Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2006, 23:45   #1881
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U geeft hiermee aan nog niet eens de kennis te hebben van een eersteklasser die net z'n eerste biologieles heeft gehad. Zolang de mensheid bestaat, bestaat homoseksualiteit.
en telkens sterven die homos zonder nakomelingen...of anders zijn het valsspelers: bi's
Trouwens , wat weet gij daar nu van, hoe lang dat dat bestaat, die homozeikerij?Bewijs nu eens dat bvb. de Cro Magnons reeds in elkaar's kont zaten te boren?En daarvoor?Leg dat nu eens uit, Meneer de Hoogopgeleide?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2006, 23:49   #1882
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en telkens sterven die homos zonder nakomelingen...of anders zijn het valsspelers: bi's
Homo's ontstaan niet door genetische overdracht, maar door genetische bepaling. Het aantal homo's dat op de wereld komt zal dus altijd constant zijn.

Citaat:
Trouwens , wat weet gij daar nu van, hoe lang dat dat bestaat, die homozeikerij?Bewijs nu eens dat bvb. de Cro Magnons reeds in elkaar's kont zaten te boren?En daarvoor?Leg dat nu eens uit, Meneer de Hoogopgeleide?
Al van de oude Grieken weten we dat homoseksualiteit veelvuldig voorkwam, en ook in de dierenwereld is dit niet ongewoon. Het is natuurlijk, zoals dat ook bij andere dieren natuurlijk is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2006, 23:52   #1883
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat doe ik niet. Voortplanting is inderdaad essentieel, maar in zekere mate. Zonder homoseksualiteit zou bijvoorbeeld het konijnengedrag van de mens veel erger zijn. De evolutietheorie schrijft voor dat evolutie zorgt voor een harmonie in de natuur. Aangezien homoseksualiteit door evolutie is ontstaan (zoals al het leven) en het niet genetisch overdraagbaar is en ook niet door externe invloeden ontstaat (het is dus in het menselijke voortplantingssysteem ingebouwd, de homoseksualiteit) kun je concluderen dat, omdat homoseksualiteit niet wordt aangepakt en tegelijkertijd is ontstaan door evolutie, homoseksualiteit een reden heeft. U kunt het niet langer typeren als een fout, het maakt deel uit van de menselijkheid.
stelen, moordden en verkrachten eveneens...heeft altijd bestaan, is dus "natuurlijk", want de natuur heeft deze neigingen niet doen uitsterven, verdwijnen...OK dus, doen?
Oud 15 december 2006, 23:53   #1884
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
stelen, moordden en verkrachten eveneens...heeft altijd bestaan, is dus "natuurlijk", want de natuur heeft deze neigingen niet doen uitsterven, verdwijnen...OK dus, doen?
Is stelen, moorden en verkrachten biologisch bepaald? Nee. Homoseksualiteit wel en staat los van mentale ongeregeldheden.
Oud 15 december 2006, 23:56   #1885
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Homo's ontstaan niet door genetische overdracht, maar door genetische bepaling. Het aantal homo's dat op de wereld komt zal dus altijd constant zijn.

Al van de oude Grieken weten we dat homoseksualiteit veelvuldig voorkwam, en ook in de dierenwereld is dit niet ongewoon. Het is natuurlijk, zoals dat ook bij andere dieren natuurlijk is.
ik heb het over de Cro Magnons en andere voorhistorische mensen, niet over de oude grieken.En in de dierenwereld is dit (homoseksueel) gedrag eerder machtsvertoon, zei ik eerder al.Er word niet écht geneukt, apen en honden bvb. kruipen andere mannetjes op de rug om hen te tonen wie de chef is...Hoe dat met jullie zit weet ik niet
Oud 15 december 2006, 23:58   #1886
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb het over de Cro Magnons en andere voorhistorische mensen, niet over de oude grieken.En in de dierenwereld is dit (homoseksueel) gedrag eerder machtsvertoon, zei ik eerder al.Er word niet écht geneukt, apen en honden bvb. kruipen andere mannetjes op de rug om hen te tonen wie de chef is...Hoe dat met jullie zit weet ik niet
En wat wilt u hiermee bijdragen aan de discussie?
Oud 15 december 2006, 23:58   #1887
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Is stelen, moorden en verkrachten biologisch bepaald? Nee. Homoseksualiteit wel en staat los van mentale ongeregeldheden.
Uiteraard is geweld biologisch bepaald. Het is genetisch vastgelegd dat we een zekere mate van aggressiviteit aan de dag leggen.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2006, 23:59   #1888
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
voor mij is homoseksualiteit dus wél een mentale, en hormonale ontregeling.En stelen, moordden en verkrachten kan wel degelijk in uw genen geschreven staan, biologisch bepaald zijn dus.
Oud 16 december 2006, 00:02   #1889
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat wilt u hiermee bijdragen aan de discussie?
lees eens wat van mijn postings in dit onderwerp, dan krijg je een idee over m'n bijdrage.Of die je nu bevalt is natuurlijk een andere zaak.En als dat niet het geval is zal je wel zeggen dat ik "gek" ben zeker , of dat ik niet weet wat ik zeg, of lieg Zoals je gewoonte is...
Oud 16 december 2006, 00:12   #1890
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
voor mij is homoseksualiteit dus wél een mentale, en hormonale ontregeling.En stelen, moordden en verkrachten kan wel degelijk in uw genen geschreven staan, biologisch bepaald zijn dus.
Biologisch bepaald is echt anders dan genetisch overdraagbaar. Bij homoseksualiteit is dit echter njet of u dat nu leuk vindt of niet. Het staat dan ook helemaal los van stelen, moorden en verkrachten, want dat zijn oorzaken van genetische overdracht òf externe invloed.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 december 2006 om 00:12.
Oud 16 december 2006, 00:27   #1891
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Biologisch bepaald is echt anders dan genetisch overdraagbaar. Bij homoseksualiteit is dit echter njet of u dat nu leuk vindt of niet. Het staat dan ook helemaal los van stelen, moorden en verkrachten, want dat zijn oorzaken van genetische overdracht òf externe invloed.
Ik krijg toch de indruk dat je vertrekt van wat je wil bewijzen, en er dan maar de bijpassende argumenten op flanst.

Homoseksualiteit is a priori OK voor u, dus het is biologisch bepaald en natuurlijk enz enz.

Je krijgt dan misschien het gevoel dat je rationeel bezig bent, maar in feite loop je maar een beetje mee met de intellectuele mode van de tijd.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 00:58   #1892
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Moest homofilie genetisch bepaald zijn ze waren toch al uitgestorven .

NU gaan ze komen posten : wij doen het wel met vrouwen .

Jamaar wat is het nu ?
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 01:32   #1893
Kaffer
Banneling

Standaard

En waar blijven de homo's nu ?

Doen ze het nu met vrouwen of niet ?

Zelfs een kat raakt er haar jongen in kwijt .

Ze doen het met de vrouwen en ze doen het niet met de vrouwen ?
Oud 16 december 2006, 02:49   #1894
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lees eens wat van mijn postings in dit onderwerp, dan krijg je een idee over m'n bijdrage.Of die je nu bevalt is natuurlijk een andere zaak.En als dat niet het geval is zal je wel zeggen dat ik 1. "gek" ben zeker , of 2. dat ik niet weet wat ik zeg, of 3. lieg Zoals je gewoonte is...
Ik houd het bij optie 1...

ik zou jouw gedachten wel eerder catalogeren onder geschift, van de pot gerukt, ziekelijk, paranoïde en daarom ook wel.... gevaarlijk

2. is in veel gevallen een gevolg van 1... in jouw geval ben ik daar zelfs vrij zeker van
Oud 16 december 2006, 02:51   #1895
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Maar zeg me dan eens welke functie ik vraag er nu al 80 pagina's naar...

Wat jij zegt is pure veronderstelling. Je ziet dat toch in?

Ik heb anders geen enkel probleem om de functie van heterosexualiteit uit te leggen hoor. Dat leren ze al op de lagere school.

Paulus.
lap...
weer zo'n onnozelaar voor wie alles in het leven een functie, erger nog, een zin moet hebben

wel beste p., fuck jou met je zingeving... je weet waar je ze voor mijn part kan steken
Oud 16 december 2006, 02:56   #1896
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
1. Neem me niet kwalijk, maar ik denk dat u het geheel en al verkeerd opvat. Als er iets is wat de natuur in stand houdt, dan is het wel het vermogen van leven om zich voort te planten. Zonder dat gegeven, moeten we binnen de kortste keren spreken, over een natuur, zonder einge vorm van leven. Een evolutietheorie, zonder verdere evolutie. Voortplanting is dus weldegelijk essentieel.

2. Ik zie geen enkele reden waarom homosexualiteit een functie zou hebben. Ik geloof trouwens niet dat de evolutietheorie aan homosexualiteit een functie zou voorschrijven, die blijkbaar niemand weet. Volgens mij kletst u uit uw nek. Voor mij is de enige aanvaardbare uitleg voor het bestaan van homoseksualiteit, dat het om een foutje van de natuur gaat.

Paulus.
1. WAY TO GO, P.! poep er dan op los! plant u voort! zet kinders op de wereld! want anders sterft heel dit kloteras uit! waar wacht je op, mijn beste! maar verplicht anderen alsjeblieft niet tot bepaalde gedragingen die jouw worden opgedronegn vanuit je bekrompen dogmatische visie...

2. lap weeral.... weer zo'n onnozelaar die denkt dat alles in het leven een functie..... of neen, zucht, laat maar
Oud 16 december 2006, 02:59   #1897
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Deze discussie is totaal zinloos.
De discussie gaat over normen en waarden.
Deze zijn voor elk mens en voor elke maatschappij verschillend.

Tracht er begrip voor te hebben en maak er je niet druk in zou ik zo zeggen.
Iedereen is vrij om zijn sexualiteit te beleven zoals hij/zij wil...en we mogen blij zijn dat we al zo ver geevolueerd zijn in onze maatschappij.
juist, en... fout...

want de dogmatische mening van sommigen leidt wel tot een discriminatie en uitsluiting van anderen...

als homo word je geboren... aan de anderen om dit te aanvaarden...
Oud 16 december 2006, 03:03   #1898
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Te moeilijk Pietje?

Kaffer heeft weldegelijk een punt vind ik. Maar dit nu even terzijde voor mijn stelling. (sorry Kaffer)

Volgens mij is homosexualiteit niet normaal om dat het geen functie heeft. Het is niet functioneel. Het is onnodig. Totaal overbodig en draagt niks bij tot onze samenleving wat heterosexualiteit niet zou kunnen doen.

Er zijn twee geslachten. Met reden en functionaliteit.

Juist?

Paulus.
zeg boskabouterken, wat probeer je hier nu eigenlijk mee te bewijzen?

of homoseksualiteit nu een functie heeft of niet, daar draait het hem niet om...

het feit dat jij vanuit je bekrompen visie op homoseksualiteit het moeilijk hebt met de homoseksualiteit in de maatschappij... daar heb ik een probleem mee

jij ontzegt omwille van je eigen mening bepaalde rechten aan anderen...

oh ja... en er zijn inderdaad twee geslachten... de kut en de lul

en de ene past heel mooi in de anderen... plezier dat ge daar mee kunt beleven, man! misschien beter ook eens uitproberen?
Oud 16 december 2006, 03:34   #1899
Kaffer
Banneling

Standaard

En kaffer krijgt hier weer geen aandacht .

Doen homo's het nu met een vrouw om hun homozijn te ontkennen ?

Of mankeert er weer eens een vijs ?
Oud 16 december 2006, 09:34   #1900
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Doen homo's iets verkeerd en brengen ze iemand anders schade toe??: neen

is stelen en moordden en verkrahten verkeerd: ja omdat zer iemand anders schade toebrengen!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be