![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De peiling toont alleen maar aan dat het Vlaams Belang aanvaardbaarder is geworden voor veel mensen, zelfs als ze er niet op stemmen.
Vroeger meende een grote meerderheid dat het uitgesloten was dat ze ooit voor die partij zouden stemmen. Het Vlaams Belang wordt gewoon mainstream. Zonder van haar ideeën af te wijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat leek me meer op een schuldbekentenis en compleet overbodig, vooral omdat de nieuwe affiches weer voor opschudding zorgden. 2) het zonder boe of bah meestemmen in een onrealistische wapenwet, zonder argumentatie. Ze konden het misschien niet tegenhouden, maar hadden op zijn minst zich in de stemming kunnen onthouden. Nu hebben ze het schoothondje van paars gespeeld. Daarnaast zijn de VZW's van de partij op nogal dubbelzinnige wijze veroordeeld voor racisme, niet de partij zelf. Voor mij hadden ze geen nieuwe naam en aanpak nodig. Ik stond destijds op veel standpunten volledig achter het Vlaams Blok, maar de softie versie die ze nu geworden zijn, begint me stilaan de keel uit de hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Het probleem van het VB is dat het racistisch is. Ik zag een keertje die De Winter op TV en schrok er echt van. Als ik Vlaming was zou ik keihard voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn, maar nooit of te nimmer op een racistische partij stemmen. Ik snap niet dat het VB niet inziet dat ze heel wat meer kiezers zouden kunnen winnen als ze wat minder extreem waren.
Misschien over 15 jaar als De Winter weg is en er een minder extremistische leider komt. Het zou me niks verbazen als het VB dan minder rechts werd en er zich een extreem rechtse groep afscheidde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 december 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 17 december 2006 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Wat is 'n miezer? Dat woord gebruiken wij hier niet. Voor de rest is het Vlaams belang de enige die onze problemen aankaart. De andere partijen kijken op de Vlamingen neer. We zijn te min voor hen en dus zijn onze problemen voor hen van geen tel. De anderen zijn alleen maar 'n elite die in 'n ivoren toren leeft en zichzelf blaasjes wijsmaakt. Het Vlaams belang is ook de enige die NIET kortzichtig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Amaai hoor niveau ligt laag
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 17 december 2006 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
hier kraait geen haan naar Het moesten daarentegen maar eens rechtse relschoppers zijn, je zou nogal wat gehuil en gekrijs horen. Dat het links tuig is werd natuurlijk handig achterwege gelaten bij de VR(ode)T. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, je kan ervan uitgaan dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden als je jezelf niet goed verwoordt. Dat heeft niets met laag niveau te maken. Reacties als degene die ik hier geqoute heb des te meer.
Laatst gewijzigd door Kay_ : 17 december 2006 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe pas je :"ze worden minder extreem" in een context? Is het niet logisch dat zulke uitspraken mensen verwarren? In plaats van andere mensen als kinderen te behandelen kan u misschien beter in eigen boezem kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Oh, de N-VA... Die gingen niet in een Vlaamse regering stappen voordat diene kieskring gesplitst is. Maar O.K., zij kaarten ook wel onze problemen aan. Alhoewel, de N-VA is nog altijd voor de multi-culturele samenleving. Wat betreft integratie en immigratie is Vlaams belang nog altijd de enige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die dat kan bevestigen of tegenspreken. Als dat inderdaad de meerderheid bevestigt, en je bent niet akkoord met die meerderheid (en dat meen ik te lezen tussen de regels), dan moet je voor een of andere kleine partij stemmen.... of loopt dat ook verkeerd af???? Iemand enig idee?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |