![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5761 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
er is toch niets dat dat zou moeten uitsluiten ? Laatst gewijzigd door praha : 6 februari 2007 om 00:41. |
|
|
|
|
|
|
#5762 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5763 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
maar dan moet ge het al wreed vér gaan zoeken medunkt sharia, kannibalisme, etc... zulke zaken... als onmisbaar onderdeel van een cultuur Citaat:
je kan onmogelijk veronderstellen dat eenieder eenieder perfect gelijk gaat behandelen op elk vlak... je hebt nog zoietske als 'persoonlijke invulling' ook Citaat:
dat is verdomd glad ijs ook enerzijds is dat ook ergens strikt persoonlijk .. anderszijds weer niet omdat je je eigendom openbaar ( verondersteld ) ter verhuur stelt ( ps. er zijn tal van nog lopende en reeds gesloten topics over dit issue ) 't geinige is dat het al begint met 'ik vind dat...' maar zuiver uitgaande van de wetteksten ( een uitdrukking van onze waarden aldus je eigen zeggen hierboven |
||||
|
|
|
|
|
#5764 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het lijkt me dus hypocrisie ten top als je dus enerzijds met dat 'papierke' zou gaan staan zwaaien, als ware het een universeel goddelijk uit de lucht gevallen gebod, in een regio om wat af te gaan dwingen en anderszijds nog geen vijf minuten eerder dit zei : Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#5765 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
anderszijds deel ik wel ergens z'n mening dat ik zelf ook de indruk had ( ben nu al wel een tijdje uit de running ) dat er rond, pak weg jaren 80-90, er een 'hype' merkbaar was naast de verhoogde outing ps. die 'hype' includeert ook dát deel hetero's dat nuttig gebruik maakte van de geveven sfeer... als je begrijpt wat ik bedoel |
|
|
|
|
|
|
#5766 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat jij als uitzonderingen beschouwt zijn die zaken die eveneens 'natuurlijk' zijn maar niet kunnen omwille van maatschappelijke ordening |
|
|
|
|
|
|
#5767 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de werkelijkheid is dat seksuele geaardheid een aaneengesloten geheel vormt wat maakt dat slechts een deel zich terecht hetero, homo, biseksueel ( let's say 50%-50% ) kan noemen een ander deel zijn de gebruikte termen ter onderscheid gewoon zelfs niet van toepassing |
|
|
|
|
|
|
#5768 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5769 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dát geloof ik best
'k ken er ook een deel ( minder en minder aangezien m'n al wat oudere leeftijd ) en ik moet je ergens bijtreden dat bij het jongste slag onder hen ( vrienden en vriendinnen (in mindere mate ... dat blijft toch wel zéér bizar) van m'n kinderen ) zich m%eer actief blijkt af te zetten |
|
|
|
|
|
#5770 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neenee, ik heb het niet over insest ed.
|
|
|
|
|
#5771 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar dat er zoveel koppels zijn die na zelfs jaren getrouwd zijn gaan scheiden omdat 1 van beiden uiteindelijk erachter gekomen is dat hij homo of zij lesbisch is. Als je het bent en niet word kom je er niet pas later achter.
|
|
|
|
|
#5772 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5773 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die zijn het NIET altijd geweest. Ze hebben dat waarschijnlijk nooit geweten. Homo's worden hier niet geindoctrineerd dus verhaal is overbodig.
|
|
|
|
|
#5774 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#5775 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ga jij je deftig informeren in plaats van zulke onzin te verspreiden.
|
|
|
|
|
#5776 | |
|
|
Citaat:
Hier of het forum kan je mooi zien hoe sommigen het nog steeds blijven bestempelen als een afwijking, een perversiteit, enz. Stel je voor dat je opgroeit in een gezin waar er zo over gedacht wordt... dan moet je al erg sterk in je schoenen staan om je te outen. Velen doen dat dus niet en volgen dan maar de weg die van hen verwacht wordt... met alle gevolgen vandien, want vroeg of laat komt het besef dat dit niet lukt. En jij beweerde niets tegen homoseksualiteit te hebben? Laat me niet lachen! |
|
|
|
|
|
|
#5777 |
|
|
illwill is een meester in argumentatie.
|
|
|
|
|
|
#5778 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5779 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bwaha, wie het zegt.
|
|
|
|
|
#5780 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|