![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4301 |
|
Banneling
|
liberalist, ik aanvaard ieders mening, maar een kereltje als die khonnar heeft gewoon geen bevoegdheid om over gelijk wie zijn psychische toestand te oordelen.
|
|
|
|
|
|
#4302 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"DE oorzaak" van homoseksualiteit is inderdaad niet gekend, maar er zijn al veel wetenschappelijke onderzoeken geweest die in ieder geval een tipje van de sluier oplichten hoor. En meer dan waarschijnlijk ik er ook niet één bepalende factor. De meest aanvaarde hypothese is nog steeds dat het een combinatie is van genetische aanleg in combinatie met de verhouding geslachtshormonen waaraan de foetus tijdens een welbepaalde kritische periode wordt blootgesteld. En maw dus dat het wel degelijk aangeboren is. Anderen denken dat het in de eerste levensjaren wordt bepaald, maar dan hebben we het niet over het aanleren door voorbeelden van homoseksualiteit te zien hé (kan ook moeilijk in die periode een rol spelen. Hier vind je alvast een overzicht van wetenschappelijke onderzoeken rond dit onderwerp. Maar het is wel in het Engels. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#4303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee, maak je geen zorgen, ik kan tegen een stootje.Ik vraag me enkel af hoe je van zo laag bij de grond zo hoog kunt spuwen? |
|
|
|
|
|
|
#4304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4305 |
|
|
Dat was mijn punt niet, Rundje. Jij beweerde in de post waar ik op reageerde dat men gedrag dat niet tot voortplanting kan leiden geen seks zou genoemd worden. Maar dat is natuurlijk onzin.
|
|
|
|
|
|
#4306 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4307 |
|
|
Kan best zijn, maar je uitspraken tonen duidelijk aan dat je homofoob bent. Wanneer je angst hebt dat homoseksualiteit zich zou verspreiden wanneer het als normaal wordt beschouwd omdat je denkt dat het over een keuze gaat, dan ben je wel degelijk homofoob.
|
|
|
|
|
|
#4308 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4309 |
|
Banneling
|
[quote=Khonnor;2290098]kastnicht! kastnicht! kastnicht!
is't nu goed? en meneer vindt het een belediging om als homo aanzien te worden? arme charel...... toch erg hoor, die homofobie[/ Het was toch als belediging bedoelt?Nee? Schijnbaar vind jij dat dat een belediging is.En dan maar schijnheilig doen alsof hij die mannen sympatiek vind...Huichelaar.Ge zijt door de mand gevallen.Een "kast-homohater", die zijn minachting verstopt achter een verdraagzame sympatie/medeplichtigheid, dat zijt ge.Maar die er wel alle vijf minuten bijvertelt wat voor een vrouwenjager hijzelf is, dat vooral niemand hem verdenkt zelf een janet te zijn |
|
|
|
|
|
#4310 |
|
|
Alsof er geen extravagantie is in de heterowereld!!! Maar daar worden toch ook niet alle hetero's over dezelfde kam geschoren hé?
|
|
|
|
|
|
#4311 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Overigens vind ik het wel goed om zo nu en dan de conservatieve waarden te beschermen, sommige traditionele normen en waarden moeten wel behouden worden. Maar voor andere zaken is het soms ook weer nodig om voor veranderingen open te staan. Over homoseksualiteit zelf: daarvan was ik al van op de hoogte dat het in het dierenrijk voorkomt en tegenover homoseksualiteit als geaardheid heb ik niks op tegen. Maar er zijn wel zaken rondom homoseksualiteit die ik wel in vraag stel en wel bizar vind. Zo vind ik het niet normaal dat het homohuwelijk hier toegestaan is en zit ik met grote vraagtekens of het goed is dat homo's kinderen kunnen adopteren. Ik denk dat het gewoon beter en normaler is dat een kind opgevoed met een vader en een moeder. Ik twijfel dus over het feit over kinderadoptie door homokoppels wel in het belang staat voor het kind. Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 30 december 2006 om 23:56. |
|
|
|
|
|
|
#4312 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4313 |
|
|
Heteroseksualiteit is de voornaamste bron van HIV-besmettingen in bijvoorbeeld Afrika. Om nog maar te zwijgen van de talloze SOA's die welig tieren onder heteroseksuelen. Zever in pakskes dus weeral eens.
Laatst gewijzigd door Edina : 31 december 2006 om 00:02. |
|
|
|
|
|
#4314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4316 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
|
|
|
#4317 |
|
Banneling
|
in Afrika , en vandaag.Maar in Europa, gisteren? Wie heeft dat mee naar Europa en de US gebracht, die ziekte? Wie anders dan(onderandere) de homoseksuele sekstoeristen? Daar is al lang en dikwijls over gesproken, en dat is ook al lang bewezen.
|
|
|
|
|
|
#4318 |
|
|
Je vertrekt inderdaad van een feit (dat overigens nog niemand heeft ontkend hoor), nl. dat homoseksualiteit niet voor voortplanting kan zorgen. Maar elke conclusie uit dat feit is puur subjectief en meer nog klopt niet eens met de werkelijkheid. Soit, meer woorden maak ik er niet meer aan vuil, want je wil het toch niet snappen.
|
|
|
|
|
|
#4319 |
|
|
Je zegt het zelf: onder andere. Of hoe je eigen argumenten onderuit halen.
|
|
|
|
|
|
#4320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
HIV komt ook voor onder andere apensoorten. Homoseksuelen verspreiden HIV sneller en makkelijker (zonder condoom dan). Je kunt dus moeilijk de homoseksuelen daar de schuld van geven. Het is niet zo dat de ziekte onder de homo's is ontstaan.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 31 december 2006 om 00:08. |
|
|
|