![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
St. James the Moorslayer, one of the most valiant saints and knights the world ever had … has been given by God to Spain for its patron and protection. — Cervantes, Don Quixote <1> Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2006 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#424 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#425 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verkeerde woordkeuze.
![]() |
#426 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 17 oktober 2006 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
#428 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#429 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Check nog maar eentje van de geboden, we gaan nog zwijgen over de rest: Gij zult niet doden, en kijk dan op hoeveel manieren dat ene gebodje(Gebod=Sharia) geintrepeteerd wordt door verschillende stromingen van de Katholieke kerk. Het is niet omdat het ergens gedaan wordt dat iedereen die dezelfde religie aanhankelijk is er het zelfde over denkt. U bent blijkbaar in staat om die distinctie te maken voor iedereen behalve voor Moslims want u blijft ons allen over dezelfde kam scheren.
![]() |
#430 |
Minister
|
![]() Dat gaat hier nog grappig worden ne rechtse moslim en een rechtse katholieke yijaaa bitchfight
![]() Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 17 oktober 2006 om 22:45. |
![]() |
![]() |
#431 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk heeft onze moslim meer verstand van de geschiedenis van zijn eigen godsdienst, want bij Stefanie blijft het grappig.
|
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#433 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#435 |
Minister-President
|
![]() Tussen haakjes, Pakistan is een ver land. Ik voel me niet geroepen om daar al te veel commentaar op te geven. Wel is het zo dat die paarsen massaal vreemdelingen Belg maken met hunen snel Belg wet. Wij zijn dus bezig met het naar binnen halen van de moslim-terroristen. D�*t is het probleem. En gezaag over moslims die géén terrorist zijn, daar heb ik niks zijn. Ondertussen hebben ze moslim-terroristen Belg gemaakt!
|
![]() |
![]() |
#436 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Groener dan ik blauw ben. En vrijdenkender dan ik bekrompen ben(hahahaha). En allemaal vanuit mijn overtuigingen als humanistisch en semi anarchistische Moslim. Hahahahahahaha
![]() |
#437 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk heb mijn recht op vrije meningsuiting reeds meerdere malen gebruikt om in deze thread te melden dat ik en met mij vele andere Moslims het NIET eens zijn met zulke praktijken. Maar dat gaat blijkbaar uw petje te boven want ge blijft doen alsof het iets is dat lineair is met de manier waarop alle moslims geloven. PS weet ge nog waat Ayaan Hirsi Ali allemaal zei toen ze aankwam in Holland, was nie veel van waar en bleek maar te zijn om statuut van Politiek Asiel te krijgen en te kunnen gaan profiteren op de kap van de Hollanders. Waarmee ik niet gezegd heb trouwens dat die Pakistaan aan het liege is, ik ben eerder geneigd zoiets te gelovn aangezien Pakistan nu nie echt een Liberaal denkend paradijs is. PPS weet ge welk land de allereerste via rechtstreekse democratische meerderheid verkozen vrouwelijke leider had? Twas niet in het westen, dat was Bhutto in Pakistan, straf he.
![]() |
#438 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Toen ik u vroeg of ge wel wist wat de Sharia was waart ge zelfs te dom om het evenkes te googlen en hebde geantwoord met: De Sharia is de Sharia. WOW, wat een diepgang in uw antwoorden. Even zien of ik ook zo slim ben als u. Donald Duck is Donald Duck. Een peer is een peer. Recht is krom. Aaaargh I failed. Twee juist uit de drie, toch nie slecht. ![]()
![]() |
#439 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik wil best geloven dat er moslims zijn die vrede willen en die de Koran niet letterlijk willen nemen. Maar ge moet wel eerlijk zijn, vind ik. En we moeten ook niet doen alsof er geen probleem is met de Islam. Ik heb hier inderdaad de negatieve kanten van de Islam belicht. Dat klopt. Maar aan uw reactie zie ik dat dat moeilijk ligt. Feit is gewoon dat de Islam in bepaalde gevallen geweld toestaat. Op de man spelen, persoonlijke aanvallen of het Christendom erbij sleuren heeft geen zin. Opvallend toch hoe gij altijd persoonlijk wordt of over het Christendom begint. Ge bevestigt daarmee dat de Islam onverdraagzaam is. Ik wil dus best geloven dat sommige moslims een te goed karakter hebben om de regels van de Islam letterlijk te nemen, maar gij hebt hier net dat negatieve beeld van de Islam dat ik had of soms heb bevestigd. Ge bevestigt juist mijn stelling dat vrije meningsuiting en verdraagzaamheid enerzijds en Islam anderszijds moeiijk samen gaan. En nog iets. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor jullie imago. Het valt ook op hoe je de verantwoordelijkheid voor jouw imago op mij afschuift. Maar ik weiger je als minderwaardig te behandelen. Jij bent verantwoordelijk voor je imago en niemand anders. Punt. En als je 'n positief imago wilt, dan ga je daar zelf moeten aan werken. Ge zoud beter dat doen in plaats van uw verantwoordelijkheid te ontlopen. Moslims hebben het vaak heel moeilijk met het opnemen van hun verantwoordelijkheid. Er zullen natuurlijk wel uitzonderingen zijn, maar jammer genoeg heb ik niet den indruk dat gij die uitzondering zijt. |
|
![]() |
![]() |
#440 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad. Het is een standbeeld van Paulus op het Sint-Pietersplein. Paulus werd in Rome met een zwaard onthoofd, vandaar dat hij met een zwaard wordt afgebeeld.