![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu ik hoop dat ge gelukkig wordt natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... dus kun je begrijpen waarom men hen hier graag "de volle laag" geeft als men het over hun "heldendaden" heeft? Een vaststelling van de feiten wordt door sommigen anders nogal gemakkelijk "racisme" genoemd. Het is omdat ze een "bruin velletje" hebben...
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Minister
|
Citaat:
Geweld is haram tegenover "goede gelovigen"*. Geweld is niet alleen toegestaan, maar zelfs verplicht gesteld tegenover ongelovigen. Die verplichting wordt soms genuanceerd, maar die nuancering is zo labiel dat ze zinloos wordt. Er blijft maar één zaak over: Allah heeft u geboden de ongelovigen te onderwerpen, uit te buiten, te vermoorden. *Ik zet er dat "goede" bij omdat elke volgeling van Mohammed zelf mag beslissen of zijn tegenpartij een goede moslim is of niet. De "Arabieren" in Soedan voelen zich niet schuldig voor de genocide op de sukkelaars van Darfoer, omdat deze in hun ogen toch geen goede moslims zijn.
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee, zonder lachen nu: het gaat inderdaad helemaal fout, en ze kunnen hier bij ons niets goed doen.Nog meer analfabete meiskes op het magrebijnse platteland gaan opkopen, om er hier "kansarme", slecht de taal beheersende kinderen mee te kweken, dat is slecht.Onze vrouwen pikken, dat is ook slecht (zelfs als ze enkel de mottigste krijgen).Best van al gaan ze in een ander land trouwen, allemaal, en blijven dan ineens ginder.De hiergeboren meisjes mogen blijven (als ze niet te mottig zijn, anders moeten ze ook weg |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Doki vuurt een pertinente vraag af op het forum:"Mijn dokter is Portugees, mijn kine Marokkaan. Moet ik nu bang zijn?". Het antwoord is een ongenuanceerde "nee" , Doki, je moet niet bang zijn. Maar als je vragen stelt, Doki, stel dan de juiste. In deze context is het nuttiger om je af te vragen of de Brusselse zorgverstrekkers niet bang moeten zijn. Een ongenuanceerd "nee" is hier als antwoord allerminst correct. Brusselse artsen werden gedwongen om zich te organiseren ('s nachts niet alleen op pad), temeer omdat vrouwelijke artsen geconfronteerd werden/worden met seksuele intimidatie. Als westerse vrouwen geïntimideerd worden dan is het zaak om even opzij te kijken, kwestie van het Grote Gelijk omtrent de Grote Stad niet in vraag te moeten stellen. Zo kennen we ons. Niet Doki. Doki woont in de Grote stad (en maar liefst alle dagen, schrander opgemerkt, Doki). Hij nodigt ons uit om er ons te vergewissen van de gunstige ambiance. Wel, Doki, ik woonde bijna heel mijn leven in de (welsiswaar minder grote) stad Gent, waaronder 15 jaar in een quasi concentratiebuurt. Ook ik heb opzij gekeken. Ook ik nam het op voor de multiculturele samenleving. J�*ren lang. Maar gaandeweg kon ik er niet aan voorbij dat mijn argumenten niet geschraagd werden door de gebeurtenissen zoals ze zich voltrokken in mijn omgeving. De inbraken in onze auto, de inbraken in ons huis, de fietsendiefstallen, de dagelijkse wrijvingen en irritaties te spijt, hield ik mij politiek-correct-sterk. Tot mijn jongste zoon het slachtoffer werd van afpersing met geweld (twee keer) en tot ik geïntimideerd werd omwille van een vermeende flirt van mijn oudste zoon met een meisje van Turkse komaf. De bedreigingen die bij deze gelegenheid geuit werden waren niet om mee te lachen, en ze golden niet allen voor mijn maar ook voor mijn zoon. Ja, ik werd bang, maar in tegenstelling tot Doki had ik geen zin om, via een aan het forum gerichte vraag, het antwoord te bekomen of ik nu al dan niet terecht bang moest zijn. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Minister
|
Citaat:
En nog iets, moeten ze allemaal boeten voor wat het krapuul hier uitspookt? Weet je hoe 'mijn' moslim praat over zo'n gasten? Dat dat geen moslims zijn en die gaan branden in de hel. De 'gewone, gematigde' moslims willen die mannen hier ook buiten hoor of wat dacht je? Ik lag plat van't lachen toen ik aan mijne sjoe vroeg of we naar de Libanese winkel gingen naar Brussel, had een en ander nodig... 'Ok' zei hij 'maar je weet toch dat ik niet graag naar Brussel ga.. veel te veel vreemden' Denk dat hij grotere racist is dan ik (als ik er al een ben) Laatst gewijzigd door Laya : 17 december 2006 om 09:54. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Minister
|
Citaat:
...
|
|
|
|
#152 | |
|
Minister
|
Citaat:
En wat het krapuul in de grootsteden uitsteekt heeft niets te maken met de islam, dat is gewoon uitschot. |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Maar, komaan, we moeten nu toch ook niet overdrijven ... |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Minister
|
Citaat:
En vanzelfsprekend, Laya, als er geterroriseerd wordt, gefolterd, gemoord, geroofd en afgeperst, dan heeft dat nooit iets met de "islam" te maken. Hoe komen bepaalde mensen er toch bij hé. Toen ik de eerste keer de uitspraak "ik mag van u stelen van mijn geloof", flapperden mijn oren. Dat moet zowat 20 jaar geleden zijn, in de Seefhoek. Maar ja, die gastjes, die later vermoedelijk tot krapuul zijn opgegroeid, kennen de ware islam vanzelfsprekend niet. Die argumentatie "dat is niet de islam" is echter wel geruststellend. Als men die volgt telkens ze gebruikt wordt komt men tot de conclusie dat de islam gewoon niet bestaat. Het is gewoon een nachtmerrie.
|
|
|
|
#155 |
|
Minister
|
Geen emotionele reactie Ciccio, ik meen dat, ben ik dan toch racist? Ik weet het niet, maakt me ook niet zo veel uit, feit is dat het schorem het voor vele mensen naar de knoppen aan het maken is, zowel autochtonen als allochtonen. Je vind toch niet dat zo'n mensen medelijden verdienen?
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Minister-President
|
Laya,
Ik wens je veel geluk. Er zijn idd allochtonen die het goed menen en zich aanpassen aan het land waar ze wonen. jammer genoeg zijn ze sterk in de minderheid . Ik bewonder je omdat je de realiteit onder ogen ziet en ook moet toegeven dat het de slechte kant opgaat. De juiste partner vinden is voor iedereen een opgave, die spijtig genoeg dikwijls een ongelukkig einde heeft, maar niet allemaal, dus waarom zou jij niet iemand gevonden hebben die je echt graag ziet en je je eigen laat zijn en je daarom respecteert; Ik wens je een echt gelukkige toekomst samen met je allochtone partner . Ik wou dat dergelijke uitzonderingen eerder regel werden, dan zouden we veel minder racisme kennen. Laatst gewijzigd door omaplop : 17 december 2006 om 14:53. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Burgemeester
|
Dit is het probleem van (meestal) linksen/progressieven: men heeft het over een huidige (ideale) wereld die niet bestaat, en een toekomst die utopisch is. Zeer gevaarlijke valkuil die - tot vandaag - de slapende meerderheid nog zonder pruttelen aanneemt.
De Duitse reportage die ik onlangs gezien heb ivm Frankrijk en Islamisering bracht een gelijkaardig verhaal; een Franse slachter die uit noodzaak taxi-chauffeur werd...hij kon niet meer leven van zijn zaak; zijn buurt was volledig verislamiseerd. Mij maak je ook al lang niets meer wijs, beste Doki. Nog even een reactie op de 'jobs': het was niet �*k die 'straatvegersdienst', 'vuilniskar' en 'bakker' als voorbeelden aanhaalde. Ik ben voorstander van de waarheid, al is die lelijk. Verder heb ik dus ook een zeer rustig geweten. (Met 'jobs' bedoelde ik verder dat deze jobs - puur economisch - GEEN ENKELE meerwaarde voor een land en haar welvaart creëren, net zoals overheids'jobs' trouwens.) |
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#159 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach zo, de Holocaust werd reeds in de Koran vermeld?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De eerste genocide op joden werd door Mo himself gepleegd bij de slag aan de gracht, waar hij eigenhandig (en met zijn troepen waarschijnlijk) 800 joodse mannen het hoofd afsloeg. (dat waren dus de mensen die hem asiel hadden verleend nadat hij uit Mekka was gaan lopen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2006 om 16:42. |
|
|
|
|