![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4441 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Omdat het niet aan u en anderen is om daar beslissingen over te nemen. 3) Omdat iedereen vrij moet kunnen leven, zolang die niet geschaad wordt. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 3 januari 2007 om 21:25. |
|
|
|
|
|
|
#4442 |
|
Banneling
|
Alibi Ali en Alibi Janet...een schoon koppel.Als dat de toekomst van Europa is...Dat ze die hele handel nu eens in de Schelde vegen...
|
|
|
|
|
|
#4443 |
|
Banneling
|
omdat ze dat niet willen, omdat ze niet beseffen dat het verkeerd is. Ze willen niet genezen worden !
|
|
|
|
|
|
#4444 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4445 |
|
Banneling
|
het volk heeft inderdaad niet veel te vertellen in onze kleptocratie...Waarschijnlijk zitten er veel janetten in onze regering...Elio di Rupo bvb...verklaart het één en ander...
|
|
|
|
|
|
#4446 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is niet het punt. Waarom zou u moeten beslissen wat een ander op privégebied doet? Zolang u of anderen daarmee niet geschaad worden, is er niks aan de hand. Op die manier kan iedereen het maximale uit zijn leven halen.
|
|
|
|
|
|
#4447 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hetzelfde met de vreemdelingen. Er staan ook vreemdelingen op hun lijsten. Dat zijn geen 'exuusvreemdelingen' of hoe je ze ook mag noemen, neen. Het Vlaams Belang heeft nooit iets tegen vreemdelingen gehad, maar wel tegen het vreemdelingenbeleid. En dat is iets helemaal anders. Maar de traditionele partijen doen er natuurlijk alles aan om te bewijzen dat het Vlaams Belang weldegelijk tegen de vreemdelingen zelf zou zijn. Het feit dat er vreemdelingen op hun lijsten staan spreekt deze roddel tegen. De Duitsers zouden nooit joden of homoseksuelen in hun facistische partij toegelaten hebben. Die hadden inderdaad iets tegen de mensen zelf. Weer een bewijs dat het Vlaams Belang anders is... Maar dat is een ander discussie. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4448 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 3 januari 2007 om 21:35. |
|
|
|
|
|
|
#4449 |
|
Banneling
|
op privé gebied doet iedereen wat hij wil.Zijn zieke kinderen laten behandelen inbegrepen.Hormonale ontregelingen zijn NIET iets normaal, wél iets dat je kan herstellen.Mij van het welzijn van anderen niets aantrekken zou egoïstisch zijn.
|
|
|
|
|
|
#4450 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar een gezond mens komt er pas achter dat ie homo is in de puberteit. Het is dan altijd nog aan die puber zelf om daar over te beslissen. Het is zijn/haar lichaam! En homo's zelf kiezen ervoor daar niets aan te doen omdat ze niemand en zichzelf er niet mee schaden, maar desondanks proberen iets te maken van hun leven.
|
|
|
|
|
|
#4451 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4452 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#4453 |
|
Banneling
|
Neen, bij het VB zijn homoseksuelen meer dan welkom en vreemdelingen en liberalen ook. Dat men deze partij fascistisch durft noemen is een belediging voor het fascisme.
|
|
|
|
|
|
#4454 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Homo's zijn geen volk, ze maken er deel van uit. Het aantal homo's is altijd en zal altijd constant blijven door middel van natuurlijke willekeur. Oftewel, de kans dat iemand homo is, blijft altijd even groot.
|
|
|
|
|
|
#4455 |
|
Minister-President
|
Homo's kunnen zich wel voortplanten; hoeveel maal moet dit nu nog gzegd worden, maar ok om verder te gaan in jouw denkwijze zijn dus onvruchtbare hetero's ook schadelijk alsook vrouwen in hun menopauze?
|
|
|
#4456 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U hebt gelijk. Het miezertje Phillipe deWinter is veel te sneaky om met Mussolini te worden vergeleken.
|
|
|
|
|
|
#4457 |
|
Burgemeester
|
In Nederland waren de christelijke partijen de enigen die in 2000 tegen het homohuwelijk stemden ( het homohuwelijk zelf kwam vanaf 1 april 2001 ) Alle andere partijen stemden voor wat betekent dat het destijds werd goedgekeurd met 109 voor en 33 tegen. Persoonlijk vind ik het jammer dat toen niet 1 VVD-Kamerlid hierop tegen stemde, omdat ik dacht dat die partij naast het liberalisme ook nog conservatieve normen en waarden had. De VVD is zelf dan ook een rechts conservatief-liberale partij.
Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 4 januari 2007 om 00:34. |
|
|
|
|
|
#4458 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|