![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#402 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oordelen mag. Er is een verschil tussen een oordeel vellen en zichzelf tot opperrechter uitroepen en het enige, echte politiek correcte vonnis vellen. Citaat:
Citaat:
Het feit dat de onschuldigen dagenlang onderdoken was zeker ook even genant. Citaat:
Zo te zien kwetst de waarheid. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, slaat je vergelijking nergens op. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 februari 2007 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het krantencommentaar van vandaag in HLN:
Citaat:
![]() |
![]() |
#407 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Hier heb je hem. Zie vorige blz voor een verwijzing
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terwijl ik mijn mening nog niet heb gegeven over de Moor, maar enkel je eigen hypocrisie aantoonde. Dus, hieronder mijn mening. Citaat:
Citaat:
Grappig hoe je over hypocrisie spreekt terwijl je het zelf beoefent. Nogmaals uw reactie in het kort Daders de Moor, nog altijd geen proces: De daders zijn "een paar racistische verrijkers " Op de reactie van Edina: Zelfverklaard opperrechter en glazen-bol-madame Edina heeft een vonnis geveld and so will it be. Jij mag blijkbaar wel oordelen, anderen niet als dat oordeel je niet aanstaat. Dat, mijn beste, is hypocrisie.
![]() |
![]() |
#408 |
Minister
|
![]() Niets dan voordelen! En het huwelijksfeest kan je houden in "De Ster", zwemfestijn inbegrepen!
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb je er wat aan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Paulus, het ging over het feit dat online het over rechtbanken had. En om de feiten te reconstrueren zijn daar getuigen toe en om te oordelen zijn daar rechters voor.
![]() |
![]() |
#411 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vergelijking gaat over de selectieve benadering van racistische gewelddaden al naargelang ze door een aboriginal of door een verrijker gepleegd worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als het echt om zijn huidskleur te doen is, vind ik het persoonlijk maar zielig.
MAAR.....het is hun volste recht om waar dan ook te trouw, en door wie dan ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je maar eens voor dat het betreffende koppel familiale banden heeft met de blanke burgemeester....
![]() |
![]() |
#417 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de feiten : Demoor viel EERST ZELF wat te luidruchtige jongeren aan. kreeg twee ! kloppen terug , die gastjes bollen het af, demoor is zodanig over zijn toeren dat een adertje springt... en dan niet echt terzake doende : demoor was helemaal niet de grote antiracist die men hem eerst verkondigde te zijn, HELEMAAL niet toen had men geen twee kanten nodig om hem vanuit VB hoek meteen heilig te verklaren en de jongeren als het goorste agressieve karpuul te bestempelen. twee maten en gewichten, ja De onzin die jij uitkraamt wijt ik vooral aan je te beperkte verstandelijke vermogens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Europees Commissaris
|
![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de quote van circe er bijgezet.
![]() |