![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4361 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
of doen biseksuele vrouwen het meer met biseksuele mannen dan hetero mannen ? |
|
|
|
|
|
|
#4362 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Paulus, heb je dat onderwijl nu nog niet door dat een stelling dient bewezen te worden of als waar verondersteld mits ze falsificeerbaar is ?
jouw 'stelling' berust inderdaad op een feit maar er zit ook een nieuwe veronderstelling in, met name 'alvast één functie meer dan' onmogelijk dat ooit te bewijzen ... laat staan dat we het achteraf zouden moeten kunnen weerleggen... bovendien schrijf jij je het recht toe ieder ingebeelde functie of ieder voorbeeld onmiddellijk nietig te verklaren of desnoods ook op het andere conto te schrijven beschouw dit voorbeeld misschien even ... "de Aarde is de enigste bekend plek in heel het universum dat intelligent leven heeft" op het eerste zich is er niks aan de hand met dit uitspraak en lijkt dat een evidentie als een koe lanceer ik dat echter als stelling en ik zeg dat die overeind blijft zolang er niemand me een tegenvoorbeeld kan geven of ze ontkrachten dan merk je algauw dat het nonsens is en bedenk dat ik me achteraf nog het recht toeeigen te oordelen over allerhande invullingen zoals d'r zijn : aha niet op C-basis dus niet vergelijkbaar, oeps sorry niet vergelijkbaar intelligent voor me, jammer dat bestaat uit minder dan twee cellen ...... Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 31 december 2006 om 03:46. |
|
|
|
|
|
|
#4364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4365 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij die zeggen dat homoseksualiteit wel een speciale functie heeft, zij moeten dat bewijzen. De bewijslast ligt bij hen. Je doet net alsof het om een veronderstelling gaat van mij, terwijl dat helemaal niet zo is. Het is een feit. Als je dat niet kunt aanvaarden dan zeg je in feite: Paulus jij veronderstelt dat er geen kabouters bestaan, maar jij kunt dat niet bewijzen, dus bestaan ze toch. Of elke theorie die er vanuitgaat dat zij niet bestaan is een veronderstelling. Ik zeg neen ze bestaan niet en er is ook geen enkele reden om aan te nemen dat zij zouden bestaan. Als jij zegt van wel, dan moet je me maar eens een kabouter tonen. Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit wel. En er worden weldegelijk serieuze onderzoeken naar gedaan. Ik durf bijvoorbeeld zeker wel als stelling gebruiken dat er geen vissen zwemmen in het woestijnzand. Stel dat iemand dat niet gelooft, kan ik toch maar moeilijk heel de woestijn gaan ondersteboven keren om dat te bewijzen? Neen hij moet met zo'n vis afkomen wil hij dat bewijzen. En laat ons eerlijk zijn, we hebben de geschiedenis al van voor de Grieken en we hebben allerlei geleerden zoals biologen, sexuologen, antropologen sociologen enz... die tja.... Ook maar geen functie kunnen duiden he? Er is met andere woorden alle reden om aan te nemen dat het inderdaad geen 'spreciale' functie heeft. En geen enkele reden om aan te nemen dat het wel een speciale functie zou hebben. Er is hoegenaamd niets wat daar op wijst. Hoogstens een voordeel, zoals het uitsparen van de kosten voor voorbehoedsmiddelen ook een voordeel is, maar dat is geen functie. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 december 2006 om 05:15. |
||||
|
|
|
|
|
#4366 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jamaar het is wel juist wat Flippend Rund hier zegt hé?! En dat is zelfs ook een beetje wat jullie doen met die functie van homoseksualiteit.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 december 2006 om 05:11. |
|
|
|
|
|
#4367 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#4369 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Volksmacht, democratie dus, is voor jou een futiliteit. Je geeft je nog bloter dan Raf zijn avatar...
|
|
|
|
|
|
#4370 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En u niet?
|
|
|
|
|
|
#4371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij heeft nochtans gelijk. Maar dat is niet het onderwerp van deze thread.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#4372 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4373 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vrouwelijke homoseksualiteit is zo'n marginaal fenomeen dat het amper discussie waard is. Het komt nauwelijks voor.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 31 december 2006 om 09:56. |
|
|
|
|
|
#4374 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
alweer een nobelprijs die naar Flippend rund gaat.
|
|
|
#4375 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Voila, goedgekeurd Edina? |
|
|
|
|
|
|
#4376 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#4377 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Typisch voor autoritaire zieltjes. |
|
|
|
|
|
|
#4378 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4379 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, doe voor mij vooral geen moeite... Ik vond het een typerend, maar vooral lachwekkend voorbeeld van de ondoordachte uitspraken die je hier al lanceerde. Eigenlijk interesseert het me verder niet zo veel wat je te vertellen hebt.
|
|
|
|
|
#4380 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
negeer het dan toch gewoon, liefje.
|
|