![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welnu, ik heb al meerdere malen de vraag aan Patriot! gesteld om mij de naam te geven van die verantwoordelijke. Even trouwens opmerken dat mijn persoon helemaal niet wenst dat zijn "lidmaatschap" wordt opgegeven. Immers, op die manier kan hij allerlei info mij blijven doorgeven. Hij heeft evenwel nooit voor dat lidmaatschap betaald noch zich als lid opgegeven. Juist dat hebben jullie al meer gedaan: mensen die ooit eens info vroegen, worden tot lid gebombardeerd. Zelfs als ze nooit betalen. |
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is inderdaad leuk een beetje die reationaire clubjes te volgen die menen dat ze de redding zijn van België. |
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Net als de Ijzerwake ?? Neen 50.000.000 euro belastingsgeld gaat jaarlijks naar de gesubsidieerde partijen (niet BUB)....dus komt eigenlijk wel op hetzelfde neer. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dank U voor Uw oprechtheid, Pedrito |
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Schepen
|
Citaat:
ikwas niet aanwezig op dit tijdstip, ik ben maar later geariveerd voor de gluwein en restaurant... |
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U verwart trouwens nationaliteit met identiteit/etniciteit. 't Mooiste voorbeeld zijn de migranten: die kunnen gerust met een Belgische identiteitskaart rondlopen maar zich als Marokkaan identificeren. In grote delen van Slovakije wonen Volkshongaren. Zij hebben allemaal een Slovaakse identiteitskaart maar zijn helemaal geen Slovaken. Zij zijn en voelen zich ook Hongaren. Uw redenering is trouwens eens te meer belachelijk. Blijkbaar is het hebben van een koning het bewijs dat men een volk is... De Duitsers zijn geen volk dus. De Polen ook niet. Enzovoort. Die bubbels toch... Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 19 december 2006 om 18:52. |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het laatste burgermanifest werd voorgesteld tijdens een PARTIJcongres. Enig idee hoeveel leden daar aanwezig waren? |
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Schepen
|
Laatste Burgemanifest ging door in het concertgebouw van Brugge...enig idee wie dat betaalde ?
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wanneer ik optrad was er wel 100.000 man maar ik heb het niet gedaan. (Of is het flauw iemand te pakken op zijn slechte nederlands? Ik twijfelde een beetje. Aan de ene kant is het flauw, aan de andere kant betreft het wel iemand die individuele tweetaligheid bepleit maar stiekum een eentalig frans België voorstaat. Nou ja, het blijft flauw. Zo kun je zelf nooit meer een foutje maken zonder erop afgerekend te worden. Ik zal het dan ook niet meer doen. Spijt me.) |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#334 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#335 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#336 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#338 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#339 | |
|
|
Citaat:
Om een natiestaat te ontwikkelen hebben veel landen bijvoorbeeld aan nation-building moeten doen, zelfs Frankrijk, waar een groot stuk van de bevolking tot diep in de negentiende eeuw geen Frans sprak. De eeuwige (en meestal verkeerde) citaten uit Caesars De Bello Gallico moeten trouwens ook in die context gezien worden: als pogingen om een Belgisch eenheidsgevoel te creëren.
|
|
|
|
|
#340 |
|
Minister
|
Neen neen, Rogier woont niet in Brugge. Hij is de persoonlijke Secretaris van Zijne Jonkheer De Dauphin.
|
|
|
|