![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je noemde trouwens geen cipiers in je rijtje.
![]() |
#982 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewust natuurlijk.
Maar ja nog wat allochtonen als cipier ook natuurlijk. Waarom niet terwijl we bezig zijn.
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze onze job aan het doen zijn.
![]() |
#985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom "jammer"? Jammer dat ik tot die conclusie ben gekomen? Of jammer dat het allochtone koppels zouden zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is toch dat wat je nu zegt nietwaar? Het moet aan de opleiding liggen tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#988 | |
|
![]() Citaat:
Je 'bent niet tot een conclusie gekomen'...je suggereert. Aanvaard toch gewoon eens wat er is gebeurd. Drie koppels hebben geweigerd zich te laten trouwen door ''een zwarte'. Het maakt niet uit of ze allochtoon of autochtoon zijn. Iedereen probeert er nu een politiek slaatje uit te slaan. Sommige linksen proberen 'de invloed van het VB'er met de haren bij te slepen. Sommige rechtsen, zoals u, suggereren van alles en proberen langzamerhand de zaak om te draaien. Dát is jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Minister-President
|
![]() Waar zeg ik dat Vlamingen minder competent zijn? Nergens. Ik laat ze alleen met anderen concurreren, daar hebben ze trouwens alle belang bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het volgende? Het christelijk huwelijk inzegen door een moslim? Je hebt drie opties; verhuizen, niet huwen of een paar jaar wachten.
![]() |
![]() |
#991 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) niet "de rechtsen" zijn met dit verhaal naar buiten gekomen. b) niet de "koppeltjes" werden door Willockx geviseerd, maar op slag de politieke partij "die dit zou veroorzaakt hebben". c) elke normale oude belg die nu nog niet weet dat er in dit land geen onvertogen woord over een huidskleur mag gezegd worden, is niet geschikt om de verantwoordelijkheid van een huwelijk aan te gaan. d) "sommige" belgen zijn nooit racistisch e) "diezelfde sommige" belgen kunnen dus niet weten dat énige opmerking van een oude belg over iets dat nog maar naar huidskleur klinkt (ik durf zelfs de standaard uitdrukking : "iets ruikt naar" niet meer te gebruiken-) onmiddellijk wordt afgestraft: weze het niet op het werk, dan zelfs sociaal, maar IEDEREEN weet dat de STAAT dit niet tolereert. f) "diezelfde sommige" belgen zullen dus geen probleem hebben om hun huwelijk te gaan afzeggen met als duidelijke verklaring "dat de kleur van de schepen" hen niet aanstaat; de "andere" belgen - zelfs indien ze het dénken - zullen zoiets nooit doen, uiteindelijk is het burgerlijk huwelijk ook niet zo belangrijk: wel het feest, zeker voor Wasenaars. g) het is niet de geplogenheid in de vlaamse cultuur dat een VADER even gaat beslissen of het "koppel" al dan niet gaat huwen, omdat de kleur van de schepen de SCHOONFAMILIE zou kunnen storen!!! Het is gewoon geen geplogenheid in alle lagen van de vlaamse bevolking dat de vader even op het gemeentehuis zal beslissen of er gehuwd wordt of niet! Dit lijkt me een vorm van de o zo geprezen "verrijkende" culturen. Weet je waar de "vlaamsche" schoonfamilie ruzies om draaien? "Gij nodigt teveel volk uit, IK betaal dat feest niet" "gij betaalt zelf dat feest" "ik kom niet naar dat feest als dat zoveel kost" etc. etc... gewoon schering en inslag. Maar NOOIT: "gij moet het maar gaan afblazen want ik zie de kleur van die schepen zijne kop niet graag"! ![]() ![]() ![]() Maar al die poco's gingen er lekker wel van uit dat "het de mentaliteit van het Vlaams Belang is, die zoiets mogelijk maakt"! AMEHOELAH! Niet voor een WASE TROUWERIJ mensen! h) het is blijkbaar niet algemeen (maar wel gekend) geweten dat de noord-afrikaanse cultuur veel racistischer is op grond van huidskleur tegenover hun meer centraal-afrikaanse buren dan europeanen dit anno 21ste eeuw in het algemeen zijn (ook gezien de stringente maatregelen die tegen de AUTOCHTONEN worden genomen in eventueel verband). i) indien het 3 "mestkever"koppeltjes hadden geweest, dan hadden we hun namen, eventueel stambomen en zeker voornamen + initialen kunnen weten. j) Wouter zelf "weet niet" wie de drie koppels zouden kunnen geweest zijn...... fuck you hé, dat ishet eerst waar men naar gaat kijken als men internationaal in het nieuws komt. k) eveneens reeds vermeld: Willockx wil zich profileren nav volgende verkiezingen en ziet kans om rivaal Patrick een loer te draaien: "IK HEB WEL EEN ALLOCHTONE SCHEPEN AANGESTELD" (zoals ik reeds zei vergist Willockx zich hier deerlijk (wegens domheid en zuiver gebrek aan kennis): Wouter wordt ZEKER door de allochtone doelgroep van Willockx niet aanzien als "één van hen". Eerder zal de mens openlijk worden bestempeld als "bounty" (indien zelfs niet erger). Bounty wordt als negatief scheldwoord gesteund door o zo politiek correctelingen: het wil zeggen: bruin vanbuiten en wit vanbinnen. k) Wouter is geen partijlid van Willockx, doch slechts een "verplicht" postje afgesproken door het kartel l) Wouter mag "met kleurtje" gaan opdraven als "o zo mooie zwarte schepen" die door "3 koppeltjes" werd geweigerd.... terwijl onze burgemeester toch zo zijn best doet om een "allochtoon" als schepen aan te stellen. m) Zoals ik reeds zei: wouter wéét om welke koppels het gaat, maar k�*n niks zeggen: wat moet hij doen? Zeggen: hé Willockx het waren géén vlamingen maar marokkanen? Indien het werkelijk racistische vlamingen hadden geweest had Willockx al lang de hoofdvogel afgeschoten, net zoals hij deed toen twee zatte Sintniklazenaren in de nasleep van de honderden auto's die in BELGIE werden in brand gestoken toch ook ééntje in brand staken zeker? EERSTE ITEM in het nieuws: Willockx in beeld én: "het waren twee RASechte Sintniklazenaren".... over de 659 andere auto's werd niet meer gesproken. Indien Willockx één aanwijzing had gehad dat het koppel "janneke en mieke" niet hadden willen huwen voor een zwarte schepen dan had hij zich zo geprofileerd: "het kan niet zijn dat twee RASECHTE sintniklazenaren zo racistisch zijn".... niks van dit alles. enfin, ik suggereer dus? Nee, ik zet gewoon alle dingen van de laatste dagen op een rijtje en kan enkel tot de conclusie komen dat de drie koppels géén rasechte Sintniklazenaren waren. Ben benieuwd of het ooit uitkomt. (ik kom er wel achter, ben gelinkt aan het gemeentebestuur, maar het duurt vast een tijdje).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 februari 2007 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben jij een vrolijk opgewekt man, Decoorne. 'Er is ook sprake van voorbedachtheid omdat De Heer Moenaert al in de openbare zitting van maart mij letterlijk naar het hoofd slingerde: "U bent een inslechte mens en gelukkig lopen er niet al te veel van uw kaliber rond". Decoorne, gij zijt een groot krapuul. Ge zijt het niet waard om te antwoorden op uw vragen, en ge zult nu zwijgen." Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2007 om 02:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp je twijfels wel over de achtergrond van die koppels, ook de redenen waarom je twijfelt. Maar het is toch even erg als het allochtonen zijn als dat het autochtonen zijn? Aan de reacties op dit forum blijkt wel dat er ook genoeg autochtonen zijn die zo denken. Of zou Max4 stiekum een Libanees zijn? Dat Wouter niet weet wie het zijn geloof ik wel. Hij zei zelf: Ik kan het wel te weten komen maar ik wil het niet weten. Wat ik vooral jammer vind is dat het verhaal nu een eigen dynamiek krijgt, zonder dat het nog iets met de zaak zelf te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ZAAK was om het op de nek van het VLAAMS BELANG te kunnen steken. en in d�*t geval mag de origine van de verkeerder koppeltjes niet uitlekken.... want dan zijn het geen racistische vlamingen meer. Wat die drie koppels betreft? Van Bellingen heeft gewoon gelijk: ofwel trouwen ze, ofwel verhuizen ze en trouwen ze ergens anders ofwel trouwen ze niet: het zal HEM toch wel een worst wezen zekers! Maar dat hij als "zwart poppetje" mag opdraven voor het politieke reclamepaneeltje van zijn baas "willockx" zal hem volgens mij veel meer op de maag kunnen liggen! Net alsof Willockx of De Morgen wereldnieuws gaan maken met de vermelding: ZWART KOPPEL UIT SINT NIKLAAS WEIGERT TE HUWEN VOOR BLANKE SCHEPEN! see?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#998 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het criminaliseren en/of ridiculieren van rechts is een werk van elke dag, het is de ideologie van de elite en van het regime. Het zit in het beleid, zelfs in de wetgeving, en het wordt dagelijks door de meeste media weergalmd en over de hoofden van de burgers uitgestort. Elkeen wordt er dagelijks mee geconfronteerd. Mensen met niet-linkscorrecte standpunten hebben al lang geleerd om "onder te duiken", niet te expliciet te zijn etc, om het agressieve regime uit de weg te gaan. Uitgesproken niet-linkse uitgaven werken op een samizdat-achtige manier, op het internet, en worden regelmatig lastig gevallen door het inquisitiecentrum van de regering. Links is hier een agressie aan het kweken waar ze niet goed gaan van zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De verkiezingen komen er aan, we lanceren dus een verontwaardigingshaaipke, we steken als vanouds de schuld op het Blok, die hebben er niets mee te maken maar daar let niemand op, en dan zullen die Blokkers wel weer beschaamd onder de mat kruipen en winnen wij de verkiezingen. Mooi, o zo mooi! ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 4 februari 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat de namen aan de togen van de Klase cafés bekend zijn. Ook moeten de meeste partijpolitieke mensen in de stad al weten om wie het gaat. Ga eens op onderzoek, Circe. ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 4 februari 2007 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |