Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2006, 23:44   #301
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Da klote christlijk gedoe op tv dezer dagen

Nu die mensen lopen niet als hysterische debielen rond in onze straten als er een joke verteld wordt over hen. En als ze zich beter voelen door te pratikeren dan gun ik hen dat.
Al was het verspreiden van het christendom in het verleden ook maar triestig, maar ze is geëvolueerd wat men nooit zal kunnen zeggen ivm islam die nog 1500 jaar achterkomt en daar waarschijnlijk altijd zal blijven.

Laatst gewijzigd door colargo : 25 december 2006 om 23:46.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:47   #302
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
De enige hoer hier ben jij. Ik hoef niet halfnaakt te lopen, als sexobject gezien te worden om mannen aan te trekken zoals jullie meiden.
De enige hoer ben jij, die al verschillende keren met verschillende sex heeft gehad, die jouw lichaam gebruiken om hun lusten te krijgen en je daarna dumpen.
De enige hoer hier ben jij, en niemand anders.

Jij bent echt geobsedeerd. Zoek je maar een goede instelling om je te genezen want jouw leven leiden moet een hel zijn.
de minachting druipt er af...bah, samrah, ik moet écht kotsen van jouw praat.Dit werelddeel is te klein voor onze beide levensopvattingen.Jullie moeten wég!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:53   #303
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
'medestanders' 'bashen'
Pffff, weer van die progressieve newspeak.
Bijlange niet. Ik heb niet eens een mening of waarde-oordeel geuit.

Citaat:
Ik heb mijn mening over de islam en die uit ik. Dat die mening niet progressief en politiek correct is, kan me geen barst schelen.
Ik vind het leuk die moslima met achterlijkheden uit haar ideologie te confronteren. Waarom niet? Dat mens een beetje wakker schudden uit haar religieuse lethargie vind ik overigens een goede daad.
Je doet maar.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 25 december 2006 om 23:54.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:53   #304
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de minachting druipt er af...bah, samrah, ik moet écht kotsen van jouw praat.Dit werelddeel is te klein voor onze beide levensopvattingen.Jullie moeten wég!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:53   #305
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, vermits ze zo achterlijk zijn, kunnen wij hier blijven profiteren.. Wie is dus achterlijk? Jullie of wij??
Samrah op haar best Doe zo verder! Je bent een eerste klas publiciteit voor �*lle uiterst rechtse groepen en partijen.Dankzij mensen als jij komt er mischien nog wel eens een burgeroorlog van...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:54   #306
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Samrah op haar best Doe zo verder! Je bent een eerste klas publiciteit voor �*lle uiterst rechtse groepen en partijen.Dankzij mensen als jij komt er mischien nog wel eens een burgeroorlog van...
En op dat laatste hoop ik!
Oud 25 december 2006, 23:54   #307
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een echte aanwinst he

Zoals men ook kan lezen op buitenlandse forums :

Dear France, you used to have a nice country until the islamic plague spread to you.

Laatst gewijzigd door colargo : 25 december 2006 om 23:55.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 23:55   #308
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah ze geeft zelf toe dat ze hier profiteren? dat we dat nog mogen meemaken, dank u voor de steun aan het Vlaams Belang
Oud 26 december 2006, 09:20   #309
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
So? Het is niet de fout van de persoon die zijn of haar statement maakt dat de ander denkt dat er racisme in het spel is. De schuld ligt bij mensen als jou, die alle anti-multiculturalisten op één hoog gooit en hen allemaal als onwetende, bevooroordeelde racisten stigmatiseert. Toon een beetje meer tollerantie en begrip voor mensen die anders denken als jezelf.

Jouw houding tegenover een Vlaming die het weigert een koekje op te eten dat is gemaakt door een allochtoon is al even intollerant als de houding van circe tov de marokkaan die omwille van zijn ethiek geen hand wil geven.
Niet akkoord. De statement is zoals ik al zei uiterlijk identiek aan het weigeren om ethnische redenen, en kan in dit geval niet anders worden geïnterpreteerd dan als een racistische statement. Trouwens heel de stelling dat iemand tegen de aanwezigheid van een vreemdeling in zijn land zou kunnen zijn, maar die als persoon toch ten volle respecteren, lijkt me een vrij scizofrene toestand.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
De multi-culturele samenleving bestaat in minstens 90% van Vlaanderen pas sinds de jaren '50 en '60. Met uitzondering van enkele steden was Vlaanderen ethnisch en cultureel zo goed als homogeen. Hetzelfde geldt voor de meeste andere landen in Europa. In Oost-Europa is dat trouwens nog steeds het geval, zoals ik dat zelf heb kunnen vaststellen tijdens een verblijf van drie maanden in Polen.

Ik zie daarom ook niet in waarom het een utopie zou zijn om het multi-culturalisme terug te draaien. Elk jaar wordt het duidelijker hoe onhoudbaar multi-culturalisme werkelijk is. Waarom zouden wij iets moeten aanvaarden dat sinds enkele decennia geleden aan ons is opgedrongen, terwijl de wereld eeuwenlang uit monoculturele samenlevingen heeft bestaan?

Afgaande om de gemiddelde post van Doki, vermoed ik dat hij het hier heeft over de anti-multiculturalistische propaganda wanneer hij verwijst naar "bruine prutstroom". Leuk om te zien hoe jullie zelfs niet meer wijs geraken uit jullie eigen demagogie
Dat de multiculturele samenleving in het verleden vooral in de grotere steden aan de orde was is goeddeels correct, maar in die steden bestaat ze dan ook al sinds mensenheugnis. Je vertolk hier het conservatieve standpunt dat het vroeger allemaal beter was, toen er nog minder vreemdelingen waren. Alleen was het vroeger helemaal niet beter. Vroeger waren er onder andere oorlog, klassestrijd, ziekte en andere miserie in onze streken. Mensen die zeggen dat het vroeger beter was hebben een zeer kort geheugen dan slechts teruggaat tot hun kindertijd.
Dat migratiestromen sterker worden alnaargelang de ongelijkheid in de wereld groeit, en dat de versterkte instroom van migranten een eigen problematiek met zich meebrengt dat is waar. Maar het is een illusie te denken dat we migratie zomaar een halt kunnen toeroepen omdat we voor bepaalde problemen die ermee gepaard gaan nog geen afdoende oplossing hebben.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 09:56   #310
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry maar euh.. IK als Moslima weiger ook elke man zijn hand te schudden..
Ik doe dat gewoon niet, ik schud geen mannelijke handen, noch zoen ik mannen..

Dat is een beslissing die ik neem, vind jij dat niet kunnen?
U kan dat voor mijn part gerust doen.

Aan de moslimmannen geef je daarmee de boodschap dat je goed genoeg weet dat je onrein bent (zoals vermeld staat in de koran) en dat je het hen wil besparen dat ze zich moeten gaan wassen nadat ze je hebben aangeraakt.
Bovendien zijn er ook moslimpjes (te gast in het programma NOVA) die vrouwen geen hand willen geven "omdat de vrouwenhand een erogene zone is"! Nu, ik zou ook niet willen dat vreemden mijn erogene zones zomaar ongevraagd betasten.

Hier in het Westen is het weigeren van een uitgestoken hand een totale belediging. Het wederzijds geven van een hand is namelijk een teken van respect en vertrouwen.
Indien U weigert niet-moslimmannen een hand te geven, dan wijst U het respect dat ze u betonen dus af.

Zelf ga ik moslims dus geen hand meer geven:
- de vrouwen zijn onrein en dan moet ik me gaan wassen
- de mannen zijn onrespectvol tegen vrouwen dus weiger ik hen respect te betonen.

Met andere woorden: "aan moslims maak ik mijn handen niet meer vuil".

Het wordt dan wel leuk op het obligate rondje "we zullen ons even voorstellen" bij een vergadering of receptie.
Openingsvraag wordt alvast: "Bent U moslim?"

nee = gewone beleefdheidsvorm
ja = hand onmiddellijk terugtrekken - stel je voor dat ik ter plekke een orgasme zou krijgen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2006 om 10:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 10:08   #311
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja klopt, daar heb je gelijk in. Het is denk ik niet leuk voor die man of vrouw wiens hand geweigerd wordt.. Maar als ze de reden erachter begrijpt, dan zal hij of zij ook wel weten dat het niets met hem of haar te maken heeft..
Dat is het hem net: JIJ bent onrein! dat is de reden.
De reden waarom moslimmannetjes mij geen hand willen geven is ook omdat ze vinden dat IK onrein ben, én bovendien ter plekke zou kunnen klaarkomen.

Hoezo niks met hem of haar te maken? In India had je vroeger ook de kaste van "onaanraakbaren". Die kregen ook geen hand, niks met hem of haar te maken hoor, gewoon onaanraakbaar zie je!

Het feit dat IK weiger om moslims nog een hand te geven heeft ook niks met hen te maken.... ze moeten enkel de reden erachter begrijpen

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 december 2006, 10:10   #312
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry hoor, maar ter info: IK BEN MOSLIMA EN EET MET MES EN VORK EN BEN GEEN HANDENETER!!!! Niet veralgemenen aub
waar staat dat jij een handeneter zou zijn? Heb je soms een probleem met mensen die uit culturele gewoonte de gezamenlijke schotel met hun handen leegeten? Ik vond het in Marokko nog zo leuk om te doen!
En bovendien zijn er zeer vele moslims die handeneters zijn: eten met de rechterhand en niet met de linker zei Mo in zijn boekje.
Ineens niet meer zo volgzaam Samrah? Mag niet hoor: je vork met je linkerhand in je mond steken!

Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2006 om 10:12.
Oud 26 december 2006, 10:15   #313
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dit land zijn er meerdere culturen, leg je erbij neer. Dit is niet jouw land, jij bepaalt hier de regels niet.
Gelukkig maar, en jammer voor jou.
Tot hiertoe is het me toegestaan om mijn eigen cultuur in dit land te behouden.
In MIJN cultuur geef ik een hand uit respect en weiger ik een hand te geven uit disrespect. Ook de Nederlandse koningin weigerde aan imams een hand te geven uit disrespect.

Wat is uw probleem hiermee?

Oud 26 december 2006, 10:19   #314
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom? Helemaal oneens. Ofwel pas je het toe ofwel niet. Een Moslim man wiens hand ik weiger is niet minder dan een niet-moslim zijn hand.
Vanuit jouw standpunt (ik ben een onreine vrouw) zal dat weinig verschil uitmaken inderdaad. Ofwel ben je onrein of wel niet natuurlijk, je wordt niet ineens proper omdat je een niet-moslim begroet natuurlijk. Het verschil is natuurlijk dat die niet-moslims er niet aan denken dat ze zich eerst moeten gaan wassen als jij hen hebt aangeraakt.

Oud 26 december 2006, 10:29   #315
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door circe
geen enkel probleem mee. ALS dan de hoofddoekdraagsters zich ook volop uitspreken voor hun religieuze ORDE, daarvan afhangen en niet te pas en onpas MET hoofddoek op onze kosten wil gaan leven?

Heb je al ooit een Non aan het doplokaal zien staan? ikke dus niet. (enfin, ik ben nog nooit aan een doplokaal geweest, maar weet dat nonnen dus niet kunnen doppen, vermits ze verbonden zijn aan hun orde).

DUS: mij niet gelaten: NONNENKAP = HOOFDKAP = eigen bedruiping (weze het door het klooster, dan door de "heer des huizes"). ik geen enkel probleem mee.

Heb je ooit al NONNEN gezien aan het loket van de gemeente? de bank? als manager? als management assistant?
Ikke niet. Dus: mij niet gelaten: NONNENKAPPEN EN HOOFDDOEKEN horen in dezelfde lijn thuis: dus niet in het openbare leven.

Heb je trouwens al klinieken, bejaardentehuizen, scholen etc.. gezien die geleid en gemanaged werden door HOOFDDOEKEN? Ikke niet. Ik heb enkel die menslievende instellingen gezien die geleid werden door NONNENKAPPEN.
Dus: HOOFDDOEKEN moeten gewoon zelf hun scholen, hospitalen, en bejaardentehuizen inrichten en onderhouden.

En d�*n, ja d�*n mogen ze van mij GERUST zo op de foto staan (zelfs als ze ondertussen in harem neuken met "hun Heer des Huizes" wat de nonnen dus enkel in het hiernamaals zullen doen als harem van Jezus.

Mogen ze dat van jou niet soms?
Op jouw kosten leven??? Ik sta dagelijks op om mijn kost te verdienen, en dan nog met hoofddoek aan, dus hou je zever voor jezelf.
En als ik met mijn hoofddoek een job krijg aan een loket of waar dan ook, dan heb jij geen enkel recht om te zeggen of het wel of niet mag.

Wat een vieze taalgebruik, onbeleefd mens dat jij bent, en jij wil nog dat mensen jouw respecteren? Op basis van wat moeten ze dat doen!
Waar staat in mijn aangehaalde post dat hoofddoeken op mijn kosten zouden leven? Ik zeg gewoon dat ze - indien ze op dezelfde manier als nonnen willen beschouwd worden - ze dan even zelfbedruipend moeten zijn.

Vermits U geen job meer zult krijgen als hoofddoek aan een Antwerps loket, zal je ofwel je hoofddoek moeten afzetten, of een andere job gaan zoeken. Alleszins vind ik "ik wil mijn hoofddoek niet afzetten" geen reden om een uitkering te verkrijgen. Maar geen nood: je vader, broers of echtgenoot zullen je dan wel onderhouden zoals voorzien in de koran.

Citaat:
Wat een vieze taalgebruik
Het is "vies taalgebruik", taalgebruik is onzijdig.

Welk woord uit mijn hierbovenstaande tekst vind jij "vies"?????
"Zelfbedruipend"???
Oud 26 december 2006, 10:34   #316
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marokkanen en Turken die hier geboren zijn, en BELG zijn, zijn dan wat?? Allochtonen of Belgen?
Je zegt het zelf: in tegenstelling tot Belgen die hier geboren zijn, heb je het over Marokkanen en Turken die hier geboren zijn.... Waarom vind jij hen dan "marokkanen en turken"??? Omdat het Chinezen zijn?

Oud 26 december 2006, 10:59   #317
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Nou, nou, nou...wat een leuke discussie
Elke partij gaat extremer en extremer reageren op elkaar, hopelijk gaat dit zich ook verder en verder manifesteren in onze maatschappij.
Het kan hier nog leuk worden in ons Vlaemsche land
I'm waiting

Enfin, graag ook is reactie van Samrah op bovenstaande
Dit is nu net het probleem met de hier ingevoerde zedigheids/beschermingsrethoriek.

Hoofddoekdraagsters baseren zich op volgende versregel om zich in te pakken:

Hoofdstuk 33: Translations of the Qur'an, Chapter 33:
AL-AHZAB (THE CLANS, THE COALITION,THE COMBINED FORCES)

033.059
YUSUFALI: O Prophet! Tell thy wives and daughters, and the believing women, that they should cast their outer garments over their persons (when abroad): that is most convenient, that they should be known (as such) and not molested. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.
PICKTHAL: O Prophet! Tell thy wives and thy daughters and the women of the believers to draw their cloaks close round them (when they go abroad). That will be better, so that they may be recognised and not annoyed. Allah is ever Forgiving, Merciful.
SHAKIR: O Prophet! say to your wives and your daughters and the women of the believers that they let down upon them their over-garments; this will be more proper, that they may be known, and thus they will not be given trouble; and Allah is Forgiving, Merciful.

De hoofddoek is dus niet zomaar een "stukje stof". Het is een herkenningsteken voor de moslimCLAN/VERENIGDE STRIJDKRACHTEN om aan te tonen "dat men tot de club behoort" en bijgevolg niet mag worden lastiggevallen.
Een soort van SS-uniform dus.

Hieruit volgt dat de vrouwen die géén herkenningsteken dragen duidelijk wèl mogen worden lastiggevallen in hun zieke brein!

De uitval van Samrah tegen online:
Citaat:
De enige hoer hier ben jij. Ik hoef niet halfnaakt te lopen, als sexobject gezien te worden om mannen aan te trekken zoals jullie meiden.
De enige hoer ben jij, die al verschillende keren met verschillende sex heeft gehad, die jouw lichaam gebruiken om hun lusten te krijgen en je daarna dumpen.
bewijst dit duidelijk. D�*t is namelijk de manier waarop de verenigde strijdkrachten de niet-gehoofddoekte vrouwen beschouwen/behandelen/naroepen!

De mantra "de hoofddoek biedt bij bescherming tegen verkrachting" is enkel wat het vers bedoelt: gehoofddoekten behoren bij de club, de coalitie, de verenigde strijdkrachten, zijn dus "bij de onzen" en bijgevolg laten we dié met rust.---- als ze toch zo "beschermd willen worden tegen verkrachting door niet-moslims", dan zouden ze beter met een ijzeren kuisheidsgordel rondlopen, denk je niet?

Ik vind het vreselijk dat deze vorm van bezetting en bedreiging aan westerse vrouwen niet word erkend.

Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2006 om 11:03.
Oud 26 december 2006, 12:53   #318
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
En op dat laatste hoop ik!
Ben je gek???
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 12:59   #319
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ben je gek???
Realist

Zolang alle 'gekken' blijven vasthouden aan hun geloofsidealen in onze Westerse samenleving...ja, dan komt dat er vroeg of laat nog van.
Oud 26 december 2006, 13:01   #320
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Jij bent echt geobsedeerd. Zoek je maar een goede instelling om je te genezen want jouw leven leiden moet een hel zijn.
Het moet erg voor je zijn om hier in dit land alle dagen tussen al die hoeren te moeten vertoeven.

'Onze' mannen kunnen zich beheersen en kijken er niet van op wanneer ze halfnaakte vrouwen op straat zien paraderen... dus jullie moeten je vrouwelijkheid verstoppen omdat jullie mannen dat niet kunnen?

Ik ben een vrouw en daar ben ik trots op, ik zie niet in waarom ik dat zou wegsteken achter lappen stof. Gelukkig denken niet alle moslims zoals jij en is de mijne fier om met zijn 'hoer' gezien te worden.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be