![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hamburgerommel doet die traditie oneerlijke konkurrentie aan vind ik.Wat ze hier verkopen zijn trouwens minder goed als in hun afkomst-land, de States.Te klein, slecht brood, smaakloos vlees,te veel, en te vette saus...minuskuule porties friet...trekt op niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik hoorde onlangs dat belgië zowat het enige land ter wereld is waar mac donalds geen marktleider is. actie voeren tegen fastfood en tegen mac donalds zonder nog maar quick te vermelden is ridicuul.
niet dat het anders niet ridicuul zou zijn natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waar om ik anders gaan eten als ik geld teveel heb en me slecht voel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Niemand wordt verplicht om hamburgers te vreten, alcohol te zuipen, tabak of cannabis te roken of coke door zijn neus te jagen.
Anderzijds blijkt het voedingspatroon bij laaggeschoolden veel slechter te zijn dan bij wie hoger op de sociale ladder staat. (Dat geldt ook voor het rookgedrag). Het is een kwestie van opvoeding. Kinderen uit lagere sociale klassen zijn vaker te dik omdat ze te eenzijdig en te vet eten. Ze gaan ook vaker en sneller aan de sigaret. Dat zijn gewoontes die ze de rest van hun leven meedragen en weer doorgeven aan hun kinderen. De "keuzevrijheid" is dus zeker niet absoluut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als flamingant heb ik een klein boontje voor Voorpost, maar hier slaan ze de bal kompleet mis (en bewijzen ze hun ekstremistisch karakter). Ik ben éénmaal meegeweest met mijn nakomelingen naar zo'n vreethuis. De erop volgende indigestie maakte dat er geen vrees moet zijn voor herhaling. Toch ben ik tevreden met de aktie van die kiekens. Ze zullen zeer populair zijn bij de jeugd !! Ze organiseren hun eigen ondergang. Ofte met het populaire woord uit Antwerpen: ze kanibaliseren hun eigen toekomst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 oktober 2006 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Brood en rijst is het ideale dieet, niet alleen voor de arme, maar voor iedereen die nooit meer acht wil slaan op de weegschaal en gezond eten wil combineren met een intensieve sportieve modus tot op hoge leeftijd. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De koeien vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
#32 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Bepaalde gezonde producten zijn voor vele te duur om tot het dagelijkse dieet te horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 18 oktober 2006 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De kwaliteit van het eten wordt nergens beter opgevolgd dan bij MacD/Quick. Hoe zit het met frituurcontroles? Iemand? Neen? Dacht ik al...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Heulen met het grootkapitaal, nogmaals een bewijs dat AntiDeutsch eigenlijk een nazi is...
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |