![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
AUB, voegen de boeren er aan toe.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 2 februari 2007 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#543 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 februari 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Minister-President
|
![]() Twee reacties eventjes herhalen:
Hihihihihihihi... Stel je maar eens voor dat het betreffende koppel familiale banden heeft met de blanke burgemeester.... " Een vader van een derde koppel ging zelf het huwelijk afzeggen, omdat de schoonfamilie volgens hem niet wilde dat een zwarte schepen de ceremonie voltrok." Geef nu toe, zelfs bij oervlaamse racisten zie ik zoiets toch niet gebeuren: dat de VADER eens gaat beslissen of het koppel trouwt of niet, en dan nog enkel om de SCHOONFAMILIE te plezieren? Rinkel rinkel belletje belletje! Kronkelkronkeldekronkel, tot en met de obligate complottheoriën... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik je aanpak over je eigen hypocrisie. Citaat:
Citaat:
Grappig dat je hypocriet roept maar zelf niet kan verdragen als je hypocriet noemt vanwege je hypocriete gedrag.
![]() |
![]() |
#549 |
|
![]() humor erkennen als er geen smiley bijstaat is zoooo moeilijk.
![]() |
#550 |
|
![]() Weet je wat ik echt vreemd vind in deze zaak? Van Bellingen is als kind geadopteerd door Vlaamse ouders. Met andere woorden: hij is destijds zonder boe of bah uit zijn natuurlijke omgeving weggerukt en naar een ander continent gebracht.
Zijn adoptie-ouders zullen het goed gemeend hebben, maar ik stel me toch vragen bij buitenlandse adopties. Deze mensen hebben er 1 kind mee gered, maar hoeveel worden er in Afrika nog steeds uitgebuit, verhongeren er en ga zo verder. Daarnaast: als we allemaal zo een sukkeltje naar hier gaan halen, wie is dan de toekomst voor Afrika? Hoeveel Indische kindjes zijn er destijds niet als modegrill geadopteerd? Ik heb er met 2 in de klas gezeten en ken er nog. Het is in mijn ogen verkeerd om kinderen uit hun omgeving weg te rukken. Dan krijg je situaties zoals Van Bellingen. Deze man is qua cultuur en ingesteldheid misschien wel Vlaams, maar zijn uiterlijk spreekt dat tegen. Het is zoiets als gewone melk in een brik van chocolademelk verkopen. Het schept verwarring. Ik begrijp dat mensen met goede bedoelingen een arm zwartje een kans willen geven, maar doen ze het wel op de juiste manier? Deze zaak doet me twijfelen. Denk eens aan de Afrikanen die vroeger ook tegen heug en meug van hun continent weggerukt werden om als slaven in de Nieuwe Wereld verkocht en uitgebuit te worden. Blijkbaar heeft men het nog moeilijk om deze mensen als volwaardig te aanvaarden in de overwegend blanke, hogere kringen van de USA. In plaats van te veroordelen, kunnen we ons eens afvragen of het nog steeds geen natuurlijke reflex is om te kiezen voor iemand waar je je op het eerste zicht het best mee kan associëren. Bij mensen zoals Van Bellingen, is dat eerste zicht dus bedriegelijk. Soms kan dat tot vreemde situaties leiden, met goede bedoelingen. Ik heb ooit eens een verkoper in een winkel spontaan zijn beste Frans en Engels weten bovenhalen, toen er een zwarte klant binnenstapte, terwijl die man gewoon Nederlands sprak. Ironisch genoeg stapten er daarna twee blanke mannen binnen en toen de verkoper hen in het Nederlands aansprak, bleek het om 2 Polen te gaan, die compleet geen Nederlands verstonden. Dat is dus wat ik bedoel met de eerste indruk kan bedriegen. Als de inhoud en de verpakking iets anders aangeven, is het nog moeilijker om het mentale bedrog, waar je sowieso vatbaar voor bent, te doorzien. Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 februari 2007 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat racistisch noemen dat mag zeker niet? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zalig ... de zelfverklaarde poco-hypocriet die (voor de verandering nog eens) een super-staaltje hypocrisie verkoopt om het imago van mega-hypocrisie van the queen of hypocrits te redden. Progressief theater op zijn best. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Grappig,als mensen je hypocrisie aantonen dan zijn het allemaal poco's.
En waar heb ik dat ergens zelfverklaarD? Citaat:
Citaat:
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ene die denkt op te vallen door een puberaal "turbo-taaltje" te hanteren.
![]() |
#556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zalig ... de zelfverklaarde poco-hypocriet die (voor de verandering nog eens) een super-staaltje hypocrisie verkoopt om het imago van mega-hypocrisie van the queen of hypocrits te redden. Progressief theater op zijn best. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar voor de fun zal ik nog jouw staaltje hypocrisie eens posten. ![]() eerst zeg je dit over edina Citaat:
Maar blijkbaar mag jij dat dan wel zonder proces, want jij zei het volgende over de daders mbt de Moor.... Dezelfde zaak dus, waar ook nog geen proces rond is. Citaat:
En het grappige is dat jij mij dan ook poco noemt en weet ik veel wat. Ook al heb ik gezegd dat er bij Edina ook hypocrisie in het spel is. Je heb zelf gezegd dat ik de daders mbt de Moor goedkeur, ook al vertelde ik dat de daders schuldig zijn. Grappig hoe je mensen ten onrechte blijft beschuldigen en in hokjes duwen. Tot je vastzit natuurlijk, dan kan je alleen nog maar simpele reacties geven... ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 februari 2007 om 16:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah Ja ??? Enlighten me.
![]() |
#560 |
Europees Commissaris
|
![]() Pas op he, want als je niet akkoord gaat met online dan zou hij je nog de nieuwe stalin durven noemen hoor. ![]()