![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
'slaaf'? als ik eet, drink, het lekker warm heb of vrij, dan voel ik me geen slaaf van m'n instincten hoor, dan ben ik behoorlijk content.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
||
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelden zulke flagrante onzin gelezen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En daar loopt je redenering mank. De organen die we van moeder natuur meekregen om ons voort te planten, hebben immers daarnaast ook nog een andere functie. Ze maken namelijk deel uit van ons spijsvertereingsstelsel, meer bepaald om afvalstoffen uit te scheiden. Tenzij je nu gaat beweren dat het gebruik van penis en vagina voor het uitscheiden van afvalstoffen "tegennatuurlijk" is, zal je toch moeten erkennen dat de natuur meerdere mogelijke functies voor één en hetzelfde orgaan voorzien heeft. Wie zegt dat er naast die twee voor de hand liggende, louter biologische functies geen derde mogelijkheid bestaat? Sluit je die mogelijkheid uit, Paulus en zo ja, waarom?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En hupla nu krijgen kinderen al een slecht voorbeeld; een misvormd beeld van liefde...
|
|
|
|
#825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#826 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#828 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#829 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Parlementslid
|
Haat vertonen ten opzichte van mensen die een andere geaardheid hebben, een ander kleurtje hebben, een ander geloof aanhangen, ... in mijn wereldbeeld is dat pas onnatuurlijk gedrag.
|
|
|
|
|
|
#831 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tuurlijk heb je dat recht. Ik spreek alleen tegen wat jij zegt. Ik heb nooit gezegd dat je niet mag zeggen wat je wilt. Vond het alleen vreemd dat je gelijk begon te oordelen zonder ook maar enig idee van zo'n situatie te hebben.
|
|
|
|
|
|
#834 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#835 |
|
Banneling
|
net zoals ik dan.Ik heb geen haat, diepe afkeer of grenzeloze minachting voor homos, maar wat voor mij niet door de beugel kan, is dat ze het ons als "normaal" willen voorschotelen.Binnenkort ga je als hetero nog voor ouderwets aanzien worden.En dat is eigenlijk jullie bedoeling denk ik: voor "modern" aanzien worden...in tegenstelling met de heteros...
|
|
|
|
|
|
#836 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#837 |
|
Banneling
|
De psychiatrie is het er unaniem overeens dat homo-en biseksualiteit ontstaat uit psychose .
Heteroseksuele mannen die onder sterke druk staan kunnen een tijdlang homo worden , eenzelfde verschijnsel wordt trouwens ook vastgesteld met de schizofrene en depressieve psychose . Als schizofrenen en depressieven een tijdlang het hoederecht over hun kinderen kan worden ontzegd , waarom zouden psychotische homo's dan kinderen mogen adopteren ? Shizofrenen , depressieven en homo's kinderen laten opvoeden kan het aantal kindermoorden enkel doen toenemen . |
|
|
|
|
|
#838 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Link je mij eens even naar het officiële document waarin ik die unanieme overeenstemming kan verifiëren?
|
|
|
|
|
#839 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee hoor. Homofobie kan allerlei vormen aannemen. Sommigen proberen hun fobie te verpakken in pseudo-wetenschappelijk gewauwel, anderen in religieuze afzeik en de domste exemplaren in het gebruik van scheldproza, maar allen hebben ze één factor met elkaar gemeen: een irrationele angst voor homoseksualiteit.
|
|
|
|
|
#840 |
|
Parlementslid
|
Nee, die mogen er ook bij staan. Haat vertoon ik alleen ten opzichte van twee personen die mij in mijn leven een flinke kloot hebben afgedraaid, afkeer daarentegen kan ik wel voelen voor racisme, andere politieke opvattingen etc. Maar tussen die twee begrippen ligt een wereld van verschil.
|