Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2007, 15:55   #221
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
En @circe: u bent de roddeltante.
Zijt ge niet zelf alles wat ge zegt?
Oud 2 maart 2007, 15:57   #222
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik heb eerder de indruk dat mijn "bezwaren" hoe langer hoe meer bevestigd worden.

Nogmaals: ik ben helemaal geen pleiter voor de "boerenmethode abortus", dit blijft hier buiten staan. Laat dit even duidelijk wezen.

Maar ik geloof dus hoe langer hoe minder het verhaal dat werd opgehangen door het slachtoffer.
Het zal dus afwachten zijn.

Ik heb er geen enkel probleem mee om mijn ongelijk te bekennen indien dit zo zou blijken hoor.

Alleen vind ik dit verhaal te "hard stinken". En dat de schoonouders (toch volgens de eerste berichten dé grote racistische foetusmoordenaars) ondertussen al zijn vrijgelaten, sterkt me eerder in mijn vermoedens, dan dat ik hier nu gas zou moeten terugnemen.
(wat weer uiteraard niet wil zeggen dat die mensen moeten veroordeeld worden voor de feiten die ze gepleegd hebben!)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 15:59.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 15:59   #223
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik geloof dus hoe langer hoe minder het verhaal dat werd opgehangen door het slachtoffer.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=141
Oud 2 maart 2007, 16:31   #224
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Circe,

Was het vroeger ook de gewoonte een vrouw in een dwangbuis te steken die vrijwillig naar de 'engeltjesmaakster' ging?

Ik dacht dat een breinaald voldoende was en een vroedvrouw die wist waar ze moest steken.

We zijn intussen in 2001 en abortus is gelegaliseerd. Dat meiske had dus gewoon naar een abortuskliniek kunnen gaan, maar ze had naar eigen zeggen niet de beschikking over geld en haar papieren.
Me dunkt dus toch dat er niet veel vrijwilligheid bij was.

Ze verdedigt haar 'lieve man' trouwens nog altijd door de schuld bij zijn familie te leggen die hem blijkbaar in haar macht heeft. Stel je even voor hoe dat schaap zich nu moet voelen.
Knuppel ik haal dit hier nog even naar boven.

Ondertussen hebben we iets meer informatie, en zit mijn scenario hoe langer hoe duidelijker in mekaar.

Je hebt gelijk ivm met de engeltjesmaaksters: dit toont m.i. aan dat die schoonouders dus "aan het knoeien" waren (om het even eufemistisch uit te drukken).
Ondertussen weten we dat kinderen tussen het koppel VAN IN HET BEGIN niet gewenst waren: reeds twee abortussen hadden er plaats gevonden in Marokko (betaald door Frederik).

We weten ook dat ze op een bepaald ogenblik naar Belgie is gekomen (ipv dat hij maandelijks (?) naar Marokko ging - waar hij tijdelijk werkte voor Dredging (ook leuk toch dat ineens je werkgever al vermeld wordt nietwaar?).

Enfin, het slachtoffer kwam dus naar Belgie (was dit gepland? niemand weet het: ze gingen blijkbaar bij de schoonouders wonen: lijkt me dus niet gepland).

Ineens bleek het slachtoffer voor de derde maal zwanger (alhoewel, in tegenstelling tot de "slechte kwaliteit van de pil in Marokko" de pil in Belgie wèl van goede kwaliteit is: ik ben nooit zwanger geraakt toen ik de pil nam (zelfs 25 jaar geleden niet), mijn dochters worden evenmin zwanger, het slachtoffer blijkt dus per ongeluk voor de derde maal zwanger te zijn geraakt).

D�*n pas werd er snel snel een "samenlevingscontract" opgesteld. Niet enkel biedt zo'n samenlevingscontract een bepaalde vorm van zekerheid (GELD EDINA) , doch ook recht op een verblijfsvergunning!

Ik weet dat ik een kreng ben hoor: zou het kunnen dat die derde zwangerschap (weerom - kreng) werd gebruikt om een verblijfsvergunning af te dwingen? Enfin: het samenlevingscontract werd wel effectief afgesloten.

En toen kwamen de slagen? of kwamen de slagen voordat het samenlevingscontract was afgesloten: nl. ik word zwanger en dan moét jij wel voor me zorgen [ kreng mode ]

enfin, nogmaals samenlevingscontract (lees: geld + verblijfsvergunning was binnen), dus waarom was derde [ kreng mode ] bewuste [ /kreng mode ] zwangerschap dan nog nodig?

Boerenfamilie had reeds twee [ kreng mode ] bewuste [ /kreng mode ] zwangerschapsonderbrekingen betaald.
Boerenfamilie ging het nu wel eens "gratis" proberen? MET INSTEMMING van de [ kreng mode ] bewuste [ /kreng mode ] zwangere verblijfzoekster?

De twee racistische boerendaders wiens zoon wèldelijk in het buitenland heeft gewerkt en daar (blijkbaar niet zo racistisch was) een "vriendin" had leren kennen, zijn alvast vrijgelaten. Bovendien kenden ze niks van vruchtafdrijvingen (wat hebben we gelezen: verdovingsmiddel voor KOEIEN? koud water, duwen en slagen (zal wel op haar buik zijn geweest), stetoscoop????, stroomstoten (poging tot elektrocutie van de vrucht misschien?).

Enfin, het slachtoffer heeft alvast haar verblijfsvergunning, en ondertussen ook wel binnenkort een (belgisch) kind, waardoor ze effectief Belg zal kunnen zijn en waarvoor de vader tenminste de eerste 18 jaar voor zal bijdragen (als hij al niet in het gevang zal zitten, want dan zit het slachtoffer weer in de shit natuurlijk - misschien heeft ze daar nu net nog niet aan gedacht sé).

Ik blijf in de [ kreng mode ] hoor!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 2 maart 2007, 16:37   #225
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
(wat weer uiteraard niet wil zeggen dat die mensen moeten veroordeeld worden voor de feiten die ze gepleegd hebben!)
moet natuurlijk zijn:
(wat weer niet wil zeggen dat die mensen NIET ZOUDENmoeten veroordeeld worden voor de feiten die ze gepleegd hebben!)

Oud 2 maart 2007, 16:38   #226
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik stel me niet de vraag waarom ze bij hem wilde blijven maar wel de vraag hoe mensen zoiets kunnen doen.
om eerlijk te zijn wil ik dat zelfs niet weten
Oud 2 maart 2007, 16:40   #227
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
tis een marokkaanse dat ze mishandeld hebben e, dus afhankelijk van waar ze int gevang terechtkomen, zou dat nog wel geapprecieerd kunnen worden, bijv. door cipiers of hvt
Ja er zijn tegenwoordig geen gevangenen voor de rest meer hé ... ze kunnen ze mss in Dendermonde steken met zicht op het telefoonkot
Oud 2 maart 2007, 18:00   #228
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen hebben we iets meer informatie, en zit mijn scenario hoe langer hoe duidelijker in mekaar.
!
Te veel agatha cristie gelezen zeker "mijn scenario" wat een arrogantie om eigen speculaties zo te dirven noemen

Citaat:
Je hebt gelijk ivm met de engeltjesmaaksters: dit toont m.i. aan dat die schoonouders dus "aan het knoeien" waren (om het even eufemistisch uit te drukken).
Ondertussen weten we dat kinderen tussen het koppel VAN IN HET BEGIN niet gewenst waren: reeds twee abortussen hadden er plaats gevonden in Marokko (betaald door Frederik).
!
Uit wat maak jij op dat het koppel geen kinderen wenste?
Waarom zou de zoon niet zodanig labiel zijn dat hij er steeds aan begint met het voornemen zijn wil door te drijven, maar bij de minste druk steeds opnieuw toegeeft aan de eis van zijn ouders ?

Citaat:
We weten ook dat ze op een bepaald ogenblik naar Belgie is gekomen (ipv dat hij maandelijks (?) naar Marokko ging - waar hij tijdelijk werkte voor Dredging (ook leuk toch dat ineens je werkgever al vermeld wordt nietwaar?).
!
En dan ? Volkomen abnormaal je geliefde te willen volgen of wat ?
Citaat:
Enfin, het slachtoffer kwam dus naar Belgie (was dit gepland? niemand weet het: ze gingen blijkbaar bij de schoonouders wonen: lijkt me dus niet gepland).
!
Waarom lijkt het inwonen bij de schoonouders u niet gepland ? Ze heeft er vele maanden gewoond ? Pure speculatie
Citaat:
Ineens bleek het slachtoffer voor de derde maal zwanger (alhoewel, in tegenstelling tot de "slechte kwaliteit van de pil in Marokko" de pil in Belgie wèl van goede kwaliteit is: ik ben nooit zwanger geraakt toen ik de pil nam (zelfs 25 jaar geleden niet), mijn dochters worden evenmin zwanger, het slachtoffer blijkt dus per ongeluk voor de derde maal zwanger te zijn geraakt).
!
Hoe weet jij met zekerheid (zeker na de gekende feiten) dat het meisje de mogelijkheid had tot artsbezoek, en pillenvoorschrijven ? Was ze in orde met haar papieren ? beschikte ze over de vrijheid en het geld ? Raar dat u in tegenstelling tot andere topics (waar het beter in uw "scenario" past) geen enkele verantwoordelijkheid legt bij de zoon, die ook een condoom zou kunnen gebruiken, als hij zeker wou zijn van geen kinderen te verwekken.

Citaat:
D�*n pas werd er snel snel een "samenlevingscontract" opgesteld. Niet enkel biedt zo'n samenlevingscontract een bepaalde vorm van zekerheid (GELD EDINA) , doch ook recht op een verblijfsvergunning!
!
Ze woonde hier al een paar maanden en ze was 3 maand zwanger, wat is dan snel ? Uiteraard is het abnormaal dat een zwangere vrouw enige officiele zekerheid zoekt, vooral bij allochtone vrouwen is dit zeker verdacht. Of hoe geopsedeerd kan iemand wel zijn in zijn afkeer van andere rassen.
Citaat:
Ik weet dat ik een kreng ben hoor: zou het kunnen dat die derde zwangerschap (weerom - kreng) werd gebruikt om een verblijfsvergunning af te dwingen? Enfin: het samenlevingscontract werd wel effectief afgesloten.
!
Zelfkennis is het begin van iedere wijsheid, en het einde van iedere illusie. mooi dat je er eigenlijk oog voor hebt. Pure speculatie overgens, het zou kunnen, maar het zou ook kunnen van niet. Uiteraard zit er achter de daden van een allochtoon ALTIJD een verborgen agenda, dus waarheid.
Citaat:
En toen kwamen de slagen? of kwamen de slagen voordat het samenlevingscontract was afgesloten: nl. ik word zwanger en dan moét jij wel voor me zorgen [ kreng mode ]
!
Daar kan enkel het koppel op antwoorden, waarom, onder wiens druk, wie er wie chanteerde of bedreigde. dus alweer pure speculatie, uiteraard kies je voor allochtoon als dader.
Citaat:
enfin, nogmaals samenlevingscontract (lees: geld + verblijfsvergunning was binnen), dus waarom was derde [ kreng mode ] bewuste [ /kreng mode ] zwangerschap dan nog nodig?
!
Ja het is toch normaal zeker dat allochtone vrouwen hun zwangeschap misbruiken om "binnen" te geraken. eens dat voor elkaar is abortus gewenst, dat is toch de regel bij dat gespuis. Kinderen opofferen voor zekerheid en centen, dat is bij die toch normaal zeker, wie zou daar nu durvenaan twijfelen.
Citaat:
Boerenfamilie had reeds twee [ kreng mode ] bewuste [ /kreng mode ] zwangerschapsonderbrekingen betaald.
Boerenfamilie ging het nu wel eens "gratis" proberen? MET INSTEMMING van de [ kreng mode ] bewuste [ /kreng mode ] zwangere verblijfzoekster?
!
Tuurlijk ook massochisme is inherent aan die soort, spelletjes spelen, vastbinden, wat koud water, een schokje hier en daar wat spannend en opwindend, ze kickte erop. Ze had al een zwangerschap afgebroken gehad zonder verdoving, waarschijnlijk kon ze niet rap genoeg opnieuw die zalige pijn voelen.
Citaat:
De twee racistische boerendaders wiens zoon wèldelijk in het buitenland heeft gewerkt en daar (blijkbaar niet zo racistisch was) een "vriendin" had leren kennen, zijn alvast vrijgelaten. Bovendien kenden ze niks van vruchtafdrijvingen (wat hebben we gelezen: verdovingsmiddel voor KOEIEN? koud water, duwen en slagen (zal wel op haar buik zijn geweest), stetoscoop????, stroomstoten (poging tot elektrocutie van de vrucht misschien?).
!
Het is blijkbaar minder erg als je iets probeert waar je geen verstand van hebt, of wat wil je hier nu zeggen ? en blijkbaar heeft het parket beroep aangetekend tegen hun vrjlating. En vrijgelaten worden betekend enkel dat verdere aanhouding niet nodig is in het kader van het onderzoek, en dat je geen gevaar bent voor de rest van de maatschappij. Het zegt weinig over de ernst van de zaak (behalve na hevige hetze uit een bepaalde hoek, durft het parket soms iemand niet meer in voorlopige vrijheid stellen (wat hier duidelijk niet het geval is, gezien de afkomst van de slachtoffers
Citaat:
Enfin, het slachtoffer heeft alvast haar verblijfsvergunning, en ondertussen ook wel binnenkort een (belgisch) kind, waardoor ze effectief Belg zal kunnen zijn en waarvoor de vader tenminste de eerste 18 jaar voor zal bijdragen (als hij al niet in het gevang zal zitten, want dan zit het slachtoffer weer in de shit natuurlijk - misschien heeft ze daar nu net nog niet aan gedacht sé).
!
Hoe kun je zo kil en koud zijn ? Heb jij dan geen hart ? heb jij zelf iets meegemaakt dat je onvoorwaardelijk en steevast de schuld bij allochtonen doet leggen ? Kan je hier echt geen hulp voor vinden ? Het neemt onmenselijke proporties aan.
Citaat:
Ik blijf in de [ kreng mode ] hoor!
Het siert je niet
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 18:11   #229
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ok Circe,

Er gingen dus al twee abortussen aan vooraf.
Daarom antwoordde niemand om mijn vraag dus. Het paste blijkbaar niet in het plaatje...

Ik wéét dat Marokkaanse meisjes alles doen om hier te geraken. (Mijn broer trouwde eind vorig jaar met een Marokkaanse die zo oud is als zijn dochter, en die hij leerde kennen via het internet. Hij kocht daarvoor zijn vrouw en kinderen uit en ging een nieuwe lening aan om zijn huis te kunnen houden. Dat hij dus niet bij mij komt klagen als zijn beminde Marokkaanse weer wegloopt eens ze haar verblijfsvergunning op zak heeft, hé? Mij werd namelijk niets gevraagd toen hij tot zijn midlife-experiment besloot.)

Ik bedoel maar dat die mannen er zélf bijzijn als ze hun beslissingen nemen.
Had hij van die Marokkaanse afgebleven, er was geen enkele zwangerschap geweest. Dan hoefde er dus ook geen ongewenste zwangerschappen onderbroken te worden. Ook niet deze waarmee dat Marokkaanse schaap aan een verblijfsvergunning hoopt te geraken.

Een kind weet tegenwoordig al jong hoe er kinderen gemaakt worden. Die man wist dat dus ook. Als hij desondanks wilde vogelen met die vrouw, dan moet hij er ook maar de gevolgen van dragen.
Oud 2 maart 2007, 18:20   #230
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als hij desondanks wilde vogelen met die vrouw, dan moet hij er ook maar de gevolgen van dragen.
Voila, daarmee is in deze draad alles gezegd.

Al de rest is gedraai en gekronkel om oneigenlijk gebruik te maken van deze misdaad.
Oud 2 maart 2007, 21:32   #231
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ja het is toch normaal zeker dat allochtone vrouwen hun zwangeschap misbruiken om "binnen" te geraken. eens dat voor elkaar is abortus gewenst, dat is toch de regel bij dat gespuis. Kinderen opofferen voor zekerheid en centen, dat is bij die toch normaal zeker, wie zou daar nu durvenaan twijfelen.
Heb op mijn werk een bevriend collega marokkaan...en zijn vrouw (import thuisland) heeft hem ook zo liggen gehad.
Hij wilde geen kinderen, vrouw nam zogezegd de pil...en hopla.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 22:48   #232
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Moet ik het nog eens herhalen voor jou, Jurgen?

Wie zeker wil zijn dat er geen kinderen komen moet ook niet vogelen!

Of was die kerel na twee zwangerschappen nog niet geleerd?
Oud 2 maart 2007, 22:58   #233
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik het nog eens herhalen voor jou, Jurgen?

Wie zeker wil zijn dat er geen kinderen komen moet ook niet vogelen!

Of was die kerel na twee zwangerschappen nog niet geleerd?
Rekening houdend met de verkoop van voorbehoedsmiddelen zijn de meeste mensen het niet met u eens.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 23:05   #234
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat geloof ik best, maar toch geeft zelfs sterilisatie geen 100% zekerheid. Toch niet de eerste maanden. De pil is al zeker niet voor het volle pond veilig, en een condoom of spiraaltje evenmin.
Wie dus zeker wil zijn dat hij geen kinderen maakt kan dus niet anders dan zich van sexueel verkeer onthouden.
Oud 2 maart 2007, 23:12   #235
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat geloof ik best, maar toch geeft zelfs sterilisatie geen 100% zekerheid. Toch niet de eerste maanden. De pil is al zeker niet voor het volle pond veilig, en een condoom of spiraaltje evenmin.
Wie dus zeker wil zijn dat hij geen kinderen maakt kan dus niet anders dan zich van sexueel verkeer onthouden.
Of anaal of oraal
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 23:50   #236
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En de melkman opzeggen.
Oud 3 maart 2007, 07:12   #237
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Of een homosexuele relatie aangaan.
Welja jongens, zo kan ik het ook, hoor.

Wie zich enkel met orale of anale sex behelpt en de melkman niet heeft opgezegd zal wel kunnen bewijzen dat hij niet aan de oorzaak ligt van een ongewenste zwangerschap, zeker?
Die Marokkaanse zal wel kunnen bewijzen dat het haar eerste zwangerschap niet was en wie de vader is van het kind dat wél ter wereld mag komen, zeker?
Of zou die kerel alleen maar van andermans kind afgewild hebben?
Oud 3 maart 2007, 08:07   #238
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Heb op mijn werk een bevriend collega marokkaan...en zijn vrouw (import thuisland) heeft hem ook zo liggen gehad.
Hij wilde geen kinderen, vrouw nam zogezegd de pil...en hopla.
Niet alleen allochtone vrouwen maken misbruik van de 'macht'.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2007, 10:13   #239
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Weer een stapje dichter bij de waarheid?

vrijdag 02 maart 2007

Man blijft aangehouden voor poging abortus

GENT - De man uit Assenede die beschuldigd wordt van poging tot vruchtafdrijving, vrijheidsberoving en opzettelijke slagen en verwondingen, blijft voorlopig in de cel. Zijn ouders, die verdacht worden van dezelfde feiten, zijn vrijgelaten onder voorwaarden. Dat heeft de raadkamer in Gent beslist.

Het gezin mishandelde vorige week de zwangere vriendin van de zoon, een 29-jarige Marokkaanse, urenlang in een poging haar zwangerschap af te breken. Ze sloten de drie maanden zwangere vrouw op in hun woning in Bassevelde, een deelgemeente van Assenede. De vrouw werd geslagen en geschopt, en kreeg volgens haar verklaring ook stroomstoten toegediend met een prikstok voor koeien. Het slachtoffer kon zondag ontsnappen en de politie waarschuwen. De foetus bleef ongedeerd.

De advocaat van het slachtoffer, meester Abderrahim Lahlali, beweert dat het trio racistische motieven hanteerde bij de poging tot abortus. De schoonouders zouden geen half-Marokkaans kleinkind gewild hebben. Dat wordt tegengesproken door meester Walter Van Steenbrugge, de raadsman van de 29-jarige zoon. ,,We betwisten voor 200 procent dat er sprake is van racisme. In de verklaringen van de vrouw in het dossier wordt er met geen woord over gerept. Alleen wanneer ze voor de camera’s sprak, haalde het slachtoffer het vermeende racisme aan.''

De gezinsleden erkennen wel dat ze de zwangerschap probeerden af te breken. Volgens de verdediging gebeurde dat omdat het kind geen toekomst zou gehad hebben in de onstabiele relatie tussen de zoon en zijn vriendin.

De Gentse raadkamer laat de ouders vrij, onder voorwaarde dat ze geen contact zoeken met het slachtoffer. Het openbaar ministerie kan nog in beroep gaan. Het heeft daarvoor tot vrijdag 16.00 uur de tijd.

De zoon blijft in de cel, in afwachting van het verslag van een psychiater. De verdediging kan voor de zoon beroep aantekenen, maar de advocaat moet daarover nog overleggen met zijn cliënt.

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF02032007_058

Oud 3 maart 2007, 12:19   #240
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of een homosexuele relatie aangaan.
Welja jongens, zo kan ik het ook, hoor.

Wie zich enkel met orale of anale sex behelpt en de melkman niet heeft opgezegd zal wel kunnen bewijzen dat hij niet aan de oorzaak ligt van een ongewenste zwangerschap, zeker?
Die Marokkaanse zal wel kunnen bewijzen dat het haar eerste zwangerschap niet was en wie de vader is van het kind dat wél ter wereld mag komen, zeker?
Of zou die kerel alleen maar van andermans kind afgewild hebben?
Geef toe dat drie keer zwanger worden met gebruik van de pil wel heel veel toeval is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be