![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er nu niemand niet denkt dat ik deze daden wil vergoelijken aub! Maar als men uitgaat van het feit dat het slachtoffer in eerste instantie akkoord ging met deze poging tot vruchtafdrijving (zonder te beseffen hoe de boerenfamilie het eens ging klaarspelen!) dan past het verhaal tenminste in mekaar! Het slachtoffer kan hoogstwaarschijnlijk niet terug naar Marokko! Zeker niet met een kind van een ongelovige en als alleenstaande moeder. De vader wou geen kind (al of niet opgezet door zijn ouders die niet wilden dat hun erfenis naar "de verkeerde" zou gaan). In dit geval had de zwangere vrouw amper de keus dan toe te stemmen met een abortus, want ze kon nergens heen. Ze heeft bovendien enkel een verblijfsvergunning : me dunkt dat een "samenlevingscontract" niet leidt tot het verwerven van de Belgische nationaliteit. Het beginverhaal (als zou het slachtoffer plotsklaps door de drie daders gegrepen zijn, waarbij ze haar poogden te aborteren) is ondertussen al onderuit gehaald: het hing met haken en ogen aan mekaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je zal maar Marokkaan zijn in Vlaanderen anno 2007
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben er nog niet uit of ik je er wel bij wil.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen blijkt ook dat de vrouw deze keer beslist had het kind te houden nadat ze twee maal door haar vriend gevraagd werd abortus te plegen.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 maart 2007 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat dit klaarblijkelijk het motief was. In jouw hypothetische geval zou het feit dat het meisje beneden "hun stand" was het motief zijn. En dat zou vanzelfsprekend even erg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, toch niet.
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() Het mag voor mij, ik vond het gewoon een eigenaardige redenering.
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even erg maar om mysterieuze redenen niet extra strafbaar zoals een racistisch motief...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat beginverhaal zoals je hierboven beschrijft, heb je zelf verzonnen. Ze is naar het huis van haar schoonouders gelokt en daar opgesloten en mishandeld. Je suggestie als zou ze op de hoogte zijn geweest van de plannen is totaal uit de lucht gegrepen. Waarom zat ze voordien in een vluchthuis, denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naïviteit of was het gewoon z'n persoonlijk hoertje want iemand die in staat is z'n liefje tot 2 keer toe te overhalen/dwingen tot een abortus gaat er nooit naar omkijken hoor. Een geluk dat er niets met de embryo is.. uiteindelijk is dat kindje een toekomstig slachtoffer van mamma's naiviteit.
![]() |
![]() |
#191 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel me niet de vraag waarom ze bij hem wilde blijven maar wel de vraag hoe mensen zoiets kunnen doen.
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ik op een dun of een dik 'wijf' val heeft ook niks met politiek te maken. Of ik op blauwe ogen val of op bruine ogen heeft ook niks met politiek te maken. Of ik op blank val of op bruin/geel/... heeft ook niks met politiek te maken. Ben jij echt zo simpel gast? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarmee heeft het dan te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Ben jij echt zo simpel om daar iets racistisch achter te zoeken
![]() Alles draait toch om uiterlijk zeker...waarom neem jij geen type zoals Margriet Hermans in den tijd? Ook omwille van politieke redenen? Waarmee heeft het te maken dat een homo op mannen valt? Ook met politiek zeker? ![]() Dus omdat ik blanke meisjes prefereer en mij niet aangetrokken voel tot anders-gekleurden ben ik een racist? ![]() Dan is een homo ook racistisch tov vrouwen, lesbo's tov mannen, a-sexuelen tov alle geslachten,...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() JA!
Dat weet je nu toch al, zeg. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allé kom jong, laten we hier een eind aan maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |