijn als ge nog geen tientallen slachtoffers hebt gemaakt. Trouwens, de vlaamse geloofwaardigheid is er al een tijdje aan voor de moeite, dus begin niet over mijn geloofwaaridheid. U zit op het internet!
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 16 oktober 2006 om 22:58. |
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Blijf vooral alles verder rediculiseren en uzelf belachelijk maken. DOEN !
|
|
|
|
#210 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#211 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
De volgende gemeenteraadsverkiezingen stemt alles wat nog Antwerps is op het Vlaams Belang en de rest stemt allochtoon. Daar zal het extreem linkse beleid in Antwerpen wel voor zorgen de komende 6 jaar ! Ze hebben hun nieuw ellectoraat gevonden hé.. kben eens benieuw hoelang de allochtonen het gaan dulden dat ze geen mandaat krijgen terwijl ze toch verkozen zijn.... ow jah... ze kunnen er misschien een mars voor organiseren, daar zijn ze goed in...
|
|
|
|
#212 |
|
Minister
|
Gij zijt ook niet wakker geworden op 8 oktober he?
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#214 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
|
|
|
|
|
#215 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
|
|
|
|
|
#216 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
gooien vb'ers hun stem weg? enige nuancering is toch op z'n plaats... het vb weegt vanuit de oppositie wel degelijk op het beleid (spijtig genoeg)... en een aantal van hun ideetjes zijn al uitgevoerd, zij het fel afgezwakt vandaag trouwens gelezen dat pj het met 8 schepenen (2 minder dus) gaat doen: 4 voor de sp.a en 2 elk voor cd&v en vld geen slecht idee, me dunkt een reltief kleine ploeg die goed samenwerkt is altijd beter dan een grote ploeg die ruzie maakt tenslotte, @ TC, ik woon al 1 jaar in Antwerpen, midden tussen de turken aan de brederodestraat. mijn wagen is nog nooit leeggeroofd. en het is nochthans geen marginale aftandse voddenbak ik ben er ook nog nooit lastig gevallen door rondhangjongeren, hoewel ik er regelmatig 's nachts rondloop misschien is dat ook wel omdat ik nooit iets in mijn wagen laat liggen? of omdat het onveiligheidsgevoel fel overdreven wordt?
|
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mandaten worden uitgedeeld door de kiezer, schepenambten door de meerderheidspartij, in dit geval Patrick.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 oktober 2006 om 09:09. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Burgemeester
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw voorbeeld klopt langs geen kanten. Het recht op vrijheid van godsdienst stopt helemaal niet waar het recht op vrijheid van een andere godsdienst mij verhindert mijn godsdienst aan te hangen. |
|
|
|
|