![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij het sexuele leven van de mens wil gaan toetsen aan dat van de dieren is dat jou goed recht, maar zeg alsjeblief niet dat iedereen dat moet doen hé? Een variant met geen enkele functie of meerwaarde voor het sexuele leven van de mens, maar integendeel het voortplanten van die soort belemmert, is eerder een 'vloek' dan een 'zegen' voor de menselijke soort. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het laat duidelijk zien welke meerwaarde homosexualiteit te bieden heeft. Namelijk geen enkele... en dat is mijn punt. Als je dat punt kunt weerleggen, kun je de absurditeit van mijn redenering aantonen, maar tot zolang illustreerd ze mijn punt alleen maar. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jouw redeneringen laten helemaal niets zien. Het enige wat je namelijk kunt zeggen is: Het wijkt van de normaliteit af en heeft dus geen functie en dus is totaal overbodig. Voorwaarde voor een goede redenering zijn ARGUMENTEN. Dat jouw rederingen niets laten zien is heel wat anders dan dat er niets �*s.
|
|
|
|
|
|
#3144 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Je zegt dat de lust er is om de sex en de sex om de lust . En je bent er zowaar nog fier op ook. Je bent meelijwekkend omdat het niet alleen om een cirkelredenering gaat, maar vooral omdat je ze met opgegeven hoofd als een mantra blijf herhalen. Open je ogen! Je weet toch wat cirkelredeneren is? En weet je ook wat soort van mensen dit willens nillens gebruiken als argument? Je doet maar hoor... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 13:47. |
||
|
|
|
|
|
#3145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is hij die beweert dat er kabouters bestaan die dat moet bewijzen, niet hij die beweert dat ze niet bestaan, want het niet-bestaan van iets kan niet bewezen worden. Het is hij die beweert dat homosexualiteit een functie heeft die dat moet bewijzen, niet hij die beweert dat ze geen functie heeft, want het niet-bestaan, van een functie kan niet bewezen worden. De bewijslast voor de functie van homosexualiteit ligt geheel en al in het kamp van de pro-believers. Ik hoop dat je het nu eindelijk begrepen hebt... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze discussie heeft niets met voortplanting te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#3147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3148 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 13:45. |
||
|
|
|
|
|
#3149 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#3150 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3151 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#3152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2255267&postcount=2155 http://forum.politics.be/showpost.php?p=2198686&postcount=352 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 13:52. |
|
|
|
|
|
|
#3153 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#3154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee Paulus, het is duidelijk dat je al lang niet meer weet waar het over gaat. Je hebt er dan ondertussen ook al zo veel bijgesleurd en al zo vaak je eigen woorden verdraaid, je al in zo veel bochten gekronkeld dat je inderdaad niet meer weet waar het over gaat... Je blijft maar in een kringetje lopen met je voortplantingsverhaaltje. Triest...
|
|
|
|
|
|
#3155 | |
|
|
Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 december 2006 om 13:57. |
|
|
|
|
|
|
#3156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat de omvang van uw bijdrage aan deze discussie? Gefeliciteerd! U wint de prijs voor de meest inhoudloze bijdrage!
|
|
|
|
|
#3157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#3158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 Waarom zou de dierenwereld als norm moeten gelden? Enig idee wat infanticide is, hoe de zwarte weduwe zich voortplant, hoe, op welk tijdstip, naar aanleiding van wat dieren sex hebben? Er zijn meer verschillen dat gelijkenissen. De meeste dieren hebben instinctief sex louter om zich voort te planten, dat weet je toch? En ja ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar toch? Waarom de ene soort wel nemen als voorbeeld en de andere niet? Omdat het de één goed uitkomt en de andere niet? Dat is toch niet eerlijk meer? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kunt net zo goed zeggen dat ik een smerige manier van discuteren heb en dan vragen om te bewijzen dat ik dat niet zou hebben. Zo werkt het natuurlijk niet. Zo werken alleen de echte ....... (juist!) Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 december 2006 om 14:07. |
|
|
|
|
|
|
#3160 | |
|
|
Citaat:
Jouw reactie bewijst dat je dat allesbehalve amusant vindt.
|
|