![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
daar overal waar het woord "koning" staat! Is de grondwet volgens u democratisch? Zo niet is dit allemaal niet democratisch natuurlijk waar daar valt niets aan te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me perfect democratisch. Bij overlijden moeten de erfgenamen taks betalen. De koning niet. Ik laat nog buiten beschouwing hun onmetelijk fortuin afkomstig van het gruwelbewind van Leopold II in Kongo. Filip is 'van rechtswege' senator. Dat alles lijkt me antidemocratisch en in strijd met de grondwet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al eens overwogen dat heel uw royalistisch discours hier op verkeerde informatie zou kunnen gebaseerd zijn?
Laatst gewijzigd door baarle : 28 januari 2007 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Belgen zijn gelijk voor de wet, maar de wet is niet gelijk voor alle Belgen.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een contradictio in terminis, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een anti-discriminatiewet waarop je niemand mag discrimineren op basis van "afkomst" lijkt me dit ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een paar pipo's in Laken denken dat wel te doen. In feite moeten we wat compassie hebben met die gasten (flup & lorre) in plaats van ze constant aalmoezen toe te stoppen; Laten we ze leren vissen ipv ze vis te geven? Mag je in feite "boe" roepen als die mensen hun "missie" uitvoeren en een tocht door "hun land en hun onderdanen" maken? Anders zou dat hen kunnen vooruit helpen, alleen moeten de meesten gaan werken en kunnen onze kinderen en bejaarde ouders die verplicht uit de scholen en bejaardentehuizen worden gehaald om met vlaggetjes zwaaien die taak niet alleen aan veronderstel ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
|
![]() U (of moet ik "jullie" zeggen tegen "Hans1") beheerst uiteraard wel perfect de drie landstalen?
![]()
![]() |
#434 |
Burger
|
![]() teneinde al de miserie met den "onnozele Fluppe die wil koning worden met een broer die een boek geschreven heeft over hondjes" te vermijden schaffen we best het Paleisgedoe van de Laekensianen definitief af en verhuren we die ganse zooi aan t'een of t'ander attraktie-park zoals Asterix-park in frankrijk.... de taal spreken ze al, dus ze gaan er zich goed voelen en ze mogen er wuiven naar de bezoekers en in koningsklederen uit de tijd van de romeinen rondlopen !
![]() ![]() ![]()
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande excuses kunnen best zijn, maar wat doet daar dan het "ontzag eisen voor de missie" erbij?
Gebrekkige kennis van het Nederlands in die functie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Suits you, Sir, suits you! Laatst gewijzigd door baarle : 29 januari 2007 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie denk je wel dat je bent? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 januari 2007 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
|
![]() En toch zal het een zware opdracht zijn om mij te overtuigen om homo's als ziekelijke sujetten te zien die moeten worden genezen hoor....ik heb het daar erg moeilijk mee....
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 29 januari 2007 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |