![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zoals ze het zelf zeiden, het meisje was geen moslim. En in sommige visies is Vlaanderen een land dat moet bekeerd worden, en waren deze jongens op oorlogspad. In plaats van cigaretten hadden ze een veel leukere buit. Was dit echter een streng islamitisch land, dat grietje haar dagen waren geteld. eer enzo
|
|
|
|
#162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
Citaat:
Als men zich baseert op 'het was toch geen moslim' als verontschuldiging voor herhaalde groepsverkrachtingen van een 13-jarig meisje, zou het dan niet gepast zijn dat de moslimgemeenschap dit ten minste afkeurt? |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb die discussie ook al gehad met enkele moslims...ook over S-A bijvoorbeeld en da zijn geen moslims dan... Net zoals deze jongens gaan afgedaan worden als niet-moslims door de moslimgemeenschap. t'Is zoals jehova...doe iets niet correct en ze smijten u ook mee uw klikken en klakken buiten en je hebt er nooit bijgehoord. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
|
Citaat:
Mja, misschien nog es een concert voor de vrede organiseren... En deze keer wel allochtonen proberen aan te trekken hé Zeker voer voor de advocaten imo
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 23 maart 2007 om 14:18. |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Minister
|
Citaat:
Al had ze er zelf om gesmeekt dan was het nog strafbaar, das hier de wet als het om -16 jarigen gaat (punt) |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
Waar blijft voorzitter Dewitte van het zogenaamde Centrum voor Gelijke Kansenbeleid en racismebestrijding? Waar blijft Tom Barman en het ‘01-10’-concert van de politiek correcten om te protesteren tegen deze walgelijke daad van religieus racisme? Waar blijven de oproepen van BV’s, gretig verspreid door de megafoon van de openbare omroep? Waar blijft het protest van de moslimgemeenschap? Niemand protesteert.
Ach ja, één van de kranten van de multicullobby, De Morgen, doet haar duit in het zakje: zij meldde het bericht van de groepsverkrachting, maar dan zonder enige vermelding van het feit dat de broers allochtoon en islamitisch waren. Misschien omdat de moslimachtergrond van de verkrachters ‘niet relevant’ was? Stel u even voor dat de drie broers lid van het Vlaams Belang waren geweest? |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#171 | |
|
|
Citaat:
Moest jij mijn dochter zijn, zou ik die niet meteen steunen, maar wel respecteren. Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 maart 2007 om 15:55. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
Met al die multicul zou een mens van minder in de war slaan. Of de koran nu achter deze gruwel zit of niet, doet er niet toe. Het feit is wel dat de daders van deze misdaad hun geloof en cultuur volgens de poco normen gebruiken als excuustruus voor hun misdaden.
Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 maart 2007 om 15:57. |
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Toen bleken de daders achteraf Polen te zijn, maar dit terzijde. Het valt me wel op dat als het over misdaden door Moslims gaat dat dan de hele Moslimgemeenschap crapuul is en als er een misdaad door een autochtoon wordt gepleegd dat het die enkeling is. Al vind ik ook dat wanneer een misdaad gepleegd wordt door iemand met VB-banden, de VB onterecht verantwoordelijk wordt gesteld. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#175 | |
|
|
Citaat:
Nu, ik heb genoeg zelfkennis om te relativeren, maar ik spreek mezelf wel uit over die zaak. Ik veroordeel de moordpartij van Van Themsche, die men mee in mijn schoenen wil schuiven. Deze kereltjes steken de schuld van hun misdaad op hun geloof. Gezien hoe ik me voelde bij de vingerwijzingen die ik kreeg bij Van Themsche, zou ik als imam meteen optreden, als ik recht in mijn schoenen stond. Geen enkele moslim heeft deze daad al openlijk veroordeeld. Er zijn zelfs imams die oproepen tot het verkrachten van vrouwen zonder hoofddoek, want dat zijn volgens hen hoeren die er op vragen. Met andere woorden: wees niet hypocriet. Ik kan begrijpen dat een correcte moslim, die het niet eens is met de uitvlucht van de jongens, die verkrachting niet tolereert, maar dat ze het dan ook uiten. Volgens mij zijn moslims die hierbij ook correcte mensen zijn, het eerder ondanks dan dankzij hun religie. Het zelfde geldt trouwens voor andere monotheïsten. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Geen enkele moslim... Jij hebt zeker in iedere moslim-huiskamer afluisteraparatuur zodat je kan horen of ze dit wel of niet veroordelen? |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
Ik zeg dus nergens dat geen enkele moslim deze misdaad afkeurt, ik zeg enkel dat ze het niet in het openbaar doen. In hun huiskamers kan ik niet meeluisteren. En vele rechtsen hebben de moordpartij van Hans Van Themsche wel openlijk veroordeelt. |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die allahtonen ophangen aan hun ballen! ze zullen het niet meer doen
|