![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat erom dat niet alle foie gras op een dieronvriendelijke manier verkregen wordt en dat uit jouw openingspost allerminst blijkt dat je dat onderscheid kan, of zelfs maar wil maken. Jij hebt met je openingspost iedereen die foie gras consumeert ongenuanceerd (zoals we van je gewend zijn) in hetzelfde hokje geduwd. D�*�*r gaat het om.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowiezo krijgt Gaia zeer veel respect van mij omdat ze al meer gergelt hebben gekregen als ik verwacht had. Hopelijk krijgen ze ook snel iets gedaan tegen het castreren zonder verdoving.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet nu (al lang) dat het om die specefieke lever gaat, we zijn allemaal mee, geen onzin meer. Ik stop enkel diegene in dat hokje waar ze in passen. Dat jij dat niet doorhebt zelf na 10x hetzelfde te moeten zeggen tja, dat is jou probleem. Maar goed dat jou gewoontes blijven, daar is iedereen ook heel gelukkig mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Ik kijk al uit naar oudjaar.
Die Foie gras gaat mij smaken en wat de rest ervan denkt trek ik me niet aan. Die kunnen men kloten kussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk; stel dat ik even de moeite doe om wat MSDS'en van laat ons zeggen conserveringsmiddelen op te snorren. Ik weet dat daarin vermeld staat hoeveel je een rat moet geven om ze te doden, wat het effect is op hun ogen en hun huid en hun ademhaling.... Vanaf dat moment weet jij dat daar dierproeven op gedaan zijn en dan koop jij dus geen produkten meer waar die dingen inzitten? Dat zou netjes zijn, maar ik vrees er voor... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik dan een stukje ganzenlever op mijn bord zie verschijnen is het volgens mij de taak van de overheid om er voor te zorgen dat die gans diervriendelijk is vetgemest. Net zoals het de taak van de overheid is om er voor te zorgen dat mijn Nikes niet door kinderhandjes in elkaar werden gezet. En dat mijn broeksriem niet van een beschermde slangensoort komt... Val dus de overheid lastig met uw wrevel. Doe dat met petities, betogingen, voor mijn part hongerstakingen, maar NIET door uw medeburgers een slecht gevoel aan te praten of ze uit te schelden. Ze zullen uw petitie nadien niet meer willen tekenen.
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg al zenuwen als ik eraan denk, tgaat weer plezant worden! Woehoe, feestje!!!!!!!! Aan iedereen de beste wensen voor ik het vergeet trouwens. Amuzeer jullie zo goed als je kan want daar zijn we voor, ik ga het alvast doen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel als ge ze insmeert met foie gras
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar Internet geeft me ongelijk. Raar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(waarom staat deze discussie eigenlijk bij koetjes en kalfjes?!?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() pffff, melige watjes.
gewoon, buis erin en voederen. simpel en efficiënt. die beesten voelen daar niks van. ge hoort ze toch niet klagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 28 december 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wacht op het eerste potje "bio-ganzenlever" in de Colruyt. Ik denk wel dat ik me dan zo een potje ga halen uit nieuwsgierigheid (hoewel de smaken waarschijnlijk te vergelijken zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 2 boven mij zien de humor precies niet echt in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fijn dat je het naar boven haalt van die nike schoentjes. Zou je de nike's kopen waarvan je weet dat ze door kinderhandjes zijn gemaakt of zou je de andere nemen? Ik val iedereen lastig die mee helpt aan de leidensweg. Ik zal geen petitie starten, daar zijn anderen voor, als je dergelijke petitie al niet meer zou tekenen omwillen van mij...Ik zie je al voor enkele kinderen staan met een blok papier in de handjes...nee meisjes ik teken deze petitie niet want op een forum op het internet zit een Illwill waardoor ik nu net deze niet ga tekenen ![]()
![]() |
![]() |