![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent verplicht je te houden aan de wetten die gelden in het land waar je verblijft. Maar daarom hoef ik deze wetten, instellingen of dat land nog niet te erkennen lijkt me. Is het nu zo raar om een bepaald land niet te erkennen? Er zijn nog landen die geen erkenning genieten op de aardkloot mijn beste ![]() Laatst gewijzigd door jurgen79 : 16 maart 2007 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En IK moet daar eens goed mee lachen.
![]() |
#423 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu word je al helemaal lachwekkend
![]() |
#427 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dus OFF TOPIC ![]() ![]() En wat heeft het VB met de 'misdaden' van Debie te maken alvorens hij lid werd? Laatst gewijzigd door jurgen79 : 16 maart 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
Het was dus alles behalve een algemene uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus de juiste man op de juiste plaats als je het mij vraagt...dus zie niet in waarover jij problemen ligt te maken. Bart Debie moet zich verantwoorden voor het belgische gerecht en daarmee basta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
|
![]() Zie je wel dat je niet bereid bent om de afloop van het proces af te wachten om er je oordeel over te vellen. M.a.w. als Debie wordt veroordeeld, is het hij geen eerlijk proces kreeg... Zoals ik al eerder zei dus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Het proces tegen de drie vzw's van het Vlaams Blok in Gent bijvoorbeeld, later nog eens bevestigd door het Hof van Cassatie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid heeft sp-a gestemd. Wij kunnen idd op redelijk wat stemmen van allochtonen rekenen maar belange zoveel niet als hetgeen de sp-a krijgt. Die redelijke allochtone stemmen zijn voor ons uiteraard veel te weinig en gerolf annemans heeft dit nochthans meermaals gezegd en heeft in gazet en dergelijke gestaan en waar annemans duidelijk heeft gezegd dat we in borgerghout zouden achteruit gaan wegens dat er veel te veel allochtonen zitten. En annemans heeft gelijk gekregen. Ik zag het als de laatste kans voor de mensen in borgerhout maar nu weten we hoe het er staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eminente juristen maakten brandhout van het arrest en de Vlaamse kiezers hebben op 13 juni massaal gevolg gegeven aan de oproep van het VB om een stem uit te brengen voor de vrije meningsuiting. Wat de Belgische rechtbank ook zegt: 1 miljoen Vlamingen hebben het Vlaams Blok in de stembus vrijgesproken. Maar dat heeft de politiek en de rechters niet tot bezinning en andere inzichten gebracht. De juridische huurmoordenaars waren betaald en de afrekening moest voltrokken worden. Laten we ook niet vergeten dat het regime vijf wetswijzigingen en een grondwetsherziening, twee nieuwe wetten en vier lange procesjaren nodig hadden om een partij dat ze niet via een debat of stembusgang konden verslaan, te vermoorden. Laat ons dit toch maar niet vergeten. En laten we ook het paterke niet vergeten die klaar en duidelijk heeft gezegd;we zullen wel een rechter vinden die ze zal veroordelen? ![]() ![]() Geld onder tafel gekregen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eminente juristen die ik ken nochtans niet. Maar voor jou is Matthias Storme wellicht ook al een "eminent jurist"... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bewijst hiermee dat je een leugenaar eerst klas bent.Ze hebben weldegelijk meerdere wetten over verschillende jaren veranderd om ons zo te kunnen pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dat.
![]() |
![]() |