![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is de homofobieprijs van Bodifee terecht? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,69% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 28,85% |
Pfff kan me niet schelen. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 38,46% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is bovendien niet zo dat die mensen u "afschilderen als minderwaardig en zich moreel superieur voelen op basis van arbitraire criteria". Ze houden gewoon niet van homo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan welke 'spelregeltjes' van het maatschappelijk stelsel heeft hij zich niet gehouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik veronderstel dat je zelf liever niet zou willen samenleven met een homo. Maar je wil wel dat een kind moet gaan samenleven met twee homo's.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 december 2006 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als hij zijn argumentatie uit de wtenschap zou halen en die is juist is er in principe geen vuiltje aan de lucht ... op dat moment heeft hij een objectief criterium om bv homoadoptie te wensen verbieden ? het ging erover ( het probleem dus ) dat hij net misbruik maakt omwille hij vanuit een status van wetenschapper de meest onzinnige dingen vertelt zonder erbij te zeggen dat dit niets met wetenschap en alles met zijn eigen mening ( eventueel geïnspireerd vanuit zijn christelijk denken ) te maken heeft dat deed ie gelukkig wel achteraf Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vreemde vraag zelfs.... bedoel je dat nu als kind grootgebracht zijn of als samenwoonstpartner nu ? ik kan je in ieder geval al kwijt dat ik negatief antwoord in beide betekenissen als je daar waar 'homo' staat 'mijn ouders' schrijft ![]() Citaat:
je gaat er nog steeds verkeerdelijk vanuit dat kinderen hun ouders maar te kiezen hebben in de andere gevallen... dit is echter lange zo net... misschien moeten we dan de proef op de som nemen en aan elk kind vragen of hij/zij misschien geen andere ouder(s) zou willen bij een positief antwoord zoeken we dan maar gelijk (een) andere ouder(s) ? of neen... beter we houden er een statistiek over bij en laten net zoveel homokoppels ( in de veronderstelling dat dit toch barslechte ouders zijn ten alle tijden waar kinderen niet mee willen samenleven ) kinderen adopteren als er ongelukkigen genoteerd zijn ? Laatst gewijzigd door praha : 27 december 2006 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() ik denk dat een kind een pak gelukkiger is in een weeshuis ; en 't heeft tenslotte ook recht op een christelijke opvoeding
Een "homokoppel" (lol!) kan dat recht onmogelijk verschaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Noch een heterogezin, noch een homogezin biedt die garantie. Toch wel, evengoed als een heterokoppel.
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bodifee heeft geen andere status dan wetenschapper (fysicus) vanwaaruit hij zou kunnen spreken. Hem kwalijk nemen dat sommigen hem een bijzondere deskundigheid op een ander vakgebied zouden kunnen toeschrijven is gewoon kinderachtig. Niet inmenging betekent niet dat men ergens geen mening over mag verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pajotisme=hetgeen nergens op gebaseerd.
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welk vuiltje zou er volgens jou denkbaar mogelijk zijn als moregen bv wetenschappelijk vast komt te staan dat opvoeding door homokoppels destradeuze gevolgen zou hebben voor het kind ? en met die contradictie doelde ik op dit Citaat:
'k vraag me nog steeds af wie die sommigen mogen zijn... bij mijn weten heeft niemand zulks beweerd Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |