![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Is de homofobieprijs van Bodifee terecht? | |||
| Ja |
|
17 | 32,69% |
| Neen |
|
15 | 28,85% |
| Pfff kan me niet schelen. |
|
20 | 38,46% |
| Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
wel naast hé Paulus of je moest de bestaande eerst afschaffen en vervangen door dat ( ocharme die sukkeltjes uit Islamitische landen ? )
Citaat:
sorry dat ik je moet ontgoochelen want dat is niet zo tot nu toe ( volgens de meerderheid in deze wereld dus ) Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 24 december 2006 om 02:36. |
||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het is een recht dat volgens jou ( en ongetwijfeld heel wat anderen ) zou moeten ingevoerd worden en het waarom en de specificatie ervan schuilt louter in je eigen subjectieve kijk op de zaak wat het beste zou zijn waarom niet pleiten voor méér ouders ? |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Parlementsvoorzitter
|
schaakmat noemt men zoiets...
beste paulus, geloof wat je wilt... maar je kan het keiharde wetenschappelijke bewijs hieromtrent niet negeren...
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom: chantage.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu wel ja, maar het was niet nodig geweest.
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk wel, want de kinderen die tot nu toe in holebi-gezinnen opgevoed werden, konden slechts met één van de ouders een juridische band hebben. Nu kunnen ze die band met beide ouders hebben, zoals het hoort. Het spreekt vanzelf dat dat in het belang van het kind is.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#171 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar jij blijft negeren dat de wetenschappelijke wereld geen unaniem uitsluitsel geeft of dit een evenwaardige situatie is aan heterogezinnen en of de rechten van het kind daarmee niet geschonden worden. Wat de kinderen van Dutroux hier komen doen, wijst op niks anders dan op je zeer lage wijze van discussie voeren en het verwijt van homofoob, kan niemand ernstig nemen van iemand die vindt dat iedereen die tegen homoadoptie is; automatisch als homofoom geklasserd wordt. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De gedragingen van seriemoordenaars werpen bij dergelijke discussies natuurlijk een enorm gewicht in de schaal.
Ik zal er maar een Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 24 december 2006 om 12:02. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#175 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij neemt dat inderdaad niet ernstig, maar je neemt dan ook niet veel ernstig, buiten je eigen nepargumenten en kringredeneringen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 december 2006 om 12:06. |
|||
|
|
|
|
|
#176 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk wel. Kinderen in holebigezinnen hebben immers ook recht op juridische zekerheid.
Citaat:
Dat recht kan helemaal niet gegarandeerd worden. Sterker nog: dat recht bestaat zelfs niet.
|
|
|
|
|
|
#178 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
[qoute]Dat recht kan helemaal niet gegarandeerd worden. Sterker nog: dat recht bestaat zelfs niet.[/quote] In juridische zin misschien niet nee. Maar durf jij dan klaar en duidelijk stellen dat kinderen geen recht hebben op een vader en een moeder? Zeer benieuwd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 december 2006 om 12:41. |
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk durf ik dat! Kinderen hebben recht op een degelijke opvoeding en op een liefdevolle en warme thuis. Wie hen dat precies geeft, doet niet terzake.
|
|
|
|
|
|
#180 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=121 Citaat: