![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We weten allemaal wat dhimmies onder geloofwaardigheid begrijpen : je broek zo diep mogelijk afsteken voor allochtoon schorum en jezelf tot in elke vezel haten. En uiteraard de klassieke voorspelbare strategie : van het slachtoffer de dader maken. Met dat soort platheid wil ik niet geassocieerd worden. |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hm.. Dat lijkt me iets waar jij alles vanaf weet. Zelfs de kerstsfeer schijnt er niet in te slagen je overduidelijke frustratie enigszins te temperen. Affijn, mij niet gelaten. Meer van uw gebazel heb ik niet nodig om te weten welk vlees ik in de kuip heb. Quantité négligeable.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat schorum wist maar al te goed dat ze een dode op hun geweten hadden. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen quantité négligable Rafke, maar heel verrijkend allochtoon vlees, tenminste als je het lef hebt om onze gevangenispopulatie eens te bekijken. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ieder zijn meug, ik verkies de uitspraak en verdict van het gerecht.
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bla bla bla... Yadda yadda...
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Progressieve dhimmitude vereist immers dat je 'het afwachten op een verdict' in de vuilbak kiepert van zodra een allochtoon het slachtoffer wordt van een criminele daad. Niet waar Pietje? (En hier hoef je niet eens op te antwoorden. Het progressief gekonkel op dat vlak hoeft niet meer ontkend te worden.) |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#233 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het afwachten van een uitspraak vh gerecht heeft niets met gekonkel te maken. Zo werkt een beschaafde samenleving.
En ja, veeg af en toe eens het schuim van je bek.
|
|
|
#235 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
zotten die zich wat te agressief gedragen in het verkeer of niet beseffen dat het onverantwoord is om zat achter het stuur te kruipen... ... als het dan fout afloopt zijn ze te laf om zich aan te geven, en duiken ze onder... 25% van de vluchtmisdrijven worden nooit opgelost... elk jaar tientallen families wiens leven plots een tragische wending neemt omwille van het laffe gedrag van één onnozelaar dit is heel goed te vergelijken met wat hier is gebeurd. opgenaaide allochtone jongeren die een ouwere man een paar slagen geven (al dan niet tgv het gedrag van de man zelf)... als later blijkt dat die man aan die slagen (of aan de psychische of fysieke shock ten gevolge van de slagen... laat de experts dat maar uitmaken) overleden is... zijn ze evengoed zo laf om zich niet aan te geven... ik zie het verschil niet. maar ja, als een brave autochtoon iemand doodrijdt is dat een fait divers... en is het bijna normaal te noemen dat die persoon even "onderduikt". als allochtone jongeren dit doen zijn het lafaards, dikke criminelen, en verdienen ze in de ogen van sommige debielen hier de doodstraf... btw, "progressieve dhimittude", wat is dat voor een beest? weer een nieuwe uitvinding van de islamhaters en het extreem rechts crapuul hier op het forum...? bende onnozelaars! kruip maar terug in jullie hol... of om het wat surrealistischer te houden... kruip terug in elkaars hol, dan zijn we van jullie gezaag en geweeklaag verlost...
|
|
|
|
#236 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is per slot van rekening maar een ouwe Vlaming die doodgeslagen werd: die zijn makkers riskeren niet om de helft van het stad af te breken.De vrienden/kennissen/familie/landgenoten/mede-moslims daarentegen... |
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
het gerecht is rot he... is dat eigenlijk wel leuk, zo leven in constante paranoia?
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#239 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
hahahahahahahahahah yaddie yaddie da blaat blaat... een zakske vol met stront... dat ben je, niet meer, niet minder... realist
|
|