![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als we meer congolezen hadden gaan halen ipv marokkanen, hadden we nu niet met de gebakken peren gezeten. Die waren al wat op de hoogte van onze belgische cultuur, en hadden zich makkelijker aangepast. Vooral omdat daar de islam nog zo goed als niet is doorgedrongen. Er zijn zoveel landen met een andere cultuur en waarvan de mensen zooooo graag hier willen komen werken, mensen die géén islamieten zijn. Want het is NIET de cultuur die de oorlog hier maakt, maar de onverzettelijkheid van de islam. Voor de marrokanen hadden we italianen, spanjaarden, enz, en we hebben met allen wel wat problemen gekend: het zijn nu eenmaal niet de rijksten en best opgevoeden die hun geluk in een ander land gaan beproeven. Maar hoeveel tijd heeft het hen gekost om naadloos in te passen? Veeeel minder dan de nog steeds niet te stoppen stroom islamieten waarvan velen na 30 jaar aanwezigheid de taal nog steeds niet machtig zijn. Ik word niet goed als ik hoor dat ze ondervertegenwoordigd zijn in de hogere studies. Het is verdomme hun eigen schuld. Waarom spreekt een derde generatie nog steeds geen nederlands thuis? De enige mogelijkheid die ons nog rest is een wet op aanpassing: niet aangepast na 5 jaar... jammer, maar ga je geluk maar elders beproeven... Maar ja, wie ben ik he...
|
|
|
|
#222 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Wat moet het voor de knuffelkolonne frustrerend zijn dat één dag na de grote politieke mediashow van Willockx drie van hun verrijkers opgepakt werden voor religio-racistiche gruweldaden. Wat moet het frustrerend zijn voor jou Doki dat je hiervan geen VB-bashingparty kan maken. Wat moet het frustrerend zijn voor Edina en de progressieve verzuurden dat ze geen enkel redelijk argument kan bijeen fantaseren om die racistiche gruweldaden te vergoeilijken, nu blijkt dat de daders hun motivering toegelicht hebben. Gefrustreerd zitten ze nu aan de kant toe te kijken (2.135 clicks) en verder te verzuren. En jij bevestigt die frustratie en ergernis door - hoe idioot kan men niet zijn - te gaan ontkennen wat de daders bekend hebben. Citaat:
Hoeveel lager wil je nog vallen Doki in naam van je progressieve hielenlikkersgeloof? |
||
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Europees Commissaris
|
Ahum, zijn die islamieten dan zoooon harde werkers? Velen wel, maar wie staat er veelvuldig van onze werkloosheidsuitkeringen en ocmw te genieten? Van onze sociale woningen? ...
Als ik van 2 kwaden moet kiezen is de keuze rap gemaakt... PS: kan iemand me zeggen waarom de tekst bij de foto van mijn vrouw onderaan mijn bericht niet zichtbaar is? Zal eens paties bijvoegen...of returns...
|
|
|
#226 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee, het zou beter zijn niks te importeren...en vanaf nu enkel nog maar aan export te doen lijkt me. We zouden beter een voorbeeld nemen aan de Russen. |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik zie zo voor me hoe de schuimvlokken uit je mond spatten bij het uitkramen van woorden als "religio-racistisch". Neem toch een hobby. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niets kwest meer dan de waarheid. Toch bedankt Doki dat je het lef hebt om die gruwelijke verkrachtingen tot verrijking te bombarderen zolang ze maar gepleegd worden volgens de islamitische instructies. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Om op je "russische oplossing" te antwoorden: men zegt steeds dat onze economie het nodig heeft dat er meer inwoners komen. Wij belgen doen niet erg meer aan nakomelingschap, vinden we misschien te lastig enzo. Het zij ons vergeven, maar dus hebben we inderdaad "import" nodig, maar ik stel voor dat we eerst de waren die we importeren aan strenge eisen laten voldoen, en dan pas binnenlaten. Aan de kledij alleen al kan je sterk merken welke zich willen aanpassen en welke niet... Over de multicultuur: tja, als ik zelf mag kieezn wat ik uit elke cultuur tof vind tegenover vanalles in de strot geduwd te krijgen, kan het mij best, maar anders hou ik het liever bij mijn eigen vlaamse cultuur. Die is rijk genoeg, maar blijkbaar te arm voor sommigen...
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze zeggen dit en ze zeggen dat. Ik zie vandaag ook op het nieuws bepaalde enquetes die belachelijk zijn over belgique. Er is misschien wel wat import nodig, maar dan moeten we selectief worden. En gaan 'discrimineren' op kennis / leeftijd. Maar export is ook nodig, we kunnen nu al beginnen met werklozen, steuntrekkers, overgehaalde bomma's en bompa's en onaanpasbaren terug te sturen. Onze eigen soort ("de oude Vlaming") is in bepaalde dingen al sterk genoeg op bepaalde gebieden |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Banneling
|
wie we daar hebben...nu ja, met vrouwen en meisjes zit gij waarschijnlijk niet veel in, enkel homohuwelijken en adoptie zijn belangrijk zeker....
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Neen,gewoon van het VB, zal Freddy Willockx stellen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De schuld van het VB dus, zal Eric Feremans zeggen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Europees Commissaris
|
Neen, ze zijn niet ziek. De kans dat ze alle drie dezelfde racistische propaganda kregen ingelepeld is ruw geschat met een factor duizend groter dan de kans dat ze alledrie aan dezelfde "ziekte" zouden lijden die hen zou aanzetten tot het waanbeeld dat ze mochten omdat het meiske geen moslima was.
|
|
|
|
|
#238 |
|
Europees Commissaris
|
Neen, het VB moest dat toch? Niet dat het iets uitgehaald had.
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bevolkingsaantal in 2000: 10.239.085 Bevolkingsaantal in 2006: 10.511.382 Zijn dat dan allemaal pasgeborenen dankzij de gezinsvriendelijke politiek van Verhofstadt of zijn het immigranten? Hoeveel moeten er nog bijkomen om onze economie draaiende te houden?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar moslims in het algemeen vinden sowieso dat ze niet kunnen oordelen over andere moslims, alleen God kan dat. (En zo zijn zij er natuurlijk vanaf |
|
|
|
|