![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad: het is de angst om zelf als "abnormaal" gekwalificeerd te worden die vele mensen ertoe brengt om anderen als dusdanig te catalogeren.
![]() |
#642 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2006 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het nog eens perfect mogelijk dat bepaalde genen alleen aanleiding geven tot een aanleg voor een bepaald kenmerk en dat omgevingsfactoren al dan niet bepalen of dat kenmerk tot uiting komt. En die omgevingsfactoren kunnen dus ook al bepalend zijn in de baarmoeder, wat in het geval van homoseksualiteit dus sterk vermoed wordt (de verhouding geslachtshormonen waaraan de foetus wordt blootgesteld zou immers bepalend zijn). Laatst gewijzigd door Edina : 30 november 2006 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() @ Illusionist
Marginalen in de geschiedenis: over beulen, joden, hoeren, zigueners en andere zondebokken. Fernand van Hemelryck uitg Davidsfonds. citaat p192: Door een edict van 6augustus 39O veroordeelde de (christelijke ) keizer Theodosius de homosexuelen tot de brandstapel. ...Gedurende ongeveer 15 eeuwen zullen er brandstapels opgericht worden voor homosexuelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat kinderen een (mannelijke) vaderfiguur en een (vrouwelijke) moederfiguur nodig hebben voor een stabiele, gezonde opvoeding is een stelling die niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden en - belangrijker nog - die door de dagelijkse realiteit wordt tegengesproken. Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid: hier gaat het allemaal wel degelijk om afwijkingen in die zin dat het gepaard gaat met het niet of niet correct functioneren van bepaalde cellen in het lichaam. En dat heeft dus verder niets met deze discussie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is ook genoteerd dat u zich niet aangesproken voelt wanneer ik zeg dat geloven in God een abnormaliteit is, een fout, of een afwijking (van de hersenen of van de genen, dat laat ik nog in het midden). Want tenslotte zeg ik niets over uzelf, wel?
![]() |
![]() |
#651 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht eerst niet op deze volkomen absurde vergelijking te reageren, maar omdat er blijkbaar toch mensen zijn die ze ernstig nemen toch even dit: een hond die tegen je been oprijdt, doet dat niet met seksuele intenties, maar om je duidelijk te maken dat zijn plaats in de roedel hoger is dan de jouwe. Een hond zal dat nooit doen bij de persoon die hij als zijn meerdere beschouwt.
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#657 |
|
![]() Natuurlijk heeft dat alles te maken met voorkeuren. Maar mannen die homoseksualiteit afkeuren en omschrijven als een afwijking, maar tegelijkertijd wel geilen op vrijende vrouwen omdat ze nu eenmaal op vrouwen vallen, zijn wel degelijk hypocriet. En zo lopen er heel wat rond!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
|
![]() ROFL! Een cruciaal punt in de discussie!!! Er is eventjes weinig tegenwind en dat omschrijf je dan maar als een cruciaal punt in de discussie om zo tegelijkertijd iemands post te negeren die niet in je plaatje past. Je bmoet het maar doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zeg dat kleurenblindheid een afwijking is, zegt toch ook niemand dat ik mensen met deze eigenschap in het verdomdhoekje stop. Maar o wee als je dat zegt van homosexualiteit. Dan ben je van alles en nog wat. Laten we dus maar in het midden laten wie hier de hypocriet is. Paulus; |
|
![]() |
![]() |