Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2007, 12:07   #121
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Toch interessant dat linkse hypocrieten zoals Edina en Frèremans hier hun smoel niet komen tonen? 't Past zeker niet in hun linkse, hypocriete multiflauwekul-kraam?
Tja, die vinden zoiets niet erg. Dat meisje zei nee tegen de multicul, dus moest ze volgens hen toch op de juiste manier gestraft worden.

Links en moslim is 1 pot nat van twee maten en twee gewichten. Ik heb niets tegen linksen en moslims, zolang ze consequent zijn. Om eerlijk te zijn ben ik in beide groepen weinig echt consequente mensen tegengekomen en degene die ik ken, apprecieer ik ondanks hun andere mening.
Zij die enkel draaien met de wind om hun sprookjes te verdedigen en misdaden als deze goed te praten, mogen hun eigen menselijkheid en verdraagzaamheid eens onder de loep nemen.
Oud 23 maart 2007, 12:10   #122
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Syrische
Dat zegt niets. Vooral indien hij naar hier gekomen is
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:11   #123
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ik leg de schuld helemaal niet bij het meisje. Ik praat die gasten ook niet goed. Het is gewoon zo dat er 2 soorten verkrachting zijn en sex met een -16 jarige sowieso voor de wet als verkrachting wordt bestempeld. Ik ga hier niet te ver in gaan, ik heb in het chat-circuit gezeten en stond versteld van hoeveel mannen op zoek zijn naar sexdates, aan sommige vroeg ik of ze het niet beu werden om steeds het deksel op de neus te krijgen... ik stond versteld toen ik hoorde hoeveel succes die mannen hadden! Zelfs met heel jonge meisjes... onderschat onze jeugd niet Anna.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het in dit geval zo was...

Als één van jouw dochters op die leeftijd werd verkracht had het zeker geen jaar geduurd eer je het in de mot had, toch?
Ik heb me gewoon die bedenking gemaakt,
Sorry, maar als dat meisje 16 of ouder is en het was tegen haar zin, is het ook verkrachting. Alleen kan ze volgens de wet wel toestemming geven om vrijwillig seks te hebben.

Een meisje van 15 kan deze wil volgens de wet niet geven en ook al stemde ze toe, dan nog kan het als verkrachting aanzien worden.

Persoonlijk beschouw ik de leeftijdsgrens in de wet als een maat voor niets. Ik vind niet dat iemand die een meisje van 16 verkracht vrijuit zou moeten gaan en iemand die seks heeft met een meisje van 15, dat instemt, gestraft moet worden.

Ik zou eerder kijken naar de instemming van de personen. In dit geval was ze er duidelijk niet.
Oud 23 maart 2007, 12:15   #124
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
Maar het ophangen, castreren met of zonder verdoving, verplicht verkracht worden van MINDERJARIGEN zijn niet echt praktijken die ik graag zou willen zien in ons land...

.
Als iemand mijn dochter verkracht op dergelijke manier gedurende een jaar lang zou ik dergelijke praktijken ook niet graag zien. Ik zet een contract op hun hoofd, zonder enig mededogen.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:17   #125
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Syrische
En daar zijn ze anders dan in Marokko?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:18   #126
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik leg de schuld helemaal niet bij het meisje. Ik praat die gasten ook niet goed.
Als je deze zin goed leest denk je dat het hier om een geval ging van niet verlenen van voorrang.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:19   #127
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Tja, die vinden zoiets niet erg. Dat meisje zei nee tegen de multicul, dus moest ze volgens hen toch op de juiste manier gestraft worden.

Links en moslim is 1 pot nat van twee maten en twee gewichten. Ik heb niets tegen linksen en moslims, zolang ze consequent zijn. Om eerlijk te zijn ben ik in beide groepen weinig echt consequente mensen tegengekomen en degene die ik ken, apprecieer ik ondanks hun andere mening.
Zij die enkel draaien met de wind om hun sprookjes te verdedigen en misdaden als deze goed te praten, mogen hun eigen menselijkheid en verdraagzaamheid eens onder de loep nemen.
Of met andere woorden: hun overduidelijke gebrek aan menselijkheid en verdraagzaamheid.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:22   #128
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
En daar zijn ze anders dan in Marokko?
Gewoon niet te vergelijken, ze hebben een heel andere cultuur.
Hun landen liggen ook duizenden km van elkaar, wij zijn toch ook niet echt te vergelijken met Duitsers, Italianen...?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:23   #129
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Als je deze zin goed leest denk je dat het hier om een geval ging van niet verlenen van voorrang.
Als je er goed over nadenkt is het dat ook waar het om gaat
Oud 23 maart 2007, 12:27   #130
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Die 3 jongens denken misschien dat ze moslims zijn, maar in werkelijkheid wacht hen op de dag van de afrekening een pijnlijke bestraffing, als we de koran mogen geloven.
Ik hoop het alvast.
Oud 23 maart 2007, 12:30   #131
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch interessant dat linkse hypocrieten zoals Edina en Frèremans hier hun smoel niet komen tonen? 't Past zeker niet in hun linkse, hypocriete multiflauwekul-kraam?
Het is inderdaad merkwaardig dat islamitisch geinspireerd racisme hen volstrekt koud laat.
Het is inderaad meer dan opvallend dat ze geen woord van empathie hebben voor de slachtoffers van racistische allochtonen, noch een woord van afkeuring uispreken over het meer dan gruwelijke racisme van sommige allochtonen.

De reden is eenvoudig :

- linksen hypocrieten lijden aan een extreme vorm van zelfhaat, en haat tgo de leden van eigen cultuur. De autochtoon is sowieso slecht en schuldig, zeker als hij blank is, hetgeen hun racistische benadering blootlegt.

- hun vermeend 'anti-racisme' is maar een excuustruusje om het VB te stigmatiseren ; het is zo fake als wat.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:30   #132
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Een jaar lang door 3 gasten verkracht worden... Dat kind is voor het leven getekend. Barbaars gewoon!
Hopelijk steken ze die klootzakken voor lange tijd weg. En dat ze maar oppassen in de douche...
Hopelijk komen ze er een neger van 2m20 tegen.
Oud 23 maart 2007, 12:32   #133
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik hoop het alvast.
Nee hoor, ze hebben zich als perfecte moslims gedragen en precies Mo's instructies nageleefd : ze zijn met hun poten van reine meisjes gebleven.
En de beloning na de dag des oordeels : 72 maagden in het paradijs.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:36   #134
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee hoor, ze hebben zich als perfecte moslims gedragen en precies Mo's instructies nageleefd : ze zijn met hun poten van reine meisjes gebleven.
En de beloning na de dag des oordeels : 72 maagden in het paradijs.
Daar ben ik het niet mee eens.
Oud 23 maart 2007, 12:37   #135
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Die 3 jongens denken misschien dat ze moslims zijn, maar in werkelijkheid wacht hen op de dag van de afrekening een pijnlijke bestraffing, als we de koran mogen geloven.
Dat kreeg ik hier thuis ook te horen.
Al zijn er hier mensen op het forum die beweren dat wat ze deden halal is... ze zullen het wel merken als de tijd rijp is.
Oud 23 maart 2007, 12:40   #136
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Al zijn er hier mensen op het forum die beweren dat wat ze deden halal is... ze zullen het wel merken als de tijd rijp is.
Verkrachten, vind ik echt een van de walgelijkste misdaden.Zieke mensen, en nog zo jong....
Oud 23 maart 2007, 12:43   #137
Boadicea

Standaard

Citaat:
Volgens sommige extreme moslimsektes zullen ze wel correct gehandeld hebben. Blijkbaar is de islam nogal verdeeld op dat punt.

In ieder geval is wat ze gedaan hebben niet halal tegenover onze Westerse maatschappij en heeft deze in mijn ogen ook het recht om in te grijpen. Nee, niet het recht, ik zou zelfs zeggen: de plicht.
Oud 23 maart 2007, 12:44   #138
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Verkrachten, vind ik echt een van de walgelijkste misdaden.Zieke mensen, en nog zo jong....
Als ze op hun 15de al tot zoiets in staat zijn, wens ik ze niet tegen te komen tegen dat ze 25 zijn.
Oud 23 maart 2007, 12:44   #139
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

zulke verkrachtingszaken zullen spijtig genoeg dagelijks kost worden met al dat moslim crapuul hier
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 12:48   #140
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Het is inderdaad merkwaardig dat islamitisch geinspireerd racisme hen volstrekt koud laat.
Het is inderaad meer dan opvallend dat ze geen woord van empathie hebben voor de slachtoffers van racistische allochtonen, noch een woord van afkeuring uispreken over het meer dan gruwelijke racisme van sommige allochtonen.

De reden is eenvoudig :

- linksen hypocrieten lijden aan een extreme vorm van zelfhaat, en haat tgo de leden van eigen cultuur. De autochtoon is sowieso slecht en schuldig, zeker als hij blank is, hetgeen hun racistische benadering blootlegt.

- hun vermeend 'anti-racisme' is maar een excuustruusje om het VB te stigmatiseren ; het is zo fake als wat.
Ben ik het 100% mee eens. Het zijn ook deze groepen die hun kinderen als het ware dwingen door ze op te voeden dat ze met alle culturen in bed moeten duiken. Een links meisje zullen ze hoogst waarschijnlijk niet verkrachten, want die stemt in, omdat ze de matrasmentaliteit van haar meestal gescheiden hippie ouders heeft meegekregen.

Blijkbaar schikken de linksen zich ze naar dat volgens bepaalde elementen uit de multicul hun dochters hoeren moeten zijn.

Moest mijn dochter vrijwillig met een allahtoon afkomen, �* la Sylvie Melody, vloog ze op slag buiten. Dan moet ze maar in zijn cultuur gaan leven. Moest een allahtoon zich tegen haar zin aan haar vergrijpen, vrees ik dat ik de politie niet inschakel, maar dat er wel een allahtoontje vermist zou geraken. Zo moet het.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be