![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef u maar die laatste?Allochtonen Die jeanneke uit antwerpen hebben overvallen,op de grond hebben gepoefd en de oude onschuldige dame is overleden daardoor? Of den joey die werd vermoord voor ocharme zo'n spotgoedkope mp3? Maar kga stoppen of ik ben hier binnen een uur nog bezig. Maar das dus volgens u allemaal minder erg? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Amerika hebben ze precies ook een Vlaams Belang dat verantwoordelijk is voor al die racistische moorden! ![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die geestelijke is Andras Pandy en alvast geen autochtoon.
Zijn dochter Agnes trouwens evenmin.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook leuk dat er zowel een 'autochtone' man als vrouw uit Wallonië bijstaan.
Allemaal beïnvloed door het racistische VB, natuurlijk. ![]()
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het meisje nu van Zwevezele was en van pakweg arbeiders-komaf, en de ouders gewoon niet wilden dat hun zoon beneden zijn stand moest trouwen, dan was het volgens u minder erg geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vrees dat het daarvoor te laat is. De behandeling die dat kind ondergaan heeft: urenlang gestampt en geslagen, plus electrische schokken... als het al geen fysieke gevolgen nalaat, dan is het toch voor de rest van zijn/haar leven psychisch naar de kloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het slachtoffer hier Marokkaans is, dat dat plots niet meer belangrijk zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zegt iets over de foute ideeën in nogal wat linkse hoofden. Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil bovendien in geen geval met mijn buurvrouw links trouwen, dat maakt van mij een smerige discriminator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ik links, hahahaha... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belachelijk!
De dag dat een mooie Marokkaanse jou in de saus legt, kom ik je persoonlijk uitlachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dé vraag lijkt me eerder waarom het voor jou niet zo zou mogen zijn dat een blanke liefst met een blanke wil trouwen en een Marokkaan liefst met een Marokaanse.
Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idioten heb je overal, bij links en bij rechts, bij Marokkanen en bij Vlamingen. Het punt is dat jij idiotie aan rechts vastkleeft, en dan verwonderd bent dat rechtsen op een menselijke manier reageren op deze afgrijselijke misdaad. Alsof rechtsen het goed zouden vinden dat een zwanger meisje gefolterd wordt, en haar kind vermoord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of bij het tijdsklimaat en de belachelijke wetten van dit land?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat je hierboven schrijft is gewoon dom, omdat het zo duidelijk onjuist is. Sex en liefde hebben, net als vriendschap, niets te maken met politiek of met ras. Wie zijn relaties daardoor laat bepalen, zal nooit liefde of vriendschap kennen (en bijwijlen tegen zichzelf moeten liegen als de paal in zijn broek op het "verkeerde" moment naar boven komt). Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementslid
|
![]() Elke zinloze daad van geweld is er één teveel. Of die nu gepleegd wordt door een autochtoon of een allochtoon. Door de discussie een etnisch tintje te geven doe je afbreuk aan het leed van de slachtoffers en hun familie. Op dat gebied zijn extreem links en extreem rechts even schuldig: het misbruik van slachtoffers voor hun eigen grote gelijk.
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of is dat niet kinky genoeg voor jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu begint het plaatje als iets meer duidelijkheid te krijgen:
QUOTE (gejat van een ander forum, geen bronvermelding) ,,Ze wilden geen half-Marokkaans kleinkind'' GENT. Sana Ammi (29), een poetsvrouw uit Marrakesh, leerde Frederik (29) kennen in juni 2005 op een terras in de Marokkaanse havenstad Tanger, waar hij werkte als technisch ingenieur voor de baggerfirma Dredging International. Ze werden verliefd en na twee maanden al werd Sana een eerste keer zwanger. ,,Het was een ongelukje en allebei besloten we de foetus te laten aborteren'', zegt Sana. Dat gebeurde in een ziekenhuis. Frederik betaalde vijfduizend euro. De ingenieur werd teruggeroepen naar Antwerpen, maar de band met zijn Marokkaanse vriendin was ondertussen zo hecht dat hij maandelijks terugkeerde naar Marokko. In december 2005 werd Sana voor de tweede keer ongewenst zwanger van haar Vlaamse vriend. ,,Ik nam de pil, maar de kwaliteit daarvan is in Marokko niet goed. Dit keer wou ik het kind houden, maar onder dwang van Frederik liet ik het opnieuw verwijderen, deze keer zonder verdoving.'' Haar vriend kwam opnieuw met het geld op de proppen. (*) Zes maanden geleden kwam Sana Ammi naar België. Het koppel trok in bij zijn ouders in Bassevelde maar Sana merkte snel dat de ouders niet konden begrijpen dat hun zoon ,,zich had laten verleiden'' door een Marokkaanse. Toen Sana voor de derde keer zwanger bleek, zat het spel helemaal op de wagen. Het paar vreesde grote moeilijkheden en sloot twee dagen later stiekem een samenlevingscontract in Assenede. Toen een en ander toch aan het licht kwam, waren de ouders in alle staten. Sana Ammi: ,,Het kind moest weg omdat ze de vernedering niet wilden oplopen een half-Marokkaans kleinkind te hebben. Ze verweten me ook dat ik met de erfenis naar Marokko zou vluchten. Frederik werd voor de keuze geplaatst: ik of zijn ouders.'' Omdat samenleven onder één dak niet langer houdbaar was, verhuisden beiden naar een appartement in Gent. Maar de spanningen bleven. Sana werd door haar partner geslagen en kwam terecht in vluchthuis De Schelp. ,,Ik verwijt het vluchthuis dat ze daar na een tijdje niet langer kon blijven'', zegt haar raadsman Abderrahim Lahlali. ,,En toen ze na een verblijf in het ziekenhuis aan de politie vroeg wat ze moest doen, werd ze niet geholpen.'' Terug bij haar partner liep het vrijdag helemaal fout. Frederik lokte haar in zijn wagen en ontvoerde haar naar het huis van zijn ouders. Daar hadden vader, moeder en zoon een waanzinnig plan gesmeed. De rolluiken gingen naar beneden en moeder zette een stethoscoop op Sana's buik. ,,Ik werd opgesloten in een kamer waar alleen een bed en een emmer stonden. Ze ontkleedden me en trokken me een pyjama aan waarvan de mouwen waren samengenaaid. Ik werd geblinddoekt en naar de garage gebracht. Daar werd ik geschopt en geslagen. Terwijl Frederik zeer koud water over mijn buik goot en op mijn buik duwde, gaf de vader mij elektroshocks.'' Dat gebeurde met een prikstok die wordt gebruikt bij koeien. Sana huilde en smeekte. ,,Ik dacht dat niet alleen mijn kind maar ook ikzelf gedood zou worden.'' Toen ze van de pijn en angst in haar broek plaste, dacht ze dat haar foetus dood was. De hele zaterdag bleef Sana opgesloten in het huis van de schoonouders met enkel een fles water en een homp brood. Haar vriend bleef bij haar om haar te troosten. Toen de vader zaterdagavond na zijn werk aanstalten maakte ,,om het nog eens te proberen'', verhinderde zijn zoon dat. Toen Sana zei dat ze maandag zelf naar een abortuskliniek zou stappen, keerde de rust een beetje terug. Zondagnamiddag mochten zoon en schoondochter van de ouders zelfs een luchtje scheppen met de fiets. Ze fietsten helemaal naar Gent en toen Sana voorbij het appartement van haar vriendin fietste aan de Leiekaai, slaagde ze erin met een smoes in de woning van haar vriendin binnen te gaan, de politie te bellen en uit de woning te ontsnappen. Frederik, zijn vader Roland V.D.V. en zijn moeder Gerda V. werden aangehouden voor gijzeling, wederrechtelijke vrijheidsberoving en poging tot vruchtafdrijving. Vandaag verschijnen ze voor de raadkamer. Ze hebben al gedeeltelijke bekentenissen afgelegd. Voor de feiten riskeren ze maximaal vijf jaar cel. Advocaat Lahlali heeft ondertussen ook het Centrum voor Gelijkheid van Kansen gecontacteerd. ,,Het Centrum overweegt om zich net als mijn cliënte burgerlijke partij te stellen. De martelingen hebben duidelijk een racistisch motief. Hier is zelfs racistisch geweld gebruikt op een ongeboren wezen.'' Sana Ammi is nog lang niet bekomen van de schok. ,,Ik was naar België gekomen omdat Frederik en ik van elkaar hielden. Ik zie hem nog graag. Hij heeft gehandeld onder morele dwang van zijn ouders, maar ik besef dat ik hem niet meer kan zien. Uit angst voor mijn kindje.'' Dat volgens een echografie de drie maanden oude foetus de gruwelijke abortuspoging zonder herkenbare letsels heeft overleefd, is voor haar het enige lichtpuntje waaraan ze zich vastklampt.UNQUOTE __________________________________ (*) waarom die tweede keer zonder verdoving? Ik ben er trouwens nog niet helemaal uit hoor. Eerst reeds twee abortussen Naar Belgie, ineens gauw gauw samenlevingscontract (waarom?) naar het vluchthuis wegens mishandeling en dan naar de schoonouders? en dan samen naar Gent fietsen? ---> om de vrucht te laten afkomen? ---------------------- Het is ondertussen duidelijk dat het niet de bedoeling was dat het koppel samen kinderen kreeg. Het "snelsnel" samenlevingscontract lijkt wel te zijn opgemaakt omdat de ouders vreesden dat hun erfenis voor de helft naar zijn Marokkaanse vriendin zou gaan (ze hadden beter gewoon even informatie bij de notaris opgevraagd!). Blijkbaar was dat samenlevingscontract niet voldoende want ze vreesden dan bovendien nog dat hun erfenis, na hun zoon, wel eens naar zijn zoon zou kunnen gaan (die dan half marokkaans was). De eerste abortus werd netjes de betaald, de tweede moest blijkbaar al goedkoper worden uitgevoerd, de derde "zouden ze dan zelf wel doen". (Wat als die derde boerenabortus was gelukt? gingen ze ervan uit dat het slachtoffer dan gewoon terug bij haar vriend ging wonen? Ik bedoel: er gebeuren moorden, er gebeuren slagen en verwondingen, er gebeuren moorden met voorbedachtheid, maar ik denk niet dat zulke "slagen en verwondingen" zoals hier ter sprake komen, met voorbedachtheid kunnen gebeuren (dan moet je toch ACHTERLIJK zijn, want je weet toch dat het slachtoffer klacht gaat indienen?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is idd een aspect dat tot nu toe nog niet aan bod gekomen is: de ongelooflijke domheid van die mensen om te denken dat ze een zwangere vrouw kunnen folteren en daar dan zomaar weg mee kunnen komen.
Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 10:11. |
![]() |
![]() |