![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exodus, Zelfs ALS die schaduwen kloppen is dat nog geen overtuigend argument. ![]() Dat is immers perfect te simuleren met een paar studiolampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1722 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het duidelijk dat er gewoon op het raam wordt ingezoomd. Daar is vanuit technische oogpunt niets moeilijks aan. Mocht er werkelijk blue-screen gebruikt worden, dan zou dit inderdaad op een hele andere wijze zijn gebeurd (zoals je in je eerste paragraaf stelt), waardoor de die optie kunnen uitsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1723 |
Banneling
|
![]() Geef toch gewoon toe dat er geen blue-screen is gebruikt. Door dergelijke onzin uit te kramen ben je al even minstens erg als exodus of pindar, wanneer zij met hun David Icke-theorietjes afkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1724 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben benieuwd naar de reactie van de BBC, als die er gaat komen.
Maar het is toch straf dat sommigen er pretenderen redelijk zeker van te zijn dat het een blue screen is, terwijl dat in geen geval zeer duidelijk lijkt. Het lijkt mij eerder dat dit geen blue screen is, en wat daar de gevolgen van zijn... dat is een smoking gun van jewelste.
![]() |
![]() |
#1725 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mooi verzonnen allemaal, dat moet ik ze geven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 27 februari 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1727 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1728 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1729 | |
|
![]() Citaat:
No probs for me, maar kom eens met wetenschappelijk bewijs aandraven ter verklaring van het instorten van WTC7. Indien je de officiële rapporten quote, gelieve ook te verklaren.
![]() |
![]() |
#1730 |
Burgemeester
|
![]() Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van een eindeloze welles-nietes discussie die ons geen stap verder brengt.
Steeds wordt er door de believers handig op ingesprongen, dat leidt de aandacht af van dingen die veel moeilijker weerlegbaar zijn: de reddingswerkers die de laatste tijd getuigenissen beginnen af te leggen van de aankondiging van het neerhalen van WTC7 en van de overduidelijke explosies. Reeds meermaals gepost. Komt nooit enige ernstige reactie op. Het is veel handiger om dit te negeren en dan theoretische discussies te gaan voeren over het al dan niet mogelijk zijn van een 'gewone' instorting en allerhande leuke zijsporen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1731 |
Burgemeester
|
![]() Het zou beter zijn te stoppen met proberen anderen te overtuigen van controlled demolition van WTC 1 en 2 en andere onbewijsbare dingen.
Gewoon een draad opstarten waarbij 'inside job' het uitgangspunt is, omdat CD van WTC7 nu eenmaal vastgesteld is door o.a. de recente getuigenissen (nee, niet door Silverstein's uitspraken, want die zijn ook voor interpretatie vatbaar) Vanuit het gegeven van 'inside job' kan je dan allerhande hypothesen gaan uitwerken over hoe het uitgevoerd kan zijn, wie betrokken was en hoe. Maar noem dat alsjeblieft geen bewijzen. Dan geraak je weer in een heilloze discussie, wat de believers met oogkleppen enkel goed uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1732 |
Burgemeester
|
![]() Gewoon nog ter informatie over de BBC-rapportering:
http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditor...onspiracy.html (op het gevaar af dat het zijspoor weer volop wordt aangegrepen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1733 | |
|
![]() Citaat:
![]() De commentaren op dit bericht laten duidelijk zien hoe de bevolking er op reageert, hopelijk blijft dit nog ff leven.
![]() |
![]() |
#1734 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volledig mee akkoord, want die hele CD discutie is zo een beetje de linker hand van de zakkenroller die u afleidt, terwijl wat echt telt niet (meer) gezien wordt en da's de unconvenient thruth ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1736 | |
|
![]() Citaat:
Die uitleg maakt het alleen nog verdachter. Ze zijn de originele tapes kwijt? huh? En het was een ""gewoon een fout" dat ze de instorting van WTC7 vanop voorhand aangekocht? Daarom dat ze zegt dat het gebouw 47 verdiepingen had. Sjonge sjonge sjonge. Om de officiele versie te blijven geloven moet je toch echt wel niet erg kritisch zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 februari 2007 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1737 | |
|
![]() Hier een artikel die de argumenten (voor zover dat er zijn) van BBC één voor één aanpakt.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1738 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alsof ik mij daar lang mee bezig ga houden, zo'n zever.
1/ WTC7 is ingestort uren na de rest 2/ WTC7 was zwaar beschadigd en werd ontruimd 3/ Er werd vastgesteld dat WTC7 zou instorten De rest mag je zelf proberen te reconstrueren.
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag bewijzen, waarom moet ik dan zwijgen? Omdat ik lastige vragen stel die je niet zomaar kunt beantwoorden? Waarom moet ik zomaar geloven wat zo'n filmpje vertelt als de beelden niet eenduidig zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#1740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |