![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
Enterke;de dader op den joey waren in eerste plaats zigeuners.
Zigeuners zijn toch wel nog wat van een ander volkje dan de polen. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Parlementslid
|
Ik heb het niet over het VB en hun site. Ik heb het over Jan "rechts" Modaal en Jan "Links" Modaal.
Er wordt nogal veel gediscussieerd over "De" Islam, "De" allochtoon, "De" VB-kiezer, ... terwijl de zaken in het echte leven veel genuanceerder zijn. Soms heb ik het idee dat het aantal mensen dat genuanceerd over een probleem discussieert bijna nihil is. De anderen zijn per definitie allemaal slecht. Alle allochtonen zijn luie criminelen. Alle VB-kiezers zijn racisten. Alle linksen zijn voor Stalin. Alle rechtsen willen alle allochtonen buitengooien. Het lijkt me dat met zo een standpunten er totaal geen vergelijk mogelijk is en dat de samenleving meer en meer gepolariseerd wordt. Niet echt bemoedigend en een bron voor depressiviteit. |
|
|
|
|
|
#184 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik stel voor dat je de nuances van feremans eens onder de loep neemt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze mogen geen binding hebben met ons land en zo, en wat gaan ze doen als zo een gast hier nog een meute familieleden heeft geïnstalleerd? En de toekomstige gangsters zullen wel rekening houden met de maatregel en eerst één en ander in orde brengen of bepaalde klusjes laten opknappen door diegenen die "in orde zijn om hier te blijven", net zoals ze nu soms speciaal "minderjarigen" gebruiken want die moeten toch ook maar een paar maand op vakantiekamp... Denk dat het meer past in het kader van de toekomstige verkiezingen... De gevangenissen vullen zich rapper dan ze met die maatregel weer zullen leeglopen... |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Burger
|
Seg mannen, sommige van die mokkels met hun kopdoekskes zijn ook best leuk. Mogen wij daar ook eens aan prutsen? Nee, want wij zijn geen moslims.
Unfair, want zij doen dat wel met onze maskes. Ik vraag me af wa ze met mij zoade aanvangen, moest ik eens op zo een moslimake springen. Kom kom, ik ben toch gene racist hé? Ik wil dat mokske enkel wa multiculverrijking bijbrengen. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien omdat we hier geen doodstraf meer hebben, trouwens ook een beetje ver gezocht... Definitief het land uitzetten en ervoor zorgen dat ze hier niet zomaar weer binnen kunnen met een andere identiteit of zo, beter dan ettelijke jaren die kerels verder te kweken in den bak...
Europa mag dringend beginnen met een systeem op poten te zetten waardoor een bepaald soort lieden niet zo maar van het ene land in het andere kunnen gaan zitten wanneer ze een strafblad hebben. |
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw brave man (niet sarcastisch bedoeld of zo) zou eens met zijn geestesgenoten iets op poten moeten zetten waarmee ze zelf het crapuul uit hun rangen ringeloren en kortwieken, dat zou heel positief zijn en we zouden er hem/hen nog dankbaar voor zijn ook!
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#195 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ge zult vréé rap moete kunne lope peisk... |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Zie je dat verkeerd? Wel neen, Laya: ieder z'n waarde. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Gouverneur
|
Is dit niet waarvoor het CGKR is opgericht of zou het toch.....
|
|
|
#198 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar als die moslimmannen te ver gaan met onze meisjes ... zouden ze dan ook een vréé hard mogen gaan lopen? |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Drastische maatregel om ze te beschermen tegen agressors, zou ik zo zeggen.
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Chemische castratie? Niks chemisch, gewoon benen open houden en spel afknippen met een betonschaar!
|
|
|
|