![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Onzin, Israël heeft er nooit serieus werk van gemaakt om de afspraken na te komen van de Oslo-akkoorden. En na een tijdje was het geduld van de Palestijnen dan ook op. En dat is gezien de permanente onderdrukking en terreur waarin zij leven perfect te begrijpen. Het is ook Israël's houding tegenover Arafat die aan de basis ligt van de overwinning van Hamas. Arafat was verre van een heilig boontje en heeft ook de nodige boter op zijn hoofd, maar heeft tegelijkertijd nooit een serieuze kans gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 8 november 2006 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik al zei, ze zijn beiden schuldig, de ene niet meer of minder dan de andere. Alleen is het duidelijk wie altijd de verdragen schend.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet wie de Antideutschen zijn: antifa's van Duitsland die sympathiseren met Israël. En ik weet ook dat er ondertussen al een splitsing is gekomen tussen de antideutch en de andere antifa's: de antideutschen gingen zover in hun moslimhaat dat ze het regime van Milosevic gingen steunen... Laatst gewijzigd door Edina : 8 november 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Nee, het gaat over de periode nadat de Oslo-akkoorden waren afgesloten (ruim na de aanslagen die je hier opsomt). Als je zo'n akkkoorden tekent, dan moet je de afspraken erin ook nakomen. Doordat Israël dat niet deed, heeft Arafat nooit een serieuze kans gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Momenteel duld de internationale gemeenschap het gedrag van Israel maar tot op zekere hoogte. En de Israelis zorgen ervoor dat ze net de schreef niet overschrijden. Maar met 9/11 is er veel veranderd. Dat was voor Israel een geschenk uit de hemel. Nu moeten ze hun daden minder verantwoorden dan voorheen. En die evolutie zal zich verder voltrekken. Er komen heel wat uitdagingen voor de internationale gemeeschap in de nabije toekomst. De internationale gemeenschap zal spoedig niets meer geven om wat er in Israel gebeurt. Men komt iedere dag dichter bij een totale oorlog. Dat is niet meer tegen te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Deze foto hieronder heeft mij ook altijd bijzonder aangegrepen. Hossan Mohammed Abdo werd in Maart 2004 aangehouden door Israëlische militairen toen hij de grenspost aan Checkpoint Hamara probeerde over te steken met een semtex gordel aan zijn lichaam. Aan de foto's is duidelijk te zien dat de jongen het besterft van angst. Wie de semtex explosieven aan zijn lichaam heeft gehangen is niet duidelijk maar er is geen twijfel over dat 1 van de 4 Palestijnse terreurgroepen er zich aan schuldig heeft gemaakt, de klootzakken ![]() ![]() http://watch.windsofchange.net/themes_83.htm#30 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het Israelisch - Palestijns conflict in een notendop: De pot verwijt de ketel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar begon de breuk dus. Toen ze dan ook nog eens blindelings achter Bush en zijn oorlogsplannen stonden en er in hun tijdschriften ronduit racistische praat tegenover moslims verscheen, was de breuk totaal. De Antideutschen worden al lang niet meer als linksen aanzien en situeren zich ondertussen ongeveer uiterst rechts. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat de ene meer mag als de andere, jij bent degene die blijkbaar vind dat israel zijn handen in zijn zakken moet stoppen terwijl de palestijnen mogen doen wat ze willen. Tja wat hebben burgers ermee te maken...normalieter zou ik zeggen niets maar je kan aan palestijnen niet meer zien wie wat is. Burgers daar worden van de ene dag op de andere een terrorist. Denk je dat de palestijnen vrienden maken door aanslagen te plegen? Citaat:
Opnieuw mij goed, de israeliers doen ook vanalles wat ze niet mogen. Daarom ze zijn beiden schuldig en daarom boeten ze er ook beiden voor. Ik leg misschien meer schuld bij de palestijnen omdat ik dit beeld krijg naar wat ik allemaal gezien heb tot nu toe, jij hebt blijkbaar het tegenovergestelde beeld...tja...wij zullen het ook niet overeengeraken. En er komt nu nog een heel duidelijk signaal waarom ik resoluut tegen de palestijnen ben (niet voor de israeliers). Ze verklaren nu ook de oorlog aan amerika blijkbaar en gaan aanslagen plegen tegen amerikaanse burgers...je zegt wat hebben burgers ermee te maken? Blijkbaar heel veel voor de palestijnen. Wie is de volgende? Belgie, Nederland? Nee, zulke palestijnen zal ik nooit steunen. Waar ik wel zeker van ben is dat wanneer morgen een staakt vuren word afgeroepen dat overmorgen een palestijn een raket zal afvuren of een aanslag zal plegen.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 november 2006 om 17:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() ...laat die sukkels maar verder hun dingentje doen, hun tijd is toch gekomen,.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
En een vraagje Antideutsch: ben jij al eens in de bezette gebieden geweest? Ik betwijfel het ten zeerste. Laatst gewijzigd door Edina : 8 november 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |