![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Hebt gij wel een beetje door hoe de menselijke geest in mekaar steekt? Ik betwijfel het sterk. Mijn laatste commentaar heeft trouwens meer met psychologie te maken dan militaire geschiedenis. Denk misschien eens 2 keer na voor ge iets neerschrijft en u weer eens belachelijk maakt, salonboefferke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die een beetje de psychologie van de oorlog heeft bestudeerd, kent dit onderzoek. John Bell Dude duidelijk niet. Laatst gewijzigd door C2C : 4 februari 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge zou u eigenlijk afvragen waarom er eigenlijk doden vallen in een oorlog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wat ik zeg is dat de zege- en propagandabulletins ongeloofwaardig zijn. Citaat:
U gelooft de bulletins waarvan u de links plaatst. Dat maakt van u een gelovige. Ik ben geen gelovige maar een sceptisch toeschouwer die de feiten en processen analyseert door zoveel mogelijk diverse bronnen te raadplegen en er zijn conclusies uit te trekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit onderzoek blijkt dat 99% van alle soldaten het bevel om te schieten om te doden, naast zich neerlegt, door bewust verkeerd te schieten. Alle soldaten, alle mannen, het is een universeel percentage. Doden in een oorlog vallen door artillerie, luchtbombardementen, mijnen, IEDs, etc... Bijna nooit door kogels. Dat is een mythe. Laatst gewijzigd door C2C : 4 februari 2007 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat vind ik moeilijk om te geloven. Heb je daar een bron over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat gij denkt is irelevant. Zoek eens een paar studies op! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Shiit man, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() oorlogsvoering ziet er tegenwoordig wel een beetje anders uit als toen he. Tegenwoordig komen ze niet meer met bosjes uit de loopgraven gekropen, weet ge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Daar moet ik eens goed mee lachen;het zullen mij nogal studies zijn.Mij hebben ze in het leger leren raak schieten.Als ge beschoten wordt dan probeert ge uw vijand te doden .Ik heb zojuist nog een boek gelezen van de bevelhebber van een amerikaanse tankcompagnie in de opmars naar bagdad.Zijn tanks maaiden de iraakse Fedayin bij de tientallen neer met machinegeweervuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Allé, ze hebben u leren raak schieten, enne, hebt ge al eens op iemand geschoten met uw grote mond? Airsoften of paintballen telt niet mee ![]() Pas op, het kan best dat gij bij da percentje psychopaten hoort he, da zou me niks verwonderen. Enne, om nog ff terug te komen op die tanks, vanuit een tank om iemand schieten is iets heel anders. Daar zit te veel technologie tussen het wapen en de schutter (is bijna een videospelletje), als een soort buffer, die het gevoel wegpakt dat ge rechtstreeks op de vijand aan't schieten zijt. Snapt ge wa ik wil zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Ah zo, da klopt niet met de werkelijkheid, of da klopt nie met uw werkelijkheid. Heb jij al een veldslag meegemaakt dan? Heb jij al studie gevoerd hieromtrent? Publiceer eens iets he, als ge toch zo hoog van de toren blaast. Of laat eens een paar studies zien die op zn minst aantonen wat gij hier aan't zeveren zijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straf dat u weet wat ik wel en niet lees, bekijk en waar ik mijn informatie haal. Werkelijk onvoorstelbaar dat u dat meent te weten...
![]() |