Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2007, 21:25   #4441
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dat vind ik nu ook van die homo's zie:échte sukkelaars.Waarom geneest men die nu niet bij hun geboorte, zoals dat naar het schijnt mogelijk is?Dat versta ik nu niet zie?!Eh bartje?
1) Omdat ze dan de rest van hun leven als kastplantjes verdergaan.
2) Omdat het niet aan u en anderen is om daar beslissingen over te nemen.
3) Omdat iedereen vrij moet kunnen leven, zolang die niet geschaad wordt.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 3 januari 2007 om 21:25.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:25   #4442
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In Nederland worden dat in het geval van allochtonen, excuusallochtonen genoemd. In dit geval zijn dat dus excuushomo's.
Alibi Ali en Alibi Janet...een schoon koppel.Als dat de toekomst van Europa is...Dat ze die hele handel nu eens in de Schelde vegen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:25   #4443
PAJOT
Banneling

Standaard

omdat ze dat niet willen, omdat ze niet beseffen dat het verkeerd is. Ze willen niet genezen worden !
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:26   #4444
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
omdat ze dat niet willen, omdat ze niet beseffen dat het verkeerd is. Ze willen niet genezen worden !
En waarom is dat verkeerd? Omdat het in een boek staat dat door een stel gestoorde monniken is geschreven?
Oud 3 januari 2007, 21:27   #4445
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
1) Omdat ze dan de rest van hun leven als kastplantjes verdergaan.
2) Omdat het niet aan u en anderen is om daar beslissingen over te nemen.
3) Omdat iedereen vrij moet kunnen leven, zolang die niet geschaad wordt.
het volk heeft inderdaad niet veel te vertellen in onze kleptocratie...Waarschijnlijk zitten er veel janetten in onze regering...Elio di Rupo bvb...verklaart het één en ander...
Oud 3 januari 2007, 21:31   #4446
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het volk heeft inderdaad niet veel te vertellen in onze kleptocratie...Waarschijnlijk zitten er veel janetten in onze regering...Elio di Rupo bvb...verklaart het één en ander...
Dat is niet het punt. Waarom zou u moeten beslissen wat een ander op privégebied doet? Zolang u of anderen daarmee niet geschaad worden, is er niks aan de hand. Op die manier kan iedereen het maximale uit zijn leven halen.
Oud 3 januari 2007, 21:32   #4447
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is een bekend fenomeen, hoor. En strekt zover als er democratieën zijn. Enkel en alleen om kiezers te paaien.
Het Vlaams Belang gaat er prat op niet tegen homoseksuelen te zijn, maar wel tegen het homohuwelijk en homoadoptie. Blijbaar zijn er toch nog enkele homoseksuelen die begrijpen dat je geen homofoob moet zijn om dat te vertellen. Er is dus nog hoop.

Hetzelfde met de vreemdelingen. Er staan ook vreemdelingen op hun lijsten. Dat zijn geen 'exuusvreemdelingen' of hoe je ze ook mag noemen, neen. Het Vlaams Belang heeft nooit iets tegen vreemdelingen gehad, maar wel tegen het vreemdelingenbeleid. En dat is iets helemaal anders.

Maar de traditionele partijen doen er natuurlijk alles aan om te bewijzen dat het Vlaams Belang weldegelijk tegen de vreemdelingen zelf zou zijn. Het feit dat er vreemdelingen op hun lijsten staan spreekt deze roddel tegen. De Duitsers zouden nooit joden of homoseksuelen in hun facistische partij toegelaten hebben. Die hadden inderdaad iets tegen de mensen zelf. Weer een bewijs dat het Vlaams Belang anders is...

Maar dat is een ander discussie.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:35   #4448
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het Vlaams Belang gaat er prat op niet tegen homoseksuelen te zijn, maar wel tegen het homohuwelijk en homoadoptie. Blijbaar zijn er toch nog enkele homoseksuelen die begrijpen dat je geen homofoob moet zijn om dat te vertellen. Er is dus nog hoop.

Hetzelfde met de vreemdelingen. Er staan ook vreemdelingen op hun lijsten. Dat zijn geen 'exuusvreemdelingen' of hoe je ze ook mag noemen, neen. Het Vlaams Belang heeft nooit iets tegen vreemdelingen gehad, maar wel tegen het vreemdelingenbeleid. En dat is iets helemaal anders.

Maar de traditionele partijen doen er natuurlijk alles aan om te bewijzen dat het Vlaams Belang weldegelijk tegen de vreemdelingen zelf zou zijn. Het feit dat er vreemdelingen op hun lijsten staan spreekt deze roddel tegen. De Duitsers zouden nooit joden of homoseksuelen in hun facistische partij toegelaten hebben. Die hadden inderdaad iets tegen de mensen zelf. Weer een bewijs dat het Vlaams Belang anders is...

Paulus.
Het is een partij die haat verspreidt en intolerantie predikt. Het zijn wel degelijk excuushomo's. Hitler had geen homo's of allochtonen nodig in zijn partij, het volk volgde hem massaal. Bij het Vlaams Belang zetten mensen terecht veel vraagtekens. Bent u één van die anti-Fransen? Het VB zegt wel meer, maar ik heb er, gezien hun verleden 0,0 vertrouwen in.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 3 januari 2007 om 21:35.
Oud 3 januari 2007, 21:38   #4449
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is niet het punt. Waarom zou u moeten beslissen wat een ander op privégebied doet? Zolang u of anderen daarmee niet geschaad worden, is er niks aan de hand. Op die manier kan iedereen het maximale uit zijn leven halen.
op privé gebied doet iedereen wat hij wil.Zijn zieke kinderen laten behandelen inbegrepen.Hormonale ontregelingen zijn NIET iets normaal, wél iets dat je kan herstellen.Mij van het welzijn van anderen niets aantrekken zou egoïstisch zijn.
Oud 3 januari 2007, 21:40   #4450
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
op privé gebied doet iedereen wat hij wil.Zijn zieke kinderen laten behandelen inbegrepen.Hormonale ontregelingen zijn NIET iets normaal, wél iets dat je kan herstellen.Mij van het welzijn van anderen niets aantrekken zou egoïstisch zijn.
Ja, maar een gezond mens komt er pas achter dat ie homo is in de puberteit. Het is dan altijd nog aan die puber zelf om daar over te beslissen. Het is zijn/haar lichaam! En homo's zelf kiezen ervoor daar niets aan te doen omdat ze niemand en zichzelf er niet mee schaden, maar desondanks proberen iets te maken van hun leven.
Oud 3 januari 2007, 21:45   #4451
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, maar een gezond mens komt er pas achter dat ie homo is in de puberteit. Het is dan altijd nog aan die puber zelf om daar over te beslissen. Het is zijn/haar lichaam! En homo's zelf kiezen ervoor daar niets aan te doen omdat ze niemand en zichzelf er niet mee schaden, maar desondanks proberen iets te maken van hun leven.
een volk dat zich niet voortplant, sterft uit.Homo's planten zich niet voort.Ze brengen dus schade toe aan de toekomst.
Oud 3 januari 2007, 21:46   #4452
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Paulus.
Hun uitspraken doen iets helemaal anders vermoeden hoor, als ze niet tegen homo's zijn mja...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:47   #4453
PAJOT
Banneling

Standaard

Neen, bij het VB zijn homoseksuelen meer dan welkom en vreemdelingen en liberalen ook. Dat men deze partij fascistisch durft noemen is een belediging voor het fascisme.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:47   #4454
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een volk dat zich niet voortplant, sterft uit.Homo's planten zich niet voort.Ze brengen dus schade toe aan de toekomst.
Homo's zijn geen volk, ze maken er deel van uit. Het aantal homo's is altijd en zal altijd constant blijven door middel van natuurlijke willekeur. Oftewel, de kans dat iemand homo is, blijft altijd even groot.
Oud 3 januari 2007, 21:47   #4455
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Homo's kunnen zich wel voortplanten; hoeveel maal moet dit nu nog gzegd worden, maar ok om verder te gaan in jouw denkwijze zijn dus onvruchtbare hetero's ook schadelijk alsook vrouwen in hun menopauze?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 21:48   #4456
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Neen, bij het VB zijn homoseksuelen meer dan welkom en vreemdelingen en liberalen ook. Dat men deze partij fascistisch durft noemen is een belediging voor het fascisme.
U hebt gelijk. Het miezertje Phillipe deWinter is veel te sneaky om met Mussolini te worden vergeleken.
Oud 4 januari 2007, 00:30   #4457
St Germain Tourist
Burgemeester

St Germain Tourist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien zijn de traditionele partijen alleen maar voor de homo's omdat ze voor hen zouden stemmen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat katholieke partijen voor het homohuwelijk zijn.

Paulus.
In Nederland waren de christelijke partijen de enigen die in 2000 tegen het homohuwelijk stemden ( het homohuwelijk zelf kwam vanaf 1 april 2001 ) Alle andere partijen stemden voor wat betekent dat het destijds werd goedgekeurd met 109 voor en 33 tegen. Persoonlijk vind ik het jammer dat toen niet 1 VVD-Kamerlid hierop tegen stemde, omdat ik dacht dat die partij naast het liberalisme ook nog conservatieve normen en waarden had. De VVD is zelf dan ook een rechts conservatief-liberale partij.

Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 4 januari 2007 om 00:34.
St Germain Tourist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 01:06   #4458
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
In Nederland waren de christelijke partijen de enigen die in 2000 tegen het homohuwelijk stemden ( het homohuwelijk zelf kwam vanaf 1 april 2001 ) Alle andere partijen stemden voor wat betekent dat het destijds werd goedgekeurd met 109 voor en 33 tegen. Persoonlijk vind ik het jammer dat toen niet 1 VVD-Kamerlid hierop tegen stemde, omdat ik dacht dat die partij naast het liberalisme ook nog conservatieve normen en waarden had. De VVD is zelf dan ook een rechts conservatief-liberale partij.
De VVD zou geen reden hebben om tegen te stemmen. Ze zijn niet christelijk en hebben voor dat homohuwelijk geen morele bezwaren, wat ze moreel verplicht maakt voor te stemmen.
Oud 4 januari 2007, 01:28   #4459
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een partij die haat verspreidt en intolerantie predikt.
Dat werd nog nooit aangetoond hoor. Ik zou ook een homohater zijn...? Maar ik weet dat ik dat niet ben.

Citaat:
Het zijn wel degelijk excuushomo's.
Opletten dat je niet voor exuushomofoob wordt uitgescholden...

Citaat:
Hitler had geen homo's of allochtonen nodig in zijn partij, het volk volgde hem massaal.
Het Vlaams Belang heeft dat ook niet nodig hoor, de meeste mensen weten niet eens dat er homoseksuelen en vreemdelingen op hun lijsten prijken. Als je het zegt vallen er altijd uit de lucht en woorden als 'exuushomo's' heb ik hier nog niet gehoord.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 januari 2007 om 01:29.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 01:32   #4460
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat werd nog nooit aangetoond hoor. Ik zou ook een homohater zijn...? Maar ik weet dat ik dat niet ben.
Waarom denkt u dat het Blok veroordeeld werd? Het is een intolerante partij. En onder intolerantie vallen helaas de homo's vaak ook ten prooi.

Citaat:
Opletten dat je niet voor exuushomofoob wordt uitgescholden...
Dat is het verkeerde gebruik van het woord.

Citaat:
Het Vlaams Belang heeft dat ook niet nodig hoor, de meeste mensen weten niet eens dat er homoseksuelen en vreemdelingen op hun lijsten prijken. Als je het zegt vallen er altijd uit de lucht en woorden als 'exuushomo's' heb ik hier nog niet gehoord.

Paulus.
U hebt (expres, weet ik niet) het laatste belangrijke deel niet in de quote meegenomen. U rukt het dus uit zijn verband.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be