![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1163 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
mss kan je naast je werk inschrijven voor een eksamencontract.
best kan je nu eerst even de vereiste tijd gaan werken om volle dop te kunnen trekken als je dan gaat doppen dan heb je nog altijd veel meer dan ik ondanks mijn beurs
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 18:13. |
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We zien wel, ik heb gehoord dat ge ten minste 12 maanden fulltime moet hebben gewerkt voor zelfstandige student te zijn..... |
|
|
|
|
|
|
#1165 | |
|
|
Citaat:
je doet dan eksamens mee en hetgeen waarvoor je erdoor bent moet je al niet meer doen achteraf als je er met je volle dop serieus aan begint
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#1166 |
|
Banneling
|
Zielig....
|
|
|
|
|
|
#1167 |
|
|
het vierde wereld syndicaat eist gewoon een onvoorwaardelijk basisinkomen en echt gratis onderwijs. studiebeurzen zijn dan niet meer nodig.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 18:46. |
|
|
|
|
|
#1168 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Verder succes met je studie. Maar het zou leuk zijn moest de info die hier te grabbel gegooid wordt correcter en vollediger zijn. Mensen die terug willen studeren kunnen , mijns inziens , zich best goed informeren en niet deze draad als leidraad nemen.
|
|
|
|
#1169 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Terug naar de pijpen van proffen dansen! Horrible. Ik heb tenminste nog op afstand bijgestudeerd... Maar ook dat was nog een enorme trechter op mijn kop... Nu ben ik wel Bachelor of Cultural Sciences, voor het geval dat niemand nog mocht gemerkt hebben... Door mijn echtscheiding viel mijn financier weg en kom ik mijn Master niet halen.... Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2006 om 11:45. |
|
|
|
|
|
|
#1170 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1171 |
|
Banneling
|
Door mijn echtscheiding viel mijn financier weg en kom ik mijn Master niet halen.
Ik verdraag geen leuke jobs, en zelfs geen zoekwerk. Twee woorden articuleren uit mijn bewogen curriculum is voldoende om iedereen te laten voorgaan in de rij. Zodra ik meer dan een paar tiental eigen composities heb, begin ik de wereld rond te zwerven als straatmuzikant. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2006 om 11:50. |
|
|
|
|
|
#1172 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1173 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 13:28. |
|
|
|
|
|
|
#1176 |
|
|
hier vindt je trouwens alle info, voorwaarden enz om een beurs te kunnen bekomen.
edit het is niet alle info er staat De informatie hieronder beperkt zich tot de studenten die ten laste zijn van hun ouders (oudergerelateerd). Zelfstandig, gehuwd of wettelijk samenwonend en alleenstaand studenten moeten, naast onderstaande voorwaarden, nog aan andere voorwaarden voldoen. Neem hiervoor persoonlijk contact op met de Sociale Dienst. of klik hier http://www.ugent.be/nl/onderwijs/adm...urs/Jokerbeurs
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 13:58. |
|
|
|
|
|
#1177 |
|
Banneling
|
O ramp o ramp o megaramp, dat betekent tien of twintig keer de sluiting van volkswagen.
|
|
|
|
|
|
#1178 | |
|
|
Citaat:
PS Het vws is zelf maar weggebleven op VW vorst - ze zouden onze felicitaties wellicht niet begrepen hebben. soit de mensen bij voornoemde diensten doen toch voor t grootste gedeelte totaal nutteloos ( vooral administratief ) werk geen reden om te rouwen dus als ze daar ooit zouden mogen mee stoppen en natuurlijk moeten ook zij recht hebben op een onvoorwaardelijk basisinkomen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 14:34. |
|
|
|
|
|
|
#1179 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als ge gewoon al opnoemt wat vele van de "bestuurders" (lees : profiteurs) van dit land krijgen om een functie uit te voeren en daarbij nog zegt wat hij links en rechts nog opraapt van bestuursraden, vzw'tjes, en andere inkomsten, dan weet je wel al waar je moet beginnen zeker.... |
|
|
|
|
|
|
#1180 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar was dat felicitatie-comité voor? |