Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2006, 15:41   #41
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wie heeft deze "slachtpartij" veroorzaakt? Idd, de palestijnen die slachtpartijen aanrichte in israel de voorbije dagen.
Slachtpartijen in Israël? Er is daar geen enkele dode en zelfs geen gewonde gevallen de voorbijen dagen!!! Toch vreemd hoe Israël erin slaagt de mensen zo'n idee te geven...

Citaat:
De palestijnen zullen nooit stoppen met terreurdaden tegen israel, dat is al duidelijk geworden, dus waarom zou israel moeten stoppen met zichzelf te verdedigen? Jij zou tegen je volk zeggen, allemaal rustig binnenblijven, vergeet de doden elke dag door bomaanslagen of raketten, men zegt dat het op den duur wel zal stoppen.
Er vallen niet elke dag doden door bomaanslagen of raketten in Israël. Dat is weeral eens zo'n verkeerd beeld dat mensen hier vaak hebben. Waar wel elke dag doden vallen de laatste tijd is in Gaza. Ter illustratie: in Beit Hanoen vielen er de voorbije dagen 56 doden en 200 gewonden te betreuren.

Citaat:
Ik hoop voor iedereen dat het daar ooit stopt maar volgens mij zal het nog heel lang duren. Verschil is dat ik geen kant kies omdat ze beiden EVEN schuldig zijn voor alle doden.
You could have fooled me! Sorry, maar Israël is niet bezet en hun volk wordt niet onderdrukt. Je kan beiden niet vergelijken. Neemt niet weg dat elke aanslag onaanvaardbaar is en dat leven met een dreiging van aanslagen verschrikkelijk is (en ik weet waarover ik spreek: ik ben in Israël geweest op een "kritiek moment"). Maar het leven in de "bezette" gebieden is gewoon onmenselijk.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 15:44   #42
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Iedereen weet dat het Hamas krapuul zich graag tussen burgers verschanst om nadien Israël de schuld te kunnen geven van "massamoord". Zoals elke Palestijnse terreurgroepering hanteren ze dezelfde tactiek in de hoop medelijden op te wekken bij de internationale gemeenschap. Als het nu zelfs aan Europese zijde bijzonder stil blijft is men er stilaan van overtuigd dat zulke laffe tactieken niet meer pakken bij de internationale gemeenschap. De moslimlanden zouden beter is in eigen boezem zien inplaats van Israël te bekritiseren. In Israël worden géén 12 jarige jongens opgehangen omdat ze zich aan homosexuele activiteiten hebben gewaagd.
In je blinde haat heb je zelfs nog niet eens door dat zelfs Israël al beseft wat een blunder van formaat ze hier hebben gemaakt. Ze komen zelfs niet met hun gebruikelijke excussjes af. Het gaat hier overigens niet om "de moslimlanden", maar over de Palestijnen en meer bepaald de Palestijnen die in Gaza leven. Ga er eens een bezoekje brengen ofzo en zie met je eigen ogen wat er wordt aangericht. In plaats van hier je haatpropaganda te spuien.
Oud 8 november 2006, 15:48   #43
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was terreurbaas Arafat die in 1998 de de Oslo vredesakkoorden naast zich neerlegde remember..
Onzin, Israël heeft er nooit serieus werk van gemaakt om de afspraken na te komen van de Oslo-akkoorden. En na een tijdje was het geduld van de Palestijnen dan ook op. En dat is gezien de permanente onderdrukking en terreur waarin zij leven perfect te begrijpen. Het is ook Israël's houding tegenover Arafat die aan de basis ligt van de overwinning van Hamas. Arafat was verre van een heilig boontje en heeft ook de nodige boter op zijn hoofd, maar heeft tegelijkertijd nooit een serieuze kans gekregen.
Oud 8 november 2006, 15:56   #44
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
In je blinde haat heb je zelfs nog niet eens door dat zelfs Israël al beseft wat een blunder van formaat ze hier hebben gemaakt. Ze komen zelfs niet met hun gebruikelijke excussjes af. Het gaat hier overigens niet om "de moslimlanden", maar over de Palestijnen en meer bepaald de Palestijnen die in Gaza leven. Ga er eens een bezoekje brengen ofzo en zie met je eigen ogen wat er wordt aangericht. In plaats van hier je haatpropaganda te spuien.
Voor je een ander van haat beschuldigd wandel je maar eens naar je badkamer en kijk je maar eens heel goed in de spiegel. Sommigen van jouw bijdragen kunnen zo zijn weggeplukt uit een toespraak van Joseph Goebbels. Ik heb heel wat Israëlische vrienden, sommigen onder hen wiens broers, zus of ouders tot pulp werd geblazen toen 1 of andere gehersenspoelde Palestijn zichzelf liet ontploffen. Jij bent waarschijnlijk nog nooit van je leven in Israël geweest laat staan dat je met Israëlische burgers hebt gepraat. En voor je me beschuldigd van "fascist" te zijn zoek dan maar eens duidelijk op wat de Antideutsche strekking in houdt dan zal je mss de volgende keer niet van die stompzinnige onzin neerpennen.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 8 november 2006 om 15:56.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 15:59   #45
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin, Israël heeft er nooit serieus werk van gemaakt om de afspraken na te komen van de Oslo-akkoorden. En na een tijdje was het geduld van de Palestijnen dan ook op. En dat is gezien de permanente onderdrukking en terreur waarin zij leven perfect te begrijpen. Het is ook Israël's houding tegenover Arafat die aan de basis ligt van de overwinning van Hamas. Arafat was verre van een heilig boontje en heeft ook de nodige boter op zijn hoofd, maar heeft tegelijkertijd nooit een serieuze kans gekregen.
Vliegtuigen kapen, Israëlische atleten afslachten, dat noem jij iemand een "kans" geven. Om dan nog maar te zwijgen van al het Europese ontwikkelingssgeld dat door Mevrouw Arafat werd doorgesluisd naar Zwitserse bankrekeningen.
Oud 8 november 2006, 16:01   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slachtpartijen in Israël? Er is daar geen enkele dode en zelfs geen gewonde gevallen de voorbijen dagen!!! Toch vreemd hoe Israël erin slaagt de mensen zo'n idee te geven...
Voor mijn part was er heel het conflict nog nooit een israelier omgekomen. Dat doet er niet toe. De reactie van israel kwam er omdat er vanuit palestijns gebied raketten werden afgevuurd. Moet men wachten tot er een dode valt? Bij ons 1 slachtoffer dus dan mogen wij er ook 1'tje maken? Zo werkt het niet mijn beste.

Citaat:
Er vallen niet elke dag doden door bomaanslagen of raketten in Israël. Dat is weeral eens zo'n verkeerd beeld dat mensen hier vaak hebben. Waar wel elke dag doden vallen de laatste tijd is in Gaza. Ter illustratie: in Beit Hanoen vielen er de voorbije dagen 56 doden en 200 gewonden te betreuren.
Zoals ik hierboven al zei, zo werkt het niet. Er vallen misschien niet meer elke dag doden in israel en wel omdat de palestijnen de middelen er niet meer zo voor hebben. Dat is de enigste reden.

Citaat:
You could have fooled me! Sorry, maar Israël is niet bezet en hun volk wordt niet onderdrukt. Je kan beiden niet vergelijken. Neemt niet weg dat elke aanslag onaanvaardbaar is en dat leven met een dreiging van aanslagen verschrikkelijk is (en ik weet waarover ik spreek: ik ben in Israël geweest op een "kritiek moment"). Maar het leven in de "bezette" gebieden is gewoon onmenselijk.
Israel hoeft niet bezet te worden om zichzelf te mogen verdedigen. En de regel in oorlogtijd is niet...bij de ene partij moet het even slecht gaan als bij de ander. Palestijnen blijven hun terroristen steunen dus zal israel zich blijven verdedigen.

Zoals ik al zei, ze zijn beiden schuldig, de ene niet meer of minder dan de andere. Alleen is het duidelijk wie altijd de verdragen schend.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 16:32   #47
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor je een ander van haat beschuldigd wandel je maar eens naar je badkamer en kijk je maar eens heel goed in de spiegel. Sommigen van jouw bijdragen kunnen zo zijn weggeplukt uit een toespraak van Joseph Goebbels. Ik heb heel wat Israëlische vrienden, sommigen onder hen wiens broers, zus of ouders tot pulp werd geblazen toen 1 of andere gehersenspoelde Palestijn zichzelf liet ontploffen. Jij bent waarschijnlijk nog nooit van je leven in Israël geweest laat staan dat je met Israëlische burgers hebt gepraat. En voor je me beschuldigd van "fascist" te zijn zoek dan maar eens duidelijk op wat de Antideutsche strekking in houdt dan zal je mss de volgende keer niet van die stompzinnige onzin neerpennen.
Schatje, ik ben wel degelijk al in Israël geweest. Zowat overal. Inclusief het grengebied met Libanon en Syrië en dan nog op een uiterst kritiek moment. Leuk hoor, zo bombardementjes de hele tijd over de grens uit "zelfverdediging". Ik heb er met massa's Israëli's gesproken. En velen van hen denken er net zo over dan ik. Verder ben ik ook in de bezette gebieden geweest. Ten tijde van de eerste intifada dan nog wel. Leven met een dreiging van aanlagen is verschrikkelijk, maar leven in de bezette gebieden is gewoonweg onmenselijk. Dus ja, ik weet waarover ik praat.

Ik weet wie de Antideutschen zijn: antifa's van Duitsland die sympathiseren met Israël. En ik weet ook dat er ondertussen al een splitsing is gekomen tussen de antideutch en de andere antifa's: de antideutschen gingen zover in hun moslimhaat dat ze het regime van Milosevic gingen steunen...

Laatst gewijzigd door Edina : 8 november 2006 om 16:47.
Oud 8 november 2006, 16:36   #48
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vliegtuigen kapen, Israëlische atleten afslachten, dat noem jij iemand een "kans" geven. Om dan nog maar te zwijgen van al het Europese ontwikkelingssgeld dat door Mevrouw Arafat werd doorgesluisd naar Zwitserse bankrekeningen.
Nee, het gaat over de periode nadat de Oslo-akkoorden waren afgesloten (ruim na de aanslagen die je hier opsomt). Als je zo'n akkkoorden tekent, dan moet je de afspraken erin ook nakomen. Doordat Israël dat niet deed, heeft Arafat nooit een serieuze kans gehad.
Oud 8 november 2006, 16:44   #49
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Voor mijn part was er heel het conflict nog nooit een israelier omgekomen. Dat doet er niet toe. De reactie van israel kwam er omdat er vanuit palestijns gebied raketten werden afgevuurd. Moet men wachten tot er een dode valt? Bij ons 1 slachtoffer dus dan mogen wij er ook 1'tje maken? Zo werkt het niet mijn beste.

Zoals ik hierboven al zei, zo werkt het niet. Er vallen misschien niet meer elke dag doden in israel en wel omdat de palestijnen de middelen er niet meer zo voor hebben. Dat is de enigste reden.

Israel hoeft niet bezet te worden om zichzelf te mogen verdedigen. En de regel in oorlogtijd is niet...bij de ene partij moet het even slecht gaan als bij de ander. Palestijnen blijven hun terroristen steunen dus zal israel zich blijven verdedigen.
Wat een onzin. Ik heb nooit beweerd dat het zo werkt. Jij hebt beweerd dat er dagelijks doden vielen in Israël en zo denken veel mensen. En dat feit heb je gebruikt om de daden van Israël te rechtvaardigen (iets wat ze zelf ook constant doen). Maar dat feit is gewoon niet correct. En er worden ook niet dagelijks raketten afgeschoten vanuit Gaza op Israël. Dat zegt men wel, maar daarom klopt het niet. En dat er door enkelingen soms wordt geschoten op Israël is als reactie op de bezetting en onderdrukking die er al is vanaf het moment dat de staat Israël bestaat. Blijkbaar moeten de palestijnen dat wel lijdzaam ondergaan, maar mag Israël wel massa's raketten afvuren op Gaza wanneer er eens door enkelingen "wordt geschoten". Vreemde redenering hoor. En zelfs al zou je die volgen: wat hebben andere Palestijnse burgers daarmee te maken??? En geloof je echt dat ze zich daarmee verdeigen? Door burgers af te knallen en nog meer vijanden te maken?

Citaat:
Zoals ik al zei, ze zijn beiden schuldig, de ene niet meer of minder dan de andere. Alleen is het duidelijk wie altijd de verdragen schend.
Nogmaals: you could have fooled me! Not. Ze zijn zogezegd allebei even schuldig, maar je legt wel alle verantwoordelijkheid bij de Palestijnen. Weet je wel hoeveel VN-resoluties Israël al naast zich heeft neergelegd en blijft neerleggen?
Oud 8 november 2006, 16:45   #50
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een zever zeg. Het is niet omdat Israël nooit van plan is geweest om de Palestijnen een staat te geven (op de Westbank is er immers veel waardevol vruchtbaar land), dat de Palestijnen niet tevreden zouden zijn met die voorgestelde Palestijnse staat! En tot die staat zou natuurlijk niet alleen Gaza en de Westbank moeten horen, maar ook Oost-Jeruzalem. Israël maakt geen schijn van kans om de Palestijnen ooit te verdrijven! Dat zal de internationale gemeenschap niet toelaten. Ze zullen dus moeten leren leven met de Palestijnen en hun rechten. Zolang ze dat niet doen, zullen ze in ieder geval geen vrede kennen.
Wat een zever zeg. Het is niet omdat de Palestijnen tevreden zijn met een staat, dat het conflict daarmee tot een einde komt. Neen, het zou enkel de Palestijnen sterker maken en het conflict verder aanwakkeren. Voor de Palestijnen zou een onafhankelijke staat een stap in de goede richting betekenen, maar daar zou het niet bij ophouden.
Momenteel duld de internationale gemeenschap het gedrag van Israel maar tot op zekere hoogte. En de Israelis zorgen ervoor dat ze net de schreef niet overschrijden. Maar met 9/11 is er veel veranderd. Dat was voor Israel een geschenk uit de hemel. Nu moeten ze hun daden minder verantwoorden dan voorheen. En die evolutie zal zich verder voltrekken. Er komen heel wat uitdagingen voor de internationale gemeeschap in de nabije toekomst. De internationale gemeenschap zal spoedig niets meer geven om wat er in Israel gebeurt. Men komt iedere dag dichter bij een totale oorlog. Dat is niet meer tegen te houden.
MARE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 16:50   #51
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De overwinning van Hamas is door Israel bewust tot stand gebracht. Nu kunnen ze hun vijand nog makkelijker identificeren en drijven ze het conflict op scherp. Net wat Israel wil. Geef ons redenen om jullie aan te vallen. Palestijnen zijn zo dom om het spelletje mee te spelen en verliezen zo langzaam de steun van de internationale gemeenschap.
Oud 8 november 2006, 16:54   #52
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Schatje, ik ben wel degelijk al in Israël geweest. Niet in Eilat zoals jij (als ik het me goed herinner), maar zowat overal elders. Inclusief het grengebied met Libanon en Syrië en dan nog op een uiterst kritiek moment. Leuk hoor, zo bombardementjes de hele tijd over de grens uit "zelfverdediging". Ik heb er met massa's Israëli's gesproken. En velen van hen denken er net zo over dan ik. Verder ben ik ook in de bezette gebieden geweest. Ten tijde van de eerste intifada dan nog wel. Leven met een dreiging van aanlagen is verschrikkelijk, maar leven in de bezette gebieden is gewoonweg onmenselijk. Dus ja, ik weet waarover ik praat. .
Iets zegt mij dat je staat te liegen dat je zwart ziet. De meeste Israëli's willen vrede maar niet ten koste van Israël. Hamas, Hezbollah en Jihad zijn terreurorganisaties, krapuul, gehersenspoeld tuig dat gewone Palestijnen een rad voor de ogen draait en met hun haatspuiende taal een hele bevolkingsgroep vergiftigen. Onderstaande foto's bewijzen dat Israël moet doorgaan met het neutraliseren van die extremisten voor de veiligheid van het Palestijnse en Israëlische volk.

Deze foto hieronder heeft mij ook altijd bijzonder aangegrepen. Hossan Mohammed Abdo werd in Maart 2004 aangehouden door Israëlische militairen toen hij de grenspost aan Checkpoint Hamara probeerde over te steken met een semtex gordel aan zijn lichaam. Aan de foto's is duidelijk te zien dat de jongen het besterft van angst. Wie de semtex explosieven aan zijn lichaam heeft gehangen is niet duidelijk maar er is geen twijfel over dat 1 van de 4 Palestijnse terreurgroepen er zich aan schuldig heeft gemaakt, de klootzakken

http://watch.windsofchange.net/themes_83.htm#30

Citaat:
Ik weet wie de Antideutschen zijn: antifa's van Duitsland die sympathiseren met Israël. En ik weet ook dat er ondertussen al een splitsing is gekomen tussen de antideutch en de andere antifa's: de antideutschen gingen zover in hun moslimhaat dat ze het regime van Milosevic gingen steunen...
Antifa die tenminste de gruwelen van Auschwitz niet zijn vergeten. Dat onderstaande zinnetje mag je even staven met bewijzen....
Oud 8 november 2006, 16:58   #53
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Het Israelisch - Palestijns conflict in een notendop: De pot verwijt de ketel.
Oud 8 november 2006, 17:06   #54
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antifa die tenminste de gruwelen van Auschwitz niet zijn vergeten. Dat onderstaande zinnetje mag je even staven met bewijzen....
Niemand is de gruwelen van de holocaust vergeten. Maar dat heeft verder niets met het Israëlisch-Palestijns conflict te maken. Een deel van de antifa's in Duitsland moet de Antideutschen onderhand niet meer:

Citaat:
Den Krieg gegen Jugoslawien im Frühjahr 1999 lehnten die Antideutschen ebenso ab wie der größte Teil der Linken. Die Antideutschen beurteilten ihn als Wiederholung der Konstellation des Zweiten Weltkrieges, in dem Jugoslawien Opfer deutscher Aggression geworden war. Daraus leiteten sie die Forderung nach „bedingungsloser“ Solidarität mit dem Regime von Slobodan Milošević ab, während viele andere linke und pazifistische Strömungen auch die Taten der serbischen Seite kritisierten. Dies führte zum ersten Bruch zwischen antideutschen und nicht-antideutschen Linken.
Bron: Wikipedia

Daar begon de breuk dus. Toen ze dan ook nog eens blindelings achter Bush en zijn oorlogsplannen stonden en er in hun tijdschriften ronduit racistische praat tegenover moslims verscheen, was de breuk totaal. De Antideutschen worden al lang niet meer als linksen aanzien en situeren zich ondertussen ongeveer uiterst rechts.
Oud 8 november 2006, 17:07   #55
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een onzin. Ik heb nooit beweerd dat het zo werkt. Jij hebt beweerd dat er dagelijks doden vielen in Israël en zo denken veel mensen. En dat feit heb je gebruikt om de daden van Israël te rechtvaardigen (iets wat ze zelf ook constant doen). Maar dat feit is gewoon niet correct. En er worden ook niet dagelijks raketten afgeschoten vanuit Gaza op Israël. Dat zegt men wel, maar daarom klopt het niet. En dat er door enkelingen soms wordt geschoten op Israël is als reactie op de bezetting en onderdrukking die er al is vanaf het moment dat de staat Israël bestaat. Blijkbaar moeten de palestijnen dat wel lijdzaam ondergaan, maar mag Israël wel massa's raketten afvuren op Gaza wanneer er eens door enkelingen "wordt geschoten". Vreemde redenering hoor. En zelfs al zou je die volgen: wat hebben andere Palestijnse burgers daarmee te maken??? En geloof je echt dat ze zich daarmee verdeigen? Door burgers af te knallen en nog meer vijanden te maken?
Mij goed, men heeft niet elke dag raketten afgeschoten, er zijn niet elke dag israelische slachtoffers gevallen. Mij allemaal goed. Maar er worden raketten afgevuurd en er worden bomaanslagen gepleegd ok. Daartegen heeft men het recht om zich te verdedigen, punt gedaan. Indien je hier niet mee akkoord gaat dan denk ik dat je moslim bent. Ik kan dan nm geen andere reden verzinnen waarom israel zich hiertegen niet zou mogen verdedigen. Je zegt dat men dat wel zegt maar dat het daarom niet klopt. Waarom zou het automatisch gelogen zijn omdat ze het zeggen? Die logica kan ik ook niet volgen.
Ik zeg niet dat de ene meer mag als de andere, jij bent degene die blijkbaar vind dat israel zijn handen in zijn zakken moet stoppen terwijl de palestijnen mogen doen wat ze willen.
Tja wat hebben burgers ermee te maken...normalieter zou ik zeggen niets maar je kan aan palestijnen niet meer zien wie wat is. Burgers daar worden van de ene dag op de andere een terrorist.

Denk je dat de palestijnen vrienden maken door aanslagen te plegen?

Citaat:
Nogmaals: you could have fooled me! Not. Ze zijn zogezegd allebei even schuldig, maar je legt wel alle verantwoordelijkheid bij de Palestijnen. Weet je wel hoeveel VN-resoluties Israël al naast zich heeft neergelegd en blijft neerleggen?
Nee dat weet ik niet. Hoeveel?
Opnieuw mij goed, de israeliers doen ook vanalles wat ze niet mogen. Daarom ze zijn beiden schuldig en daarom boeten ze er ook beiden voor. Ik leg misschien meer schuld bij de palestijnen omdat ik dit beeld krijg naar wat ik allemaal gezien heb tot nu toe, jij hebt blijkbaar het tegenovergestelde beeld...tja...wij zullen het ook niet overeengeraken.

En er komt nu nog een heel duidelijk signaal waarom ik resoluut tegen de palestijnen ben (niet voor de israeliers). Ze verklaren nu ook de oorlog aan amerika blijkbaar en gaan aanslagen plegen tegen amerikaanse burgers...je zegt wat hebben burgers ermee te maken? Blijkbaar heel veel voor de palestijnen. Wie is de volgende? Belgie, Nederland? Nee, zulke palestijnen zal ik nooit steunen.

Waar ik wel zeker van ben is dat wanneer morgen een staakt vuren word afgeroepen dat overmorgen een palestijn een raket zal afvuren of een aanslag zal plegen.

Laatst gewijzigd door illwill : 8 november 2006 om 17:07.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 17:09   #56
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

...laat die sukkels maar verder hun dingentje doen, hun tijd is toch gekomen,.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 17:16   #57
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets zegt mij dat je staat te liegen dat je zwart ziet. De meeste Israëli's willen vrede maar niet ten koste van Israël. Hamas, Hezbollah en Jihad zijn terreurorganisaties, krapuul, gehersenspoeld tuig dat gewone Palestijnen een rad voor de ogen draait en met hun haatspuiende taal een hele bevolkingsgroep vergiftigen. Onderstaande foto's bewijzen dat Israël moet doorgaan met het neutraliseren van die extremisten voor de veiligheid van het Palestijnse en Israëlische volk.
Als het je niet goed uitkomt moet het maar gelogen zijn zeker... Nu je moet mij niet geloven. De feiten spreken voor zich: vorige week nog herdachten 100.000 Israëli's de moord ex-premier Yitzhak Rabin. En door wie werd die ook al weer vermoord? Juist ja, door een joodse ultranationalist. De Palestijnen een staat geven heeft, gaat helemaal niet ten koste van Israël. Tenzij jij vindt dat de Palestijnen geen recht hebben op hun staat, maar dan zijn we uitgepraat. Ik heb geen enkele sympathie voor Hamas en Hezbollah, net zo min als voor de Israëlische regering.

En een vraagje Antideutsch: ben jij al eens in de bezette gebieden geweest? Ik betwijfel het ten zeerste.

Laatst gewijzigd door Edina : 8 november 2006 om 17:17.
Oud 8 november 2006, 17:41   #58
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand is de gruwelen van de holocaust vergeten. Maar dat heeft verder niets met het Israëlisch-Palestijns conflict te maken. Een deel van de antifa's in Duitsland moet de Antideutschen onderhand niet meer:
Bron: Wikipedia

Daar begon de breuk dus. Toen ze dan ook nog eens blindelings achter Bush en zijn oorlogsplannen stonden en er in hun tijdschriften ronduit racistische praat tegenover moslims verscheen, was de breuk totaal. De Antideutschen worden al lang niet meer als linksen aanzien en situeren zich ondertussen ongeveer uiterst rechts.
Als er nu 1 continent is dat best ze'n mond kan houden over Israël dan is het Europa wel. 6.000.000 Joden, en nog es honderduizenden gehandicapten, zigeuners, homosexuelen werden zonder reden vermoord en vergast. De Europese cultuur is er 1 van haat en racisme, de geschiedenis heeft dat voldoende bewezen. Joden zijn door de eeuwen heen in Europa altijd al vervolgt geweest. De Antideutschen tonen dat perfect aan met hun "No tears Fur Krauts" campagne waar de burgerlijke partijen tesamen met uiterst-rechts probeerden medelijden op te wekken met de burgers die omkwamen bij de bombardementen van Dresden maar het waren wel diezelfde burgers die de nationale socialisten aan de macht brachten. Dat de Anti-Imps de Antid's fascisten noemen is dan ook zeer verwonderlijk te noemen aangezien deze lieden er geen enkel probleem mee hebben dat in Palestijnse steunbetogingen portretten van Osama Bin Laden worden meegedragen en dat er de meest gore antisemitische leuzes worden gescandeerd. Wie er hier extreem-rechts is laat ik in het midden en het staat u vrij dat over mij te denken, ik weet dat ik dat absoluut niet ben en dat is dan ook meer dan voldoende.
Oud 8 november 2006, 17:45   #59
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het je niet goed uitkomt moet het maar gelogen zijn zeker... Nu je moet mij niet geloven. De feiten spreken voor zich: vorige week nog herdachten 100.000 Israëli's de moord ex-premier Yitzhak Rabin. En door wie werd die ook al weer vermoord? Juist ja, door een joodse ultranationalist. De Palestijnen een staat geven heeft, gaat helemaal niet ten koste van Israël. Tenzij jij vindt dat de Palestijnen geen recht hebben op hun staat, maar dan zijn we uitgepraat. Ik heb geen enkele sympathie voor Hamas en Hezbollah, net zo min als voor de Israëlische regering.

En een vraagje Antideutsch: ben jij al eens in de bezette gebieden geweest? Ik betwijfel het ten zeerste.
Het probleem is dat de Palestijnen helemaal geen onafhankelijke staat willen als die nietuit het gehele grondgebied van Israël bestaat. Hamas , noch Fatah hebben ooit gesproken over een 2 statenoplossing. het ligt dus voor de hand dat de Palestijnen op zijn minst daarover toegeving moeten doen willen ze tenminste in aanmerking komen over een onafhankelijke staat.

Dit NOOIT ofte JAMAIS!!!
Oud 8 november 2006, 17:58   #60
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Een zwarte dag voor palestina en voor wie de vrijheid lief heeft.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be