![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paulus, door eindeloos je "stellingen" te herhalen worden ze echt geen waarheid. Homoseksualiteit heeft wel degelijk tal van biologische functies. Ze werden hier tot in den treure herhaald, maar jij wil die niet aanvaarden. Dat betekent natuurkijk niet dat ze er niet zijn. Voorts is homoseksualiteit geen gedraging, maar een eigenschap. Een eigenschap die frequent voorkomt overigens. Dat jij deze eigenschap weigert te aanvaarden als een eigenschap toont nog maar eens je homofobie aan. Je vergelijking met fysieke gebreken raakt kant noch wal, dat is hier al duidelijk aangetoond en je hebt dat zelfs ook al toegegeven, maar toch blijf je ernaar verwijzen. Het wordt ondertussen een beetje zielig hoor. En je gebetenheid om je mening er door te drukken doet in ieder geval ernstig vragen rijzen bij mij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6742 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een bizarre Paulistische onwijs-begeerte, zoals ik dus terecht stelde ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 februari 2007 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6743 |
Banneling
|
![]() ga dat aan de derde wereld bewoners vertellen.Waar ze hun vrouw(en) elk jaar een kind laten baren. Ga die bekeren tot het homo-gedoe.Wij moeten integendeel méér kinderen maken als nu, en er mee stoppen ze kapot te maken voor ze geboren zijn.Homos¨+ massa-abortus= einde van ons ras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6744 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kom nu weer niet af met je voordelen ipv functies zoals dat twee mannelijke flamingo's over een groter territorium beschikken voor hun jongen, zonder erbij te vertellen dat ze die eieren gestolen hebben en dat twee vrouwelijke homoseksuelen eigenlijk een kleiner territorium hebben...Voor- en nadelen die elkaar opheffen kun je maar moeilijk functies noemen. Ik kan net zo goed stellen dat homoseksuelen het voordeel hebben dat zijn geen geld moeten besteden aan voorbehoedsmiddelen. Al even idioot is het om dat een 'functie' te gaan noemen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij begint echter weer te zagen over meer of minderwaardige rassen en daar mee gepaard gaand "racisme".Die taktiek beginnen we ook al te kennen.Als ge geen gelijk hebt,of met uw mond vol tanden staat, begint ge over racisme of zo meer van die zever...Blijf eens bij het onderwerp man ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6746 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb niet gezegd dat homoseksualiteit zich buiten de homoseksuele afspeelt zoals jij beweert. Dat is heel wat anders. Dat is niet wat ik zeg maar wel wat jij daarvan maakt om mij vervolgens daarop af te rekenen en het een bizarre Paulistische onwijs-begeerte te noemen. De derde keer al vandaag. Inhoudelijk heb ik nog niks gezien. Mag ik je andermaal beleefd vragen me niet voortdurend te beledigen. Dat is nergens voor nodig en het draagt niks wezenlijk of inhoudelijks bij tot de discussie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 februari 2007 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerel, doe nu echt even normaal. Dit is iets wat tussen mij een duveltje een misverstand was en u gaat 5 pagina's later mij van de meest onzinnige dingen beschuldigen. Vind je het héél raar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 18 februari 2007 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6757 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() klopt...maar zoals ik je heb opgemerkt .....indien je dat dat onderscheid dan neemt teneinde tot je 'feitelijke' vaststelling, zeg maar evidentie, te komen : 'homoseksualiteit kan niet leiden tot procreatie' dan zijn er wel een paar probleempjes of aardigheden die je tot nu toe straal genegeerd hebt - 't is geen controleerbaar iets daar het een louter theoretisch iets betreft ...je kan hooguit tot de algemene logische hypothese komen dat het eenieder wel duidelijk is dat homoseksualiteit ( alsnog ) inderdaad niet tot procreatie kan leiden - verder gesteld dat je tot wat komt in de loop van die stelling, wat mijn inziens al volledig mank loopt op tal van andere vlakken, zal ieder besluit niet zomaar toepasbaar zijn op de fysische realiteit Maar ik heb niet gezegd dat homoseksualiteit zich buiten de homoseksuele afspeelt zoals jij beweert. Dat is heel wat anders. Dat is niet wat ik zeg maar wel wat jij daarvan maakt om mij vervolgens daarop af te rekenen en het een bizarre Paulistische onwijs-begeerte te noemen. De derde keer al vandaag. Inhoudelijk heb ik nog niks gezien. Mag ik je andermaal beleefd vragen me niet voortdurend te beledigen. Dat is nergens voor nodig en het draagt niks wezenlijk of inhoudelijks bij tot de discussie. Paulus.[/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6759 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bon, 'k mag gerust een andere gezonde mening er op na houden als jij hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben helemaal niet bovenintelligent. Ik heb gewoon niet zo'n grote mond als jij hebt en kan genuanceerd oordelen. Als er trouwens iemand moralistische lesjes geeft, dan ben jij het. Het interesseert me geen zier hoe mensen leven als ze anderen niet schaden.
|
![]() |
![]() |