Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2007, 13:59   #161
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Die 3 jongens denken misschien dat ze moslims zijn, maar in werkelijkheid wacht hen op de dag van de afrekening een pijnlijke bestraffing, als we de koran mogen geloven.
Welke straf is dat dan?

Zoals ze het zelf zeiden, het meisje was geen moslim. En in sommige visies is Vlaanderen een land dat moet bekeerd worden, en waren deze jongens op oorlogspad. In plaats van cigaretten hadden ze een veel leukere buit.

Was dit echter een streng islamitisch land, dat grietje haar dagen waren geteld. eer enzo
Oud 23 maart 2007, 14:08   #162
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Welke straf is dat dan?

Zoals ze het zelf zeiden, het meisje was geen moslim. En in sommige visies is Vlaanderen een land dat moet bekeerd worden, en waren deze jongens op oorlogspad. In plaats van cigaretten hadden ze een veel leukere buit.

Was dit echter een streng islamitisch land, dat grietje haar dagen waren geteld. eer enzo
als die mannen op het oorlogspad zijn , moet men ze maar als doodsvijanden behandelen: een volle lader kogels in hun borst!En daarna hun lichamen begraven , genaaid in een zwijnenvel.Dan mogen ze niet binnen in hun paradijs.Want een enkel wereldse straf vind ik niet genoeg voor deze multi-verkrachting...Ook in het hiernamaals moet hun straf doorlopen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:09   #163
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat moet ofzo?Moet ik mij ook verontschuldigen omdat Hans Van Themsche drie mensen heeft neergeschoten?
Ik vroeg 'een REACTIE'.
Als men zich baseert op 'het was toch geen moslim' als verontschuldiging voor herhaalde groepsverkrachtingen van een 13-jarig meisje, zou het dan niet gepast zijn dat de moslimgemeenschap dit ten minste afkeurt?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:12   #164
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Ik vroeg 'een REACTIE'.
Als men zich baseert op 'het was toch geen moslim' als verontschuldiging voor herhaalde groepsverkrachtingen van een 13-jarig meisje, zou het dan niet gepast zijn dat de moslimgemeenschap dit ten minste afkeurt?
Waar jij op hoopt...die reageren enkel maar als er wat cartoons in de gazet komen.
Heb die discussie ook al gehad met enkele moslims...ook over S-A bijvoorbeeld en da zijn geen moslims dan...
Net zoals deze jongens gaan afgedaan worden als niet-moslims door de moslimgemeenschap.
t'Is zoals jehova...doe iets niet correct en ze smijten u ook mee uw klikken en klakken buiten en je hebt er nooit bijgehoord.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:17   #165
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Waar jij op hoopt...die reageren enkel maar als er wat cartoons in de gazet komen.
Heb die discussie ook al gehad met enkele moslims...ook over S-A bijvoorbeeld en da zijn geen moslims dan...
Net zoals deze jongens gaan afgedaan worden als niet-moslims door de moslimgemeenschap.
t'Is zoals jehova...doe iets niet correct en ze smijten u ook mee uw klikken en klakken buiten en je hebt er nooit bijgehoord.
Dat ze zullen ontkennen dat het geen moslims zijn zal niet gebeuren. Je bedoelt waarschijnlijk dat in Islam iedereen zichzelf moet rechtvaardigen tegenover Allah, en dat andere mensen dat niet kunnen.

Mja, misschien nog es een concert voor de vrede organiseren... En deze keer wel allochtonen proberen aan te trekken hé . Want dees meisken had zich allicht zo fel neergelegd met de multicultuur dat ze het gewoon aanvaardde... Hmm, zou dit dan nog strafbaar zijn?

Zeker voer voor de advocaten imo

Laatst gewijzigd door Raven : 23 maart 2007 om 14:18.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:25   #166
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Dat ze zullen ontkennen dat het geen moslims zijn zal niet gebeuren. Je bedoelt waarschijnlijk dat in Islam iedereen zichzelf moet rechtvaardigen tegenover Allah, en dat andere mensen dat niet kunnen.

Mja, misschien nog es een concert voor de vrede organiseren... En deze keer wel allochtonen proberen aan te trekken hé . Want dees meisken had zich allicht zo fel neergelegd met de multicultuur dat ze het gewoon aanvaardde... Hmm, zou dit dan nog strafbaar zijn?

Zeker voer voor de advocaten imo
Wat vind jij Raven, zijn die gasten in de fout gegaan of volgen ze gewoon hun boekje?

Al had ze er zelf om gesmeekt dan was het nog strafbaar, das hier de wet als het om -16 jarigen gaat (punt)
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:37   #167
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
nope

al beter!

Waarom niet direct de vlieger op? Verhofstad heeft toch een akkoord met Marokko?
Castreren met een bot mes! Het strookt ooknog met hun religie trouwens.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:43   #168
Marlboro
Banneling

Standaard

Waar blijft voorzitter Dewitte van het zogenaamde Centrum voor Gelijke Kansenbeleid en racismebestrijding? Waar blijft Tom Barman en het ‘01-10’-concert van de politiek correcten om te protesteren tegen deze walgelijke daad van religieus racisme? Waar blijven de oproepen van BV’s, gretig verspreid door de megafoon van de openbare omroep? Waar blijft het protest van de moslimgemeenschap? Niemand protesteert.

Ach ja, één van de kranten van de multicullobby, De Morgen, doet haar duit in het zakje: zij meldde het bericht van de groepsverkrachting, maar dan zonder enige vermelding van het feit dat de broers allochtoon en islamitisch waren. Misschien omdat de moslimachtergrond van de verkrachters ‘niet relevant’ was? Stel u even voor dat de drie broers lid van het Vlaams Belang waren geweest?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 14:59   #169
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke straf is dat dan?

In Iran was ze al opgehangen. Om haar verkrachting te bewijzen zou ze vier mannelijke getuigen moeten hebben.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 15:52   #170
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik moet toch ook niet 'reagereren' als een atheïst iets verkeerd doet.Daarentegen als iemand het atheïsme an sich zou beledigen zou ik daar wel tegen optreden.Dat is pure logica.
Oud 23 maart 2007, 15:54   #171
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Moet ik dit nu persoonlijk opnemen en hieruit afleiden dat mijn vader volgens jou een monster op de wereld heeft gezet?
Anyway... ieder heeft het recht op zijn eigen mening en ik respecteer die.
Nee hoor. Ik zeg nergens dat dit het geval is. Tot zover ik weet heb jij niemand verkracht. Dat jij ervoor kiest om met iemand van een andere cultuur te trouwen, is jouw keuze.
Moest jij mijn dochter zijn, zou ik die niet meteen steunen, maar wel respecteren.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 maart 2007 om 15:55.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 15:54   #172
Boadicea

Standaard

Met al die multicul zou een mens van minder in de war slaan. Of de koran nu achter deze gruwel zit of niet, doet er niet toe. Het feit is wel dat de daders van deze misdaad hun geloof en cultuur volgens de poco normen gebruiken als excuustruus voor hun misdaden.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 maart 2007 om 15:57.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 16:00   #173
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik het me goed herinner waren het diverse Moslim-organisaties die mee opstapten om de MP3-moord te veroordelen toen er nog sprake was dat dit door Marokkanen was uitgevoerd.

Toen bleken de daders achteraf Polen te zijn, maar dit terzijde.

Het valt me wel op dat als het over misdaden door Moslims gaat dat dan de hele Moslimgemeenschap crapuul is en als er een misdaad door een autochtoon wordt gepleegd dat het die enkeling is.

Al vind ik ook dat wanneer een misdaad gepleegd wordt door iemand met VB-banden, de VB onterecht verantwoordelijk wordt gesteld.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 16:02   #174
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Als ik het me goed herinner waren het diverse Moslim-organisaties die mee opstapten om de MP3-moord te veroordelen toen er nog sprake was dat dit door Marokkanen was uitgevoerd.
Ja.... Mohammad Chakar zeker
Oud 23 maart 2007, 16:04   #175
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat moet ofzo?Moet ik mij ook verontschuldigen omdat Hans Van Themsche drie mensen heeft neergeschoten?
Tiens, ik moet me blijkbaar als VB kiezer ervoor verantwoorden, volgens De Gucht. Volgens de poco's ben ik omwille van mijn mening mee verantwoordelijk voor de slachting die Van Themsche heeft aangericht.

Nu, ik heb genoeg zelfkennis om te relativeren, maar ik spreek mezelf wel uit over die zaak. Ik veroordeel de moordpartij van Van Themsche, die men mee in mijn schoenen wil schuiven.

Deze kereltjes steken de schuld van hun misdaad op hun geloof. Gezien hoe ik me voelde bij de vingerwijzingen die ik kreeg bij Van Themsche, zou ik als imam meteen optreden, als ik recht in mijn schoenen stond.
Geen enkele moslim heeft deze daad al openlijk veroordeeld. Er zijn zelfs imams die oproepen tot het verkrachten van vrouwen zonder hoofddoek, want dat zijn volgens hen hoeren die er op vragen.

Met andere woorden: wees niet hypocriet. Ik kan begrijpen dat een correcte moslim, die het niet eens is met de uitvlucht van de jongens, die verkrachting niet tolereert, maar dat ze het dan ook uiten.
Volgens mij zijn moslims die hierbij ook correcte mensen zijn, het eerder ondanks dan dankzij hun religie. Het zelfde geldt trouwens voor andere monotheïsten.
Oud 23 maart 2007, 16:18   #176
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Tiens, ik moet me blijkbaar als VB kiezer ervoor verantwoorden, volgens De Gucht. Volgens de poco's ben ik omwille van mijn mening mee verantwoordelijk voor de slachting die Van Themsche heeft aangericht.

Nu, ik heb genoeg zelfkennis om te relativeren, maar ik spreek mezelf wel uit over die zaak. Ik veroordeel de moordpartij van Van Themsche, die men mee in mijn schoenen wil schuiven.

Deze kereltjes steken de schuld van hun misdaad op hun geloof. Gezien hoe ik me voelde bij de vingerwijzingen die ik kreeg bij Van Themsche, zou ik als imam meteen optreden, als ik recht in mijn schoenen stond.
Geen enkele moslim heeft deze daad al openlijk veroordeeld. Er zijn zelfs imams die oproepen tot het verkrachten van vrouwen zonder hoofddoek, want dat zijn volgens hen hoeren die er op vragen.

Met andere woorden: wees niet hypocriet. Ik kan begrijpen dat een correcte moslim, die het niet eens is met de uitvlucht van de jongens, die verkrachting niet tolereert, maar dat ze het dan ook uiten.
Volgens mij zijn moslims die hierbij ook correcte mensen zijn, het eerder ondanks dan dankzij hun religie. Het zelfde geldt trouwens voor andere monotheïsten.
Ik neem aan dat je dan meteen op straat bent gaan betogen owv die Van Temsche misdaden?

Geen enkele moslim... Jij hebt zeker in iedere moslim-huiskamer afluisteraparatuur zodat je kan horen of ze dit wel of niet veroordelen?
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 16:24   #177
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je dan meteen op straat bent gaan betogen owv die Van Temsche misdaden?

Geen enkele moslim... Jij hebt zeker in iedere moslim-huiskamer afluisteraparatuur zodat je kan horen of ze dit wel of niet veroordelen?
Ik ben wel naar de plaats van de misdaad geweest, ja. Ik wou bloemen neerleggen, maar gezien de manier waarop de ouders reageerde op het potje van Dewinter, heb ik het uit alle respect maar gelaten.

Ik zeg dus nergens dat geen enkele moslim deze misdaad afkeurt, ik zeg enkel dat ze het niet in het openbaar doen. In hun huiskamers kan ik niet meeluisteren.

En vele rechtsen hebben de moordpartij van Hans Van Themsche wel openlijk veroordeelt.
Oud 23 maart 2007, 16:31   #178
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

die allahtonen ophangen aan hun ballen! ze zullen het niet meer doen
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 16:33   #179
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
die allahtonen ophangen aan hun ballen! ze zullen het niet meer doen
Foei, onverdoofde biggencastratie is verboden.
Oud 23 maart 2007, 16:39   #180
luc broes

Standaard

Citaat:

Toen bleken de daders achteraf Polen te zijn, maar dit terzijde.
Het waren geen Polen, maar wel 'Polen'.

Het valt me wel op dat als het over misdaden door Moslims gaat dat dan de hele Moslimgemeenschap crapuul is.
Het valt me op dat jij zoiets beweert.
Op de website van het VB staat regelmatig uitdrukkelijk dat dit NIET zo is.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be