![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook stamboomvlamen kan je op die manier indelen. Ik ga ervan uit dat u er een bent, en overduidelijk een die niet aan onze cultuur is aangepast. Uw opvattingen liggen veel dichter bij die van Osama Bin Laden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Staatssecretaris
|
![]() belachelijk net zoals die koppels dat dus belachelijk doen?...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niets. Het is compleet zinloos.
Toch gebeurt het dagelijks in onze pers, op de VRT in allerlei infotainmentprogramma's, in het parlement, op dit forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Minister-President
|
![]() In de rand van onverdraagzaamheid en racisme...
Zieke geesten in UITGEEST ! De politie heeft zaterdag in Uitgeest ten minste twaalf leden van de extreemrechtse groepering Blood and Honour Nederland aangehouden. De groep beveiligde een bijeenkomst van de Nationalistische Volks Beweging (NVB) en ging op de vuist met zogenoemde antifascistische demonstranten. Dit heeft een woordvoerder van de politie gezegd. De NVB vergaderde in verenigingsgebouw De Opmaat aan de Zienlaan. De Anti Fascistische Aktie (AFA) was op de hoogte van de bijeenkomst en demonstreerde met zo'n honderd man. Zodra de 'beveiligers' de demonstranten in de gaten kregen, vielen ze hen aan met ploertendoders, knuppels en flessen. De Telegraaf * NL |
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Edit: hier vond ik een iets langere versie van het verhaal, waaruit het lijkt dat dit keer niet (zoals o.a herhaaldelijk in Amsterdam vertoond) de linksen aanvallers waren en ook niets in het bericht over bivakmutsen. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...treemrech.html De politie heeft zaterdag in Uitgeest 25 leden van de extreemrechtse groepering Blood and Honour Nederland aangehouden. De groep beveiligde een bijeenkomst van de Nationalistische Volks Beweging (NVB) en ging op de vuist met zogenoemde antifascistische demonstranten. Dit heeft een woordvoerder van de politie gezegd. De NVB vergaderde in verenigingsgebouw De Opmaat aan de Zienlaan. De Anti Fascistische Aktie (AFA) was op de hoogte van de bijeenkomst en demonstreerde met zo'n honderd man. Zodra de 'beveiligers' de demonstranten in de gaten kregen, vielen ze hen aan met ploertendoders, knuppels en flessen. Enkele AFA-demonstranten liepen lichte verwondingen op. De politie hield de bijeenkomst in de gaten en kon de groepen snel uit elkaar halen. Omdat duidelijk was dat de vechtersbazen van Blood and Honour waren begonnen, werden geen aanhangers van AFA aangehouden. Wel werden ze op basis van een noodverordening gesommeerd Uitgeest te verlaten. Ook de leden van de NVB werden de gemeente uitgezet.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 3 februari 2007 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
|
![]() Citaat:
Maar de Morgene heeft als systeemkrant -en du rechtse krant- onvoorstelbaar smeirge hetzes georganiseerd tegen de stakers tegen het Generatiepact, Xavier Verboven en de arbeiders van VW-Vorst.
![]() |
![]() |
#949 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=47 en hier http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=535 (gepost, gisteren om 16h37) dus zaagt niet.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 februari 2007 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
|
![]() Citaat:
Of worden de schuld op anderen geschoven, zoals hier Er bestaat van deze praktijk nog lagere voorbeelden, maar ik ga er nu niet naar op zoek).Anderen weigeren om elke genaturaliseerde vreemdling als volwaardig Belg met alle bijhorende rechten te zien. Kortom: het legt wel het één en ander bloot.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 februari 2007 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#952 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
deze driewerfige logica gaat mijn petje totaal te boven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
|
![]() Ja, kwam ook op mij al enigszins verwar(ren)d over.
![]() |
#954 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
(voor Willem1940NL: De Morgen is een bekende krant in Vlaanderen, met Yves Desmet als hoofdredacteur; die -metaforische gesproken- dagelijks Guy Verhofstadt fellationeert)
![]() |
![]() |
#955 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#957 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel ik die knappe gast van een Wouter alle geluk als Sint-niklazenes schepen toewens, vraag ik me toch wel af hoe EERLIJK hij is, als je met droge ogen voor de Nederlandse TV kan gaan vertellen dat je (met je hand op je communiezieltje) NIET weet welke die drie niet-trouwlustige koppels waren..... terwijl je er al tientallen wel hebt kunnen trouwen op die korte termijn dat je schepen bent en terwijl je WEET dat je alle kranten in binnen- en buitenland hebt gehaald.
Met de beste wil ter wereld wens ik niet te geloven dat gelijk wie dan eerst niet naar de bewuste ambtenaar zal stappen en meer uitleg vragen. SIMPLE THINKING! Spirit is het wormvormige aanhangsel van Spa. In Sintniklaas heeft Spa een coalitie gevormd met Groen! Willockx wil in het nieuws komen gezien de volgende verkiezingen. Willocks (sintniklaas ho heilig man) heeft Woutertje aangesteld als "KIJK WIJ DOEN HET BETER ALS PATRICK" WIJ HEBBEN WEL EEN ALLOCHTONE SCHEPEN! (alleen was Willockx beetje in de war, want een ZWARTE schepen die hier als vlaming is grootgebracht valt nu niet bepaald onder de categorie "allochtoon" volgens de reguliere media, vooral niet omdat VB dit al had voorgedaan). Het vliegertje van Freddy Willockx ging dus niet op: "zijn allochtoon" haalde dus geen voorpagina nieuws. Wie wist dat Sint Niklaas een "allochtone" schepen had ? volgens mij niemand. Iemand gehoord dat Fawzyah géén schepen mocht worden van Patrick? IEDEREEN Iemand gehoord dat Wouter de eerste "zwarte allochtone schepen was"? GEEN KAT Wie wéét dat nu? Iedereen en zelfs tot in Nederland (Freddy heeft zijn contacten met het buurland natuurlijk: geen 20km van de grens) En wie mag zeggen welke koppeltjes niet door Wouter wilden gehuwd worden? WOUTERTJE zelf! (en woutertje wéét dat het allochtone koppels waren, dus wouter staat voor schut ---> zoiets zeggen is niet politiek correct. WOUTER MOET DUS ZWIJGEN DAT HIJ ZWART ZIET) woutertje is dan ook geen SPA (net zomin als Fawzyah) hij is slechts spiritueel aanhangsel van willocqx en mag dienen als reclame bord én als "kijk ik ben zwart en toch ben ik schepen" uithangsel. EN WIE IS HIER DE GOORSTE OPPORTUNISTISCHE RACIST? ![]() ps: ik dacht dat "Anna List" in feite Anna "List" was. Ik neem alle domheid voor mijn rekening. Heb ontdekt dat hij dus "ANALYST" is! (Niet vandaag - al een tijdje - maar nu blijkt het toch meer dan duidelijk te zijn).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 februari 2007 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#960 |
|
![]() daar klampen een aantal VB'ers zich toch aan vast als aan hun laatste strohalm.