![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Discussiepartners associëren met extremistische of criminele strekkingen waar ze zich zelf nooit voor uitgesproken hebben (hier zelfs integendeel), is een oneigenlijk discussiemiddel. Gelieve discussies te voeren met echte argumenten en niet op de man te spelen. Kazze
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door Kazze : 11 november 2006 om 12:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() je kletst dus uit je nek.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
2) ik pleit voor freedom of speech, maar niet voor freedom of acting. Daarom heb ik dezelfde juridische twijfels over bepaalde dingen dan de briefschrijver. Mag ik u er ook attent maken dat ik het ironisch zou vinden om te pleiten voor vrijemeningsuiting en een totalitair systeem te verdedigen. Enkel vanuit dat standpunt vind ik sommige neonazi's nogal ongeloofwaardig. 3) deze mail gaat over de manier waarop het gerecht werkt, niet of je de mening van deze mensen goedkeurt of niet. Daarbij ben ik tegen geweld en keur ik elke vorm van terrorisme af, ook van "eigen volk". (De terrorismewet, daar had die man het over, niet zijn andere ideeën.) 4) Ja, ik ben rechts en pleit voor een streng vreemdelingenregime, maar dan eerder op een rechtvaardige manier. Niemand, ook correcte migranten, zijn geholpen met onaangepaste fanatici, die hier de wet willen komen stellen. Ik ben een rechts-nationalist, die inderdaad niet echt opgezet is met de groeiende islamitisering in ons land, omdat het de samenleving in praktijk niet altijd ten gunste komt. 5) Het is erg zwak dat je mensen van criminele feiten gaat beschuldigen, enkel omdat ze het niet met je eens zijn. Als het tegenwoordig al als een misdaad aanzien wordt om te denken, is onze maatschappij al een Derde Rijk op zich. Laatst gewijzigd door Kazze : 11 november 2006 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kazze : 11 november 2006 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() jep; jij en Boadicea zouden zo mooi samengaan.
![]() |
#127 | |||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=83 Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een hoog terminale kankerpatient die niet op z'n benen kan staan en 2 dagen van z'n sterfbed is kan ook een trekker overhalen... De dag dat de diegene die het meest kracht en behendigheid in z'n zwaard of knuppel kon leggen de gevaarlijkste is, is ALLANG gepasseerd...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Voor het gemak laten we de niet-ten laste gelegde en/of onbewezen geachte feiten dan nog even buiten beschouwing. Hier tegenover staat dat u nog ver zal mogen zoeken naar 'vermoorde, mishandelde en beroofde slachtoffers' van de opgesloten militar. Good luck ! Moraal van het verhaal ? De criminele illegaal vormt geen rechtstreekse bedreiging voor de periferie van de Belgische machthebbers, zelfs legale islam-extremisten, allerhande terrorismetuig, allochtone draaideur-criminelen ea klaplopers worden met fluwelen handschoen aangepakt, hun 'democratische rechten en verworvenheden' indachtig en onvervreemdbaar. Een rechtsdenkende autochtoon daarentegen...hakken maar ! Niks persoonlijk hoor, maar uw uitleg stoelt op twee maten en gewichten, van Belgische makelij dus, en bezit alvast een hoog poco-conditioneringgehalte waarbij Pavlovs beroemde honden-experiment simpelweg verbleekt. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 november 2006 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sterke brief, nu hopen dat die farce gedaan is en dat die jongens vrijgelaten worden. Justitie heeft dit jaar al genoeg op haar bek gegaan en als ze eens heldhaftig een terrorismedaad hebben kunnen verijdelen blijkt het terug op een sisser af te lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]()
![]() |
#133 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Worden er in dit land "Al-Quaida-leden" in hechtenis gehouden enkel omwille van teksten die ze hebben neergeschreven? Als dat zo is - ik denk van niet maar weet het niet zeker - dan gaat uw vergelijking op, anders niet. Waar de vergelijking misschien wél opgaat: beide groeperingen, AQ en BBET, zijn meer media-creaties dan reële verenigingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |