![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voortplantingsinstinct bestaat niet in strikt biologische zin. Natuurlijk heb jij die term niet uitgevonden, maar hij omvat niet wat jij er aan toeschrijft. Het is iets dat mensen omschrijven als de drang om zich voort te planten, maar dat bestaat dus niet als zodanig bij dieren. Laatst gewijzigd door Edina : 28 november 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
Maar wel dat homoseksualiteit natuurlijk is (en dat het vaak aangehaalde contra-argument als zou het dus onnatuurlijk zijn niet klopt). En het punt van mijn post was dat er geen enkele reden is om homoseksualiteit niet de aanvaarden, itt bijvoorbeeld de door jou aangehaalde infanticide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn voldoende redenen om homosexualiteit niet te beschouwen als normaal. Of het al dan niet aanvaard moet worden, is een sociologische kwestie die afhangt van persoonlijke waarden en normen en te subjectief is om een objectief debat over te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt om ongeveer 95% van wat ik schreef te negeren en geen enkele vraag te beantwoorden.
Ik hoop dat je dat verschil ook inziet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 november 2006 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homosex is tegennatuurlijk. Twee dekseltjes passen niet bij elkaar en twee potjes ook niet. Een potje en een dekseltje daarentegen... Het aanvaarden van dergelijke is een andere zaak. Mensen moeten niet beoordeelt worden naar hun sexuele geaardheid. Dan doen we ook niet. We hebben het over de geaardheid op zich. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 november 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 28 november 2006 om 16:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een kwestie van interprettatie, I guess. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
Salut Paulus en de kost. Je mag het laatste woord hebben, dan kan je tenminste weer denken dat je gelijk hebt hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() Homofobie, angst voor homosexualiteit passen perfect in het raam van extreem rechts.
Het gaat hier om etnocentrisme en angst voor het nieuwe, voor het andere, voor het vreemde: xenofobie. Men kent als rechtse het centrale gezag dat normeert. Men heeft het principe van "HET" volk, een ideaalbeeld van een soort Jan Modaal die dezelfde eigenschap heeft als een eenheidsworst. Het is de hansworst geleid door leiders die dan weer superieur zijn en in hun privé vertrekken zo afwijkend zijn als de beesten: Hitler die drugs nam, Goering die knapen nam enz... Het extreem rechtse heeft een hekel aan afwijkende meningen, afwijkende mensen, aan afwijkende ideeën. Het wil het simpel houden. Hun theorie van het ene ware en zuivere volk valt in diggelen in een land als VLanderen waar men geen twee man bijeen kan zetten of ze vormen een vzw en gaan de anderen bekeren. Alles wat niet past in hun straatje van "HET" volk moet wijken. Je kan immers niet spreken van "EIGEN VOLK eerst" als het blijkt dat je met een bonte verzameling van diverse vogels met uitzonderlijk uiteenlopend pluimage te doen hebt: dat is grotesk. Omdat Vlaanderen Heel verscheiden, Heel divers en Heel controversieel is is dit het laatste land om een fuhrer volgend "VOLK" te gaan onderkennen. Het is om te lachen Vandaar dat Holebis nu eenmaal last zullen hebben en houden met de extreem rechtse fascistoïde partijen, net zoals gehandicapten, zigeuners, vreemdelingen allerhande, islamieten, boedhisten, loge broeders enz... enz... Je vraagt je echt af hoe ze aan één miljoen hansworsten zijn geraakt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
|
![]() Dat je dat betwijfelt is niet verwonderlijk. Maar hoe hun voorgeschiedenis je dat kan hebben aangetoond, is me een raadsel. Want het is niet omdat ze ooit één of meerdere vriendjes hebben gehad dat ze daarom niet lesbisch (of biseksueel) kunnen zijn hé. En het punt is: ze zijn lesbisch en daar kan niemand iets aan veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jij vooroordelen hebt tov mensen die kritisch staan tegenover homo-propaganda, wisten we al langer. Nee, ik ben geen homophoob. Daar heb ik te veel lesbische vriendinnen voor. ![]() Citaat:
Citaat:
Dat is slechts jouw mening. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al altijd tegennatuurlijk, een afwijking, of niet normaal, genoemd en ook er bij gezegd waarom. Niet langer kunnen ontkennen? Hoe kom je er bij? Jij daarentegen negeert bijna elk argument en beantwoordt geen enkele vraag. En natuurlijk heb ik gelijk. Je kunt geen enkele stelling weerleggen. Maar ik begrijp het wel natuurlijk. Je reageert zoals gewoonlijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 november 2006 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Als ik zo jouw post lees, lijkt het mij niet bijzonder moeilijk om een geschikte hansworst te vinden. |
|||||||||||
![]() |
![]() |