Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2006, 15:52   #581
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Vraag het hem gewoon. We hebben 100x verduidelijkt dat Pindar de Protocollen niet gelooft mits het een Joods komplot beschrijft. Hij zegt dat niet de Joden erachter zitten. Wat hij ook ooit per abuis geschreven heeft, dat is wat hij gelooft.

Dat van Dutroux is van zijn bron. Hij gelooft niet dat Dutroux deel uitmaakte van een Joods komplot. Vraag het hem. Als hij niet toegeeft dat zijn bron daar nergens op slaat, dan kan je hem dat verwijten, anders niet. Je kan hem als hij niet in een Joods komplot gelooft niet van antisemitisme betichten.

wat IK beweer over Dutroux is dat hij via de satanische sekte Abrasax
verbonden is met de elite in Belgie, die idd kinderen vermoorden , verkrachten, etc etc in satanische rituelen.Deze belgische elite is weer verbonden met de illuminati. En zoals we al zo vaak gezegd hebben, en ik heb geprobeerd uit te leggen, gebruiken de illuminati veel satanische rituelen, om verschillende redenen. De reden dat we Dutroux te zien kregen was ivm imprinting en systematische desensitisering van het 'volk'

om dezelfde reden hoort U nu wat er met babies etc gebeurt, en zullen we vaak over pedofielen horen!

nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 16:40   #582
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraag het hem gewoon. We hebben 100x verduidelijkt dat Pindar de Protocollen niet gelooft mits het een Joods komplot beschrijft. Hij zegt dat niet de Joden erachter zitten. Wat hij ook ooit per abuis geschreven heeft, dat is wat hij gelooft.
Dat van Dutroux is van zijn bron. Hij gelooft niet dat Dutroux deel uitmaakte van een Joods komplot. Vraag het hem. Als hij niet toegeeft dat zijn bron daar nergens op slaat, dan kan je hem dat verwijten, anders niet. Je kan hem als hij niet in een Joods komplot gelooft niet van antisemitisme betichten.
Ik wil nog wel blijven herhalen dat ik niemand een label wil opplakken.
Pindar heeft aangegeven dat het blootleggen van de NWO vele malen belangrijker is dan een discussie over het plaatsen van berichten waarin regelmatig antisemitische strekkingen in te ontwaren zijn.

Herinnert u zich deze nog?:
Dit heeft Pindar nog nooit ingetrokken. Sterker nog, op vragen hierover antwoordde hij dat het gezeur was.

In de duscussie over de Dutroux-site (waarin Dutroux ineens een jood is en het netwerk een joods complot) bleef hij bij zijn standpunt.

Het gaat er niet om of iemand antisemitisch IS, het gaat erom of iemand kritiekloos blijft copy/pasten van haatsites ZONDER zijn berichten te checken op inhoud. Je vraagt je dan af, als hij tenminste oprecht is, of hij zijn berichten zélf eigenlijk wel leest.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 16:43   #583
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik wil nog wel blijven herhalen dat ik niemand een label wil opplakken.

Pindar heeft aangegeven dat het blootleggen van de NWO vele malen belangrijker is dan een discussie over het plaatsen van berichten waarin regelmatig antisemitische strekkingen in te ontwaren zijn.

Herinnert u zich deze nog?:

Dit heeft Pindar nog nooit ingetrokken. Sterker nog, op vragen hierover antwoordde hij dat het gezeur was.

In de duscussie over de Dutroux-site (waarin Dutroux ineens een jood is en het netwerk een joods complot) bleef hij bij zijn standpunt.

Het gaat er niet om of iemand antisemitisch IS, het gaat erom of iemand kritiekloos blijft copy/pasten van haatsites ZONDER zijn berichten te checken op inhoud. Je vraagt je dan af, als hij tenminste oprecht is, of hij zijn berichten zélf eigenlijk wel leest.

ik dacht toch echt mijn excuses aangeboden te hebben, en verder heb ik vanmiddag NOGMAALS aangeboden ze aan te bieden als je dat nodig vindt en DAAR hoor ik je niet meer over, dus zie ik vanaf nu je berichten maar als vuilspuiterij zodat je niet het 'enge' hoeft te horen van wat we zeggen

NUFF SAID

Pin d'Ar
Oud 22 november 2006, 16:45   #584
Pindar
Banneling

Standaard

ziehier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

Oud 22 november 2006, 17:30   #585
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ik dacht toch echt mijn excuses aangeboden te hebben, en verder heb ik vanmiddag NOGMAALS aangeboden ze aan te bieden als je dat nodig vindt en DAAR hoor ik je niet meer over, dus zie ik vanaf nu je berichten maar als vuilspuiterij zodat je niet het 'enge' hoeft te horen van wat we zeggen

NUFF SAID

Pin d'Ar
Dat je je excuses wilt aanbieden siert je. Je hoeft ze echter aan mij niet aan te bieden, ik ben niet persoonlijk geraakt door je berichten. Misschien anderen wél maar daar ga ik dus niet over.

Het gaat mij er niet om ook maar iemand van antisemitisme te beschuldigen. Het stoort me wél als ik weer het zoveelste 'citaat' zie dat rechtstreeks van een haatsite afkomstig is en dat aantoonbaar onjuist is. Misschien gaat hun jullie alleen maar om één aspect van een bericht (dat misschien wél juist is) maar je vergeet dat dat er vaak meerdere beweringen instaan die kant noch wal raken of direct racistisch zijn.
Oud 22 november 2006, 22:52   #586
lezer
Burgemeester

Standaard

Euh...

"De objectieve 9/11 discussie"?
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 02:07   #587
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Euh...

Oud 23 november 2006, 12:13   #588
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Euh...

Ik heb al een paar keer opgeroepen dit over te plaatsen naar de NWO draad, maarja, ik zit in een bepaald kamp hé, als ze ertegenin kùnnen gaan doen ze dat ook.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 11:43   #589
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik zei was dat volgens mij sommigen er voordeel uit gehaald hebben [Lex bedoelt hier de holocaust - AEvanLoon] en het in de hand gewerkt hebben. Na de oorlog kregen we de VN en Israel.
Historisch gezien is Jeruzalem heel belangrijk en een Jodenvervolging was de beste manier om Israel op te richten.
(...)
Samen met Hertog wil ik er mee op aandringen dat u uitlegt wie u precies bedoelt met de "sommigen" die de Jodenvervolging in de hand hebben gewerkt om de VN en Israel tot stand te brengen. de nazi's? sommige esoterische kringen die de nazi's controleerden? de NWO-bankiers? de zionisten? de joden in het algemeen (hoe absurd dat laatste ook zou zijn)?

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 12:03.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 11:55   #590
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar, is de NWO een Joods komplot?

Goed zijn antwoord lezen hé Van Gelre!
Persoonlijk kan ik zijn antwoord niet lezen, want Pindar staat op mijn negeerlijst (lijst die uit 2 personen bestaat - de tweede is een pedofiel uit Morkhoven).

Maar als hij ontkent dat hij de NWO beschouwt als een Joods komplot wil ik wel laten noteren dat ik weinig geloof hecht aan mensen die ontkennen dat ze antisemiet zijn en intussen wel een hobby maken van het wild citeren uit antisemitische sites.

Welke forummer die nog lang als missionaris van zijn ideeëngoed wil meegaan zal ooit letterlijk toegeven dat hij antisemiet is?

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 12:06.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 23:39   #591
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Samen met Hertog wil ik er mee op aandringen dat u uitlegt wie u precies bedoelt met de "sommigen" die de Jodenvervolging in de hand hebben gewerkt om de VN en Israel tot stand te brengen. de nazi's? sommige esoterische kringen die de nazi's controleerden? de NWO-bankiers? de zionisten? de joden in het algemeen (hoe absurd dat laatste ook zou zijn)?
Denk maar niet dat je hier een antwoord op krijgt. Ikzelf heb het wachten al opgegeven.
Oud 27 november 2006, 01:42   #592
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Gefeliciteerd. Jij ontkracht hier in je eentje de voorgaande berichten van je mede-believers.
Wij zijn de NON-believers
Oud 27 november 2006, 01:45   #593
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt duidelijk ook niet gevolgd, of je komt nog niet erg lang regelmatig op de 9/11 en NWO draden. Er waren er wel degelijk andere.

De rest van je post is dezelfde zever als we van jou gewend zijn.
Stone krijgt de negatieve reacties niet op basis van haar "argumenten", maar opwille van de rest van haar posts. Als je eerlijk analyseert zie je dat direct.
De Hertog heeft een pijnlijke ficaxtie met als gevolg dat elk woord dat ruikt naar anti** onmiddellijk door hem gecatalogeerd wordt. Ik heb hem reeds via een aantal PB trachten duidelijk te maken dat er naast zwart en wit ook heel veel tinten grijs bestaan maar hij blijkt het er moeilijk mee te hebben.
Oud 27 november 2006, 01:47   #594
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
conspirationistische theorieen zijn inherent ongeloofwaardig en ingegeven door ideologische motieven of sensationalisme;hen proberen te overtuigen is dus zinloos.Discussies ten gronde geven trouwens aan hun ideeen meer belang dan ze mogen hebben.Inzake 9/11 zijn er gegronde redenen om strafrechterlijk op te treden tegen de conspirationisten gezien de kwaadaardige beschuldigingen aan het adres van onschuldigen alsmede de belediging van de familie van de slachtoffers.
Not correct, but what the heck
Oud 27 november 2006, 01:50   #595
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wijze waarop veel believers de zaken denken te "onderzoeken" trekt mij helemaal niet aan: het zich onderwerpen aan de logica van conspiracy-sites, door ze onophoudelijk kritiekloos te citeren is toch niet bepaald te omschrijven als onderzoek.
JIJ bent de believer en JIJ hebt mijns inziens nog geen onderzoek uitgevoerd anders zou JIJ niet zo hoog van de toren kraaien.
Oud 27 november 2006, 02:02   #596
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dukekiller Bekijk bericht
Ik heb de discussie hier een tijdje geleden opgegeven maar nu ben ik dus terug, full frontal

Ondertussen ben ik naar een conferentie toe geweest rond 9/11 (16 september in Utrecht). Daar heb ik dan ook de motivatie gekregen om een eigen site te beginnen. Deze bestaat nu 2 maanden bijna.

Mijn blog heb ik nu volledig ingesteld en is klaar voor de rest van de wereld. Iedereen kan nu gemakkelijk commentaar toevoegen en de site doorsturen.
Het gaat vooral over conspiracy's
http://ikwordwakker.blogspot.com

Ik zal niet modereren zolang er geen reden toe is. Voor- en tegenstanders zijn hartelijk uitgenodigd. Vooral Firestone

Oeioei dat die nog de moeite doet... zonder naar de feiten de kijken

Nu zijn het nog vooral video's (pakken minder van mijn precious time in om toe te voegen dan een buttload aan tekst) maar later zal iedereen hier de links kunnen vinden naar de fouten in de officiele 9/11 conspiracy (je weet wel, Osama stuurt uit zijn grotje in Afghanistan een klein leger terroristen met 4 vliegtuigen op zelfmoordmissie)

Wie de 2 complottheorieen naast elkaar legt en vergelijkt, ziet duidelijk de verschillen. De 1 bevat logische verklaringen, de ander is een sprookje. Aan ieder persoonlijk de keuze welke kant hij/zij kiest.

Het volgende heeft NIEMAND mij tot nu toe een bevredigend antwoord op kunnen geven (met 50+ post met deze vraag in verschillende fora):

(paragraaf blz 1, "Passports", hoe ze aan de namen kwamen dus)
http://www.9-11commission.gov/staff_...tatement_1.pdf

geef daar maar eens een antwoord op, Firestone
want deze vraag negeren zegt voor mij genoeg
NICE
Oud 27 november 2006, 15:36   #597
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U wijst er toch telkens op dat Hitler gesponsord werd door "joodse" bankiers.

Ik denk dat u gewoon, net als zoveel Amerikaanse conspiracy-"denkers", de theorie aanhangt dat "de NWO" een samenzwering is van joodse bankiersgeslachten die een wereldcomplot hebben opgezet met als voornaamste doel de staat Israel en de UNO op te richten.

Volgens de waanzinnigste variant van die hypothese heeft de NWO-elite bewust gebruik gemaakt van Hitler en de nazitop omdat een grootscheepse Holocaust (die ze mee gesponsord zou hebben) dat proces zou bespoedigen.
De gekste ideeën zitten soms het dichtst bij de waarheid
Oud 27 november 2006, 16:32   #598
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
De gekste ideeën zitten soms het dichtst bij de waarheid
O ja?

Dus gij denkt zeker dat Sinterklaas echt bestaat en dat de kerstman op de Noordpool woont met zijn elfjes?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 16:33   #599
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
O ja?

Dus gij denkt zeker dat Sinterklaas echt bestaat en dat de kerstman op de Noordpool woont met zijn elfjes?
Dit is toch zo gek nog neit (vanuit jou standpunt dan) als verschillende dimensies, aliens, UFO4's, wezens die op angst leven etc....
Oud 27 november 2006, 16:41   #600
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit is toch zo gek nog neit (vanuit jou standpunt dan) als verschillende dimensies, aliens, UFO4's, wezens die op angst leven etc....

Tsja, Santa is een anagraam voor Satan

de kleur is de toegangs kleur voor de astrale dimensie (rood) waar

idd veel negatieve wezens zich ophouden en bezig zijn met list en bedrog.

O ja, nog wat. De regeringen weten dit en gebruiken dit gebied ook.

Btw als u zelf wilt weten of er in uwer omgeving astrale wezens zijn, zet dan de ruimte waar u zich bevind in uw gedachten in diep rood.

Dit is ook de manier waarop de overheid er voor zorgt dat ze cloaked UFO's kunnen zien. SF? welnee, realiteit achter de schermen

Pin d'Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be