![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat IK beweer over Dutroux is dat hij via de satanische sekte Abrasax verbonden is met de elite in Belgie, die idd kinderen vermoorden , verkrachten, etc etc in satanische rituelen.Deze belgische elite is weer verbonden met de illuminati. En zoals we al zo vaak gezegd hebben, en ik heb geprobeerd uit te leggen, gebruiken de illuminati veel satanische rituelen, om verschillende redenen. De reden dat we Dutroux te zien kregen was ivm imprinting en systematische desensitisering van het 'volk' om dezelfde reden hoort U nu wat er met babies etc gebeurt, en zullen we vaak over pedofielen horen! nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pindar heeft aangegeven dat het blootleggen van de NWO vele malen belangrijker is dan een discussie over het plaatsen van berichten waarin regelmatig antisemitische strekkingen in te ontwaren zijn. Herinnert u zich deze nog?: Dit heeft Pindar nog nooit ingetrokken. Sterker nog, op vragen hierover antwoordde hij dat het gezeur was. In de duscussie over de Dutroux-site (waarin Dutroux ineens een jood is en het netwerk een joods complot) bleef hij bij zijn standpunt. Het gaat er niet om of iemand antisemitisch IS, het gaat erom of iemand kritiekloos blijft copy/pasten van haatsites ZONDER zijn berichten te checken op inhoud. Je vraagt je dan af, als hij tenminste oprecht is, of hij zijn berichten zélf eigenlijk wel leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik dacht toch echt mijn excuses aangeboden te hebben, en verder heb ik vanmiddag NOGMAALS aangeboden ze aan te bieden als je dat nodig vindt en DAAR hoor ik je niet meer over, dus zie ik vanaf nu je berichten maar als vuilspuiterij zodat je niet het 'enge' hoeft te horen van wat we zeggen NUFF SAID Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat mij er niet om ook maar iemand van antisemitisme te beschuldigen. Het stoort me wél als ik weer het zoveelste 'citaat' zie dat rechtstreeks van een haatsite afkomstig is en dat aantoonbaar onjuist is. Misschien gaat hun jullie alleen maar om één aspect van een bericht (dat misschien wél juist is) maar je vergeet dat dat er vaak meerdere beweringen instaan die kant noch wal raken of direct racistisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Burgemeester
|
![]() Euh...
"De objectieve 9/11 discussie"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#588 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik heb al een paar keer opgeroepen dit over te plaatsen naar de NWO draad, maarja, ik zit in een bepaald kamp hé, als ze ertegenin kùnnen gaan doen ze dat ook.
![]()
![]() |
#589 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als hij ontkent dat hij de NWO beschouwt als een Joods komplot wil ik wel laten noteren dat ik weinig geloof hecht aan mensen die ontkennen dat ze antisemiet zijn en intussen wel een hobby maken van het wild citeren uit antisemitische sites. Welke forummer die nog lang als missionaris van zijn ideeëngoed wil meegaan zal ooit letterlijk toegeven dat hij antisemiet is? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#593 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#594 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#595 |
|
![]() JIJ bent de believer en JIJ hebt mijns inziens nog geen onderzoek uitgevoerd anders zou JIJ niet zo hoog van de toren kraaien.
![]() |
#596 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#598 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
|
![]() Dit is toch zo gek nog neit (vanuit jou standpunt dan) als verschillende dimensies, aliens, UFO4's, wezens die op angst leven etc....
![]() |
![]() |
#600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, Santa is een anagraam voor Satan de kleur is de toegangs kleur voor de astrale dimensie (rood) waar idd veel negatieve wezens zich ophouden en bezig zijn met list en bedrog. O ja, nog wat. De regeringen weten dit en gebruiken dit gebied ook. Btw als u zelf wilt weten of er in uwer omgeving astrale wezens zijn, zet dan de ruimte waar u zich bevind in uw gedachten in diep rood. Dit is ook de manier waarop de overheid er voor zorgt dat ze cloaked UFO's kunnen zien. SF? welnee, realiteit achter de schermen Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |