![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In goed en slecht kun je wel geloven , noem het desnoods roodkapje en de boze wolf , goed en slecht bestaat . Ik heb het voorbeeld hier al gegeven , ik ben regelmatig chauffeur voor anderen , met de ene persoon is het veilig rijden , met de andere niet . Toeval ? 1 keer 2 keer 3 keer , tot daar aan toe , maar geen 30 keer ! Toeval bestaat niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hieronder heb je nog wat meer scheppingswetenschap waardoor je uw gelijk nog wat kan opkrikken: http://www.newscientist.com/channel/...mg19225824.000
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de neanderthaler onze verre neef was, dan impliceert dit toch dat we een gemeenschappelijke voorouder hebben ---> dus evolueren we! Als de neanderthaler (volgens het scheppingsverhaaltje) een apart geschapen wezen was (wanneer werd het dan geschapen? de zesde dag? de vijfde dag?) dan was het geen neefje. Of zou je het een proef-ontwerp willen noemen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() Wat wel een feit is dat de bijbel het best verkochte boek is zowel fictie als non-fictie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na nieuwe ontdekkingen heette het plots dat we een mengsoort waren . Beenderen van de Homo Sapiens en de Neanderthaler werden gevonden ( neergelegd ) in dezelfde grot . Het levend bewijs werd gevonden in Oliver Kahn , doelman van Bayern Munchen ; wegens zijn Neanderthalerachtig voorkomen en lange grijparmen ( reportage gezien op National Geographic ) ![]() Thans heet het dat we wellicht geen afstammeling zijn van de Neanderthaler ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Bijbel zegt aldus : tijd is in de Bijbel een relatief begrip . Genetische verwantschap kan evengoed wijzen op dezelfde schepper dan op evolutie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Minister-President
|
![]() Daar ben ik het mee eens want we zijn APEN !!!
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat over dezelfde schepper in een tegenstrijdig tijdsbegrip . Bewees de wetenschap niet hoe relatief tijd is ( Einstein ) . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is een Renault Twingo ook genetisch verwant met een Renault Clio? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
geen enkele mens is perfect en iedereen maakt zijn fouten. Sommige fouten zijn natuurlijk onvergeeflijk maar niettemin worden ze gemaakt door de talrijke factoren die meespelen in hoe en waarom iemand bijvoorbeeld een moord zou begaan. Een vrouw die jaren mishandeld word door haar man en eindelijk het lef heeft om hem om zeep te helpen noem ik een heldin die streeft voor het goede want ze heeft die smeerlap eindelijk verwijderd uit onze samenleving. maar feitelijk heeft ze iemand vermoord en zou je ze moeten bestempelen als een slecht iemand. Als toeval niet zou bestaan wilt dit zeggen dat alles op voorhand vast ligt en dat niemand nog enige vrijheid zou hebben van keuze want alles ligt vast dus ook jou keuze of je ze nu weet of niet. Ik persoonlijk geloof niet dat ons lot al op voorhand vast staat. En al zeker niet in het feit dat een opperwezen ons bestaan kan beïnvloeden en of regelen. Trouwens een opperwezen dat als test onschuldige mensen wegrukt uit hun familie en of vrienden en geliefde noem ik een barbaarse daad en diegene die geloven in God moeten goed beseffen dat God en zijn tegenhanger de duivel een en dezelfde persoon zijn. een ziekelijk wezen met 2 persoonlijkheden maar ja dat is enkel als je er in wilt geloven natuurlijk. Geloven in de goede waarden van de mens dat zou veel beter zijn. ik streef voor meer gelijkheid,vrijheid,rechtvaardigheid en waardigheid voor iedereen iets wat je niet kunt zeggen van je god |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door dezelfde schepper gemaakt , overspel duld ik niet ![]() De laatst ontstane levensvorm op aarde is het griepvirus . De wetenschap komt niet verder dan uh . Immers , het griepvirus kan nooit uit een ander virus zijn ontstaan . De enige oorsprong die men vindt is : ontstaan door botsing van een meteoritenregen en de dampkring . Andermaal komt het terug : tijd en ruimte . Nieuwe levensvormen ontstaan plots na komeetinslagen . Evolutie wijt dit aan mutaties na veranderende omstandigheden . Maar ze vinden geen tussenvormen . Het ontstaat plots . Het is dus geen evolutie , het is iets anders . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetenschap controleert zichzelf, sprookjesboeken zweren bij hun eigen gelijk, zelfs als het tegendeel bewezen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zou voor minder veranderen in kolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() Ik ga binnen 10 minuten antwoorden Slegje , ik moet eerst eens in een boekje kijken om te bewijzen dat toeval niet bestaat ( Van Auken ) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is de bijbel toch mensenwerk en een simpele, overigens verdienstelijke poging de evolutie te verklaren. |
|
![]() |
![]() |