Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2006, 15:12   #561
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Hertog, wat wil je nou? Heb je je eigen bronnen ook onderzocht?
Ik weet niet wat je aan het doen ben, maar wat houdt je nu tegen om zelf eens in zaken te gaan duiken?
Je kan hier niet effe in 1 argument vertelllen hoe de NWO in elkaar zit.
Je zal toch echt zelf ook wat moeten doen.

Pin d'Ar
Pindar, is de NWO een Joods komplot?

Goed zijn antwoord lezen hé Van Gelre!
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 15:14   #562
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Pindar, is de NWO een Joods komplot?

Goed zijn antwoord lezen hé Van Gelre!

welnee dat heb ik NERGENS beweerd!

Nog erger , ik en o.m Exodus en Lex proberen al de hele tijd juliie daar van te overtuigen, maar ja je leest wat je WIL lezen he?

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 15:14   #563
Pindar
Banneling

Standaard

maar waar GAAT deze discussie nou eigenlijk over?
(vooral gericht aan van Hertog)

Pin d'Ar
Oud 22 november 2006, 15:15   #564
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wat je aan het doen ben, maar wat houdt je nu tegen om zelf eens in zaken te gaan duiken?

Pin d'Ar
Misschien kan u (Ik vraag het voor de 20ste keer) eens toelichten hoe u precies aan bron-onderzoek doet en welke methodologie u hanteert?

Interviewd u mensen? Doet u aan cross-checks? Gaat u ter plaatse zaken verifiëren? Test u zelf dingen uit?

Hoe doet u het?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 15:17   #565
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien kan u (Ik vraag het voor de 20ste keer) eens toelichten hoe u precies aan bron-onderzoek doet en welke methodologie u hanteert?

Interviewd u mensen? Doet u aan cross-checks? Gaat u ter plaatse zaken verifiëren? Test u zelf dingen uit?

Hoe doet u het?
U vergat de 'deus ex machina'-methode.
Oud 22 november 2006, 15:18   #566
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Daarvoor moet je verder kijken dan je neus lang is. Het is niet zo dat je letterlijk citeert uit Mein Kampf. De hele NWO zoals die nu door sommigen wordt gepresenteerd is gebaseerd op dezelfde complottheorieën die al eeuwenlang rondzingen. De Zionisten/bankiers/Rothschild-versie (of afgeleidden daarvan met of zonder vrijmetselaars, of 'degenen die baat hebben bij de holocaust teneinde de staat Israël te kunnen oprichten) vind je rechtstreeks terug op negationistische sites / sites van holocaustontkenners. En vraag je jezelf eens af wie is begonnen met het Rothschild-bashen.
De Rothschild dynastie is wel degelijk een zeer machtige familie met enorm veel links naar wie wij mede als schuldigen aanduiden. Hen niet noemen zou dus hypocriet zijn. Dat heeft niks met antisemitisme te maken. De Zionistische fractie wordt uiteraard ook genoemd. Al eeuwen geleden wilde de RKK en dus de families die daarachter zaten Jeruzalem. Nu zijn er daar nog bijgekomen, sommigen omdat ze geloven dat de Joden er recht op hebben, sommigen uit geopolitieke overwegingen, sommigen hebben nog andere motieven, maar allemaal hebben ze er baat bij.

Citaat:
Cooper was een paranoïde schizofreen die achter elke boom een overheidsagent of een aliën zag. Ik kan niet zeggen dat de man direct antisemitisch was. Zijn theorieën heeft hij echter wel overal kritiekloos vandaan gekrabbeld waaronder enkele zeer bedenkele.
Cooper geloofde in de Priorij van Sion en de Tempeliers en de bloedlijn van Jesus Christus...ja, hij heeft duidelijk zijn NWO versie klakkeloos van de antisemieten overgenomen.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 november 2006 om 15:19.
Oud 22 november 2006, 15:19   #567
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
U vergat de 'deus ex machina'-methode.

Bedankt voor deze constructieve bijdrage.
Oud 22 november 2006, 15:20   #568
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Bedankt voor deze constructieve bijdrage.

Dat geldt wat mij betreft ook voor Hertog!

Pin d'Ar
Oud 22 november 2006, 15:21   #569
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

En Van Gelre ik heb je de moeite bespaard. Pindar beweert zoals we al zeiden dat er van een Joods komplot geen sprake is. Laat het een les zijn voor de volgende keer. Ipv woorden uit context te trekken om kunstmatig de conclusie te verkrijgen die je wil kan je het gewoon vragen, dan hoef je jezelf ook niet langer voor te liegen.
Oud 22 november 2006, 15:22   #570
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja.
Citaat:
Ik weet niet wat je aan het doen ben,
Dat begrijp ik wel. Dit noemen ze namelijk 'onderzoek'. dat is iets anders dan 'copy/pasten'.

Citaat:
maar wat houdt je nu tegen om zelf eens in zaken te gaan duiken?
Ben ik druk mee bezig.
Citaat:
Nee, dat moet ik nu juist niet! Wie stelt, bewijst. Als jij wilt bewijzen dat er een NWO �*s, zal JIJ met bewijzen moeten komen.

Als ik stel dat degenen die geloven in de NWO zich baseren op dubieuze bronnen kom ik met bewijzen en links. Maar als jullie, zoals in het geval van Cooper, na een stuk of tien door mij gepresenteerde onafhankelijke, serieuze bronnen, nog steeds daar geen geloof aan hechten zonder ook maar met één tegenargument te komen, schieten jullie behoorlijk tekort.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 15:26   #571
Pindar
Banneling

Standaard

Ja hoor, laat maar Hertog

Ik heb nog 1 opmerking van Mark Twain voor Hertog , en dan laat ik het daarbij want we kunnen zo ad infinitum doorgaan:

Citaat:
Denial ain't just a river in Egypt.
Mark Twain (1835-1910)

Nuff said

Pin d'Ar
Oud 22 november 2006, 15:28   #572
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
En Van Gelre ik heb je de moeite bespaard. Pindar beweert zoals we al zeiden dat er van een Joods komplot geen sprake is. Laat het een les zijn voor de volgende keer. Ipv woorden uit context te trekken om kunstmatig de conclusie te verkrijgen die je wil kan je het gewoon vragen, dan hoef je jezelf ook niet langer voor te liegen.
Laat me niet lachen, Lex.
Oud 22 november 2006, 15:30   #573
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

wat is er verkeerd aan lachen dan????

Pin d'Ar
Oud 22 november 2006, 15:31   #574
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Veel mensen liegen tegen zichzelf. Je hoeft je niet te schamen Van Gelre. Het enige middel om dat te verhelpen is echter de waarheid daaromtrent onder ogen te zien. Een opdracht die voor velen onmogelijk blijkt.
Oud 22 november 2006, 15:34   #575
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Veel mensen liegen tegen zichzelf. Je hoeft je niet te schamen Van Gelre. Het enige middel om dat te verhelpen is echter de waarheid daaromtrent onder ogen te zien. Een opdracht die voor velen onmogelijk blijkt.

nice put!

Pin d 'Ar
Oud 22 november 2006, 15:34   #576
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welnee dat heb ik NERGENS beweerd!

Nog erger , ik en o.m Exodus en Lex proberen al de hele tijd juliie daar van te overtuigen, maar ja je leest wat je WIL lezen he?
Waarom dan ...

STOP:

Ik ging de bekende vragen stellen, maar ik laat het. Er komt toch nooit een antwoord op. De believers spelen hier het bekende spelletje: ze insinueren van alles, en wanneer ze met de neus op hun vieze boel worden gedrukt is het: "hela, zo bedoelden we dat niet".
Om dan even later gelijkaardige insinuaties te posten.

exodus deed vanmorgen niets anders in de NWO thread:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hij liet zich niet alleen pijpen door stagaires, maar ook door mannen. Nuja, de biseksualiteit van Clinton is zijn privé zaak,
Beaumarchais heeft het ooit geschreven: "Calmoniez, calomniez, il en restera toujours quelque chose". En d�*t is wat ze hier doen.
Oud 22 november 2006, 15:39   #577
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ik had gehoopt dat het niet nodig was om de hele kwestie weer op te rakelen. Ik zal ze even opzoeken alvorens je de links te geven.

Van de protocollen heeft Pindar gezegd dat hij ze 'zuiver' vond. 'Dutroux-netwerk is een joods complot' komt ook van Pindar. Na nog twee andere soortgelijke sites te hebben ge-copy/paste zei Pindar letterlijk; 'Wat ik citeer daar sta ik achter'. Pas na snelle, waarschuwende PB'tjes van o.a. 'Werkgroep Morkhoven' hield hij er even mee op om even later weer stug door te gaan.

Jouw vraag volstaat dan gewoon niet.
Oud 22 november 2006, 15:40   #578
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De believers spelen hier het bekende spelletje: ze insinueren van alles, en wanneer ze met de neus op hun vieze boel worden gedrukt is het: "hela, zo bedoelden we dat niet".
Onzin, wij distantieren ons allemaal van dag één al van antisemitisme en beweren sinds jaar en dag dat er van een Joods komplot geen sprake is.
Oud 22 november 2006, 15:44   #579
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had gehoopt dat het niet nodig was om de hele kwestie weer op te rakelen. Ik zal ze even opzoeken alvorens je de links te geven.

Van de protocollen heeft Pindar gezegd dat hij ze 'zuiver' vond. 'Dutroux-netwerk is een joods complot' komt ook van Pindar. Na nog twee andere soortgelijke sites te hebben ge-copy/paste zei Pindar letterlijk; 'Wat ik citeer daar sta ik achter'. Pas na snelle, waarschuwende PB'tjes van o.a. 'Werkgroep Morkhoven' hield hij er even mee op om even later weer stug door te gaan.

Ho ho ho!

je leest DUIDELIJK niet wat ik geschreven heb, en over die ene site heb ik , dacht ik, mijn excuses aantgeboden en als je wilt doe ik dat nu weer hoor. Ik heb bij de protocollen duidelijk vermeld HOE je ze moest lezen

en nu eens ophouden met je gekutkam. Dit is niet leuk meer op deze manier. Maar goed ik had al wat gezegd!

Heb je nu je zin? da;s toch geen discussieren zo?

Pin d'Ar
Oud 22 november 2006, 15:44   #580
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Vraag het hem gewoon. We hebben 100x verduidelijkt dat Pindar de Protocollen niet gelooft mits het een Joods komplot beschrijft. Hij zegt dat niet de Joden erachter zitten. Wat hij ook ooit per abuis geschreven heeft, dat is wat hij gelooft.
Dat van Dutroux is van zijn bron. Hij gelooft niet dat Dutroux deel uitmaakte van een Joods komplot. Vraag het hem. Als hij niet toegeeft dat zijn bron daar nergens op slaat, dan kan je hem dat verwijten, anders niet. Je kan hem als hij niet in een Joods komplot gelooft niet van antisemitisme betichten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be