Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2007, 22:15   #221
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad, zonder de Marokkanen zou het er al héél anders uitzien. Ze zijn blijkbaar het neusje van de zalm wanneer het op negatief gedrag aan komt! Ze zullen in Marocco wel weten waarom ze hun gespuis liever kwijt dan rijk zijn, en waarom ze zich niet zullen laten overompelen door de teruggestuurde gevallen, op een paar uitzonderingen na...
Het is een beetje laat voor goede raad, het spreekwoordelijke kalf is al zo goed als verdronken, maar toch wou ik dit idee even meegeven:

Als we meer congolezen hadden gaan halen ipv marokkanen, hadden we nu niet met de gebakken peren gezeten. Die waren al wat op de hoogte van onze belgische cultuur, en hadden zich makkelijker aangepast. Vooral omdat daar de islam nog zo goed als niet is doorgedrongen.

Er zijn zoveel landen met een andere cultuur en waarvan de mensen zooooo graag hier willen komen werken, mensen die géén islamieten zijn. Want het is NIET de cultuur die de oorlog hier maakt, maar de onverzettelijkheid van de islam.

Voor de marrokanen hadden we italianen, spanjaarden, enz, en we hebben met allen wel wat problemen gekend: het zijn nu eenmaal niet de rijksten en best opgevoeden die hun geluk in een ander land gaan beproeven.

Maar hoeveel tijd heeft het hen gekost om naadloos in te passen? Veeeel minder dan de nog steeds niet te stoppen stroom islamieten waarvan velen na 30 jaar aanwezigheid de taal nog steeds niet machtig zijn.
Ik word niet goed als ik hoor dat ze ondervertegenwoordigd zijn in de hogere studies. Het is verdomme hun eigen schuld. Waarom spreekt een derde generatie nog steeds geen nederlands thuis?

De enige mogelijkheid die ons nog rest is een wet op aanpassing: niet aangepast na 5 jaar... jammer, maar ga je geluk maar elders beproeven...

Maar ja, wie ben ik he...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 22:28   #222
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Frustrend hé als er zo weinig weerwerk komt tegen jullie islambashingparty hier?
Nee, gewoon walgelijk om te zien hoe de zogenaamde anti-racisten muisstil blijven als blijkt dat allahtonen religieus-racistische wandaden plegen. Om van te kotsen. Anderzijds, door hun stilzwijgen hebben ze hun ware aard nu zelf eens bloot gelegd.

Wat moet het voor de knuffelkolonne frustrerend zijn dat één dag na de grote politieke mediashow van Willockx drie van hun verrijkers opgepakt werden voor religio-racistiche gruweldaden.

Wat moet het frustrerend zijn voor jou Doki dat je hiervan geen VB-bashingparty kan maken. Wat moet het frustrerend zijn voor Edina en de progressieve verzuurden dat ze geen enkel redelijk argument kan bijeen fantaseren om die racistiche gruweldaden te vergoeilijken, nu blijkt dat de daders hun motivering toegelicht hebben.
Gefrustreerd zitten ze nu aan de kant toe te kijken (2.135 clicks) en verder te verzuren. En jij bevestigt die frustratie en ergernis door - hoe idioot kan men niet zijn - te gaan ontkennen wat de daders bekend hebben.

Citaat:

Ik denk dat zelfs Edina het zo onderhand een beetje moe wordt om steeds weer dezelfde haveloze onzin te moeten counteren.
Onzin? Het religio-racistisch motief van de daders ontkennen terwijl ze het zelf toegaven ... Hoeveel lager kan je nog vallen Doki?
Hoeveel lager wil je nog vallen Doki in naam van je progressieve hielenlikkersgeloof?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 22:29   #223
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Frustrend hé als er zo weinig weerwerk komt tegen jullie islambashingparty hier? Ik denk dat zelfs Edina het zo onderhand een beetje moe wordt om steeds weer dezelfde haveloze onzin te moeten counteren.
Wij vinden het nochthans zeer leuk wanneer Edina "haveloze onzin countert" Dat brengt wat hilariteit bij op het forum, anders is het toch zo saai
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 22:38   #224
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Als we meer congolezen hadden gaan halen ipv marokkanen, hadden we nu niet met de gebakken peren gezeten.
Nee, maar dan weer wel met van die luie negers
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 22:44   #225
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Nee, maar dan weer wel met van die luie negers
Ahum, zijn die islamieten dan zoooon harde werkers? Velen wel, maar wie staat er veelvuldig van onze werkloosheidsuitkeringen en ocmw te genieten? Van onze sociale woningen? ...

Als ik van 2 kwaden moet kiezen is de keuze rap gemaakt...

PS: kan iemand me zeggen waarom de tekst bij de foto van mijn vrouw onderaan mijn bericht niet zichtbaar is? Zal eens paties bijvoegen...of returns...

.
Oud 23 maart 2007, 22:47   #226
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahum, zijn die islamieten dan zoooon harde werkers? Velen wel, maar wie staat er veelvuldig van onze werkloosheidsuitkeringen en ocmw te genieten? Van onze sociale woningen? ...

Als ik van 2 kwaden moet kiezen is de keuze rap gemaakt...

PS: kan iemand me zeggen waarom de tekst bij de foto van mijn vrouw onderaan mijn bericht niet zichtbaar is? Zal eens paties bijvoegen...of returns...
Is dit uw mooie vrouw? Valt die te huren per uur ofzo? Of werkt deze 'soort' met kwartiertjes?
Nee, het zou beter zijn niks te importeren...en vanaf nu enkel nog maar aan export te doen lijkt me. We zouden beter een voorbeeld nemen aan de Russen.
Oud 23 maart 2007, 22:49   #227
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee, gewoon walgelijk om te zien hoe de zogenaamde anti-racisten muisstil blijven als blijkt dat allahtonen religieus-racistische wandaden plegen. Om van te kotsen. Anderzijds, door hun stilzwijgen hebben ze hun ware aard nu zelf eens bloot gelegd.

Wat moet het voor de knuffelkolonne frustrerend zijn dat één dag na de grote politieke mediashow van Willockx drie van hun verrijkers opgepakt werden voor religio-racistiche gruweldaden.

Wat moet het frustrerend zijn voor jou Doki dat je hiervan geen VB-bashingparty kan maken. Wat moet het frustrerend zijn voor Edina en de progressieve verzuurden dat ze geen enkel redelijk argument kan bijeen fantaseren om die racistiche gruweldaden te vergoeilijken, nu blijkt dat de daders hun motivering toegelicht hebben.
Gefrustreerd zitten ze nu aan de kant toe te kijken (2.135 clicks) en verder te verzuren. En jij bevestigt die frustratie en ergernis door - hoe idioot kan men niet zijn - te gaan ontkennen wat de daders bekend hebben.

Onzin? Het religio-racistisch motief van de daders ontkennen terwijl ze het zelf toegaven ... Hoeveel lager kan je nog vallen Doki?
Hoeveel lager wil je nog vallen Doki in naam van je progressieve hielenlikkersgeloof?

Ik zie zo voor me hoe de schuimvlokken uit je mond spatten bij het uitkramen van woorden als "religio-racistisch". Neem toch een hobby.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 23:03   #228
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zie zo voor me hoe de schuimvlokken uit je mond spatten bij het uitkramen van woorden als "religio-racistisch". Neem toch een hobby.
Ik zie zo hoe jij aan het verzwelgen bent in je eigen gal.
Niets kwest meer dan de waarheid.

Toch bedankt Doki dat je het lef hebt om die gruwelijke verkrachtingen tot verrijking te bombarderen zolang ze maar gepleegd worden volgens de islamitische instructies.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 23:14   #229
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Is dit uw mooie vrouw? Valt die te huren per uur ofzo? Of werkt deze 'soort' met kwartiertjes?
Nee, het zou beter zijn niks te importeren...en vanaf nu enkel nog maar aan export te doen lijkt me. We zouden beter een voorbeeld nemen aan de Russen.
Ahum, ik had niet om beledigingen gevraagd, en dacht ook niet dat dat aan de orde was, maar het is je vergeven

Om op je "russische oplossing" te antwoorden: men zegt steeds dat onze economie het nodig heeft dat er meer inwoners komen. Wij belgen doen niet erg meer aan nakomelingschap, vinden we misschien te lastig enzo. Het zij ons vergeven, maar dus hebben we inderdaad "import" nodig, maar ik stel voor dat we eerst de waren die we importeren aan strenge eisen laten voldoen, en dan pas binnenlaten.

Aan de kledij alleen al kan je sterk merken welke zich willen aanpassen en welke niet...

Over de multicultuur: tja, als ik zelf mag kieezn wat ik uit elke cultuur tof vind tegenover vanalles in de strot geduwd te krijgen, kan het mij best, maar anders hou ik het liever bij mijn eigen vlaamse cultuur. Die is rijk genoeg, maar blijkbaar te arm voor sommigen...

.
Oud 23 maart 2007, 23:28   #230
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Dat ze zullen ontkennen dat het geen moslims zijn zal niet gebeuren. Je bedoelt waarschijnlijk dat in Islam iedereen zichzelf moet rechtvaardigen tegenover Allah, en dat andere mensen dat niet kunnen.

Mja, misschien nog es een concert voor de vrede organiseren... En deze keer wel allochtonen proberen aan te trekken hé . Want dees meisken had zich allicht zo fel neergelegd met de multicultuur dat ze het gewoon aanvaardde... Hmm, zou dit dan nog strafbaar zijn?

Zeker voer voor de advocaten imo
mischien een concert met enkel blote zingende blanke vrouwen, waar alle allochtonen mogen opkruipen? Om te bewijzen dat ze geen racist zijn...Dan zullen ze wel komen zeker?Met de verkiezingen bvb: aan de ingang moeten ze hun stembriefje invullen, en daarna mogen ze de concertzaal binnen
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 23:37   #231
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahum, ik had niet om beledigingen gevraagd, en dacht ook niet dat dat aan de orde was, maar het is je vergeven

Om op je "russische oplossing" te antwoorden: men zegt steeds dat onze economie het nodig heeft dat er meer inwoners komen. Wij belgen doen niet erg meer aan nakomelingschap, vinden we misschien te lastig enzo. Het zij ons vergeven, maar dus hebben we inderdaad "import" nodig, maar ik stel voor dat we eerst de waren die we importeren aan strenge eisen laten voldoen, en dan pas binnenlaten.

Aan de kledij alleen al kan je sterk merken welke zich willen aanpassen en welke niet...

Over de multicultuur: tja, als ik zelf mag kieezn wat ik uit elke cultuur tof vind tegenover vanalles in de strot geduwd te krijgen, kan het mij best, maar anders hou ik het liever bij mijn eigen vlaamse cultuur. Die is rijk genoeg, maar blijkbaar te arm voor sommigen...

Ze zeggen dit en ze zeggen dat. Ik zie vandaag ook op het nieuws bepaalde enquetes die belachelijk zijn over belgique.
Er is misschien wel wat import nodig, maar dan moeten we selectief worden. En gaan 'discrimineren' op kennis / leeftijd.
Maar export is ook nodig, we kunnen nu al beginnen met werklozen, steuntrekkers, overgehaalde bomma's en bompa's en onaanpasbaren terug te sturen.
Onze eigen soort ("de oude Vlaming") is in bepaalde dingen al sterk genoeg op bepaalde gebieden
Oud 23 maart 2007, 23:39   #232
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
mischien een concert met enkel blote zingende blanke vrouwen, waar alle allochtonen mogen opkruipen? Om te bewijzen dat ze geen racist zijn...Dan zullen ze wel komen zeker?Met de verkiezingen bvb: aan de ingang moeten ze hun stembriefje invullen, en daarna mogen ze de concertzaal binnen
Mooi aanbod misschien voor de ongelukkigen die weinig van grond komen en zo geil staan dat het niet meer zo nauw steekt...maar nee bedankt!
Oud 23 maart 2007, 23:41   #233
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Frustrend hé als er zo weinig weerwerk komt tegen jullie islambashingparty hier? Ik denk dat zelfs Edina het zo onderhand een beetje moe wordt om steeds weer dezelfde haveloze onzin te moeten counteren.
wie we daar hebben...nu ja, met vrouwen en meisjes zit gij waarschijnlijk niet veel in, enkel homohuwelijken en adoptie zijn belangrijk zeker....
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 00:11   #234
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
So what? Die hebben duidelijk nog nooit een Koran gelezen.
Dus als jij vanaf nu moslims begint af te knallen en zegt dat je dat nooit met een christen had gedaan is het gerechtvaardigd door de Bijbel?
Neen, gewoon racisme dus, zal een integer mens stellen.

Neen,gewoon van het VB, zal Freddy Willockx stellen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 00:12   #235
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, ik ben ook de laatste om te ontkennen dat de meeste van die gasten ervan overtuigd zijn dat alle westerse vrouwen hoeren zijn en dat wat ze deden geoorloofd is. Maar dat heeft meer te maken met misbruik van de Islam en 'cultuur' dan de Islam zelf.
Neen, met racisme!
De schuld van het VB dus, zal Eric Feremans zeggen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 24 maart 2007, 00:18   #236
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mijn man zijn eerste reactie toen ik het hem zei: 'Marokkanen zekers?'
Wat wil je dat ze doen? Is het niet aan de regering om op te treden?
Maar nee, er vallen veel te veel stemmen te rapen bij de allochtonen.
Je man stemt vast op het VB, als hij als (was het Egyptenaar?) zoiets durft stellen!

Oud 24 maart 2007, 00:22   #237
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Verkrachten, vind ik echt een van de walgelijkste misdaden.Zieke mensen, en nog zo jong....
Neen, ze zijn niet ziek. De kans dat ze alle drie dezelfde racistische propaganda kregen ingelepeld is ruw geschat met een factor duizend groter dan de kans dat ze alledrie aan dezelfde "ziekte" zouden lijden die hen zou aanzetten tot het waanbeeld dat ze mochten omdat het meiske geen moslima was.

Oud 24 maart 2007, 00:24   #238
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat moet ofzo?Moet ik mij ook verontschuldigen omdat Hans Van Themsche drie mensen heeft neergeschoten?
Neen, het VB moest dat toch? Niet dat het iets uitgehaald had.

Oud 24 maart 2007, 01:20   #239
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Import nodig? Sinds 2000 is de Belgische bevolking met 272.297 eenheden gestegen. (bron NIS)
Bevolkingsaantal in 2000: 10.239.085
Bevolkingsaantal in 2006: 10.511.382
Zijn dat dan allemaal pasgeborenen dankzij de gezinsvriendelijke politiek van Verhofstadt of zijn het immigranten?
Hoeveel moeten er nog bijkomen om onze economie draaiende te houden?
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 08:07   #240
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Uw brave man (niet sarcastisch bedoeld of zo) zou eens met zijn geestesgenoten iets op poten moeten zetten waarmee ze zelf het crapuul uit hun rangen ringeloren en kortwieken, dat zou heel positief zijn en we zouden er hem/hen nog dankbaar voor zijn ook!
Daar zit het hem juist, hij voelt zich als Syriër (naar mijn mening terecht) helemaal niet verantwoordelijk voor wat die kwiebussen uitsteken, net zoals ik me niet verantwoordelijk moet voelen voor wat eender welke christen uitsteekt. Het is eerder aan de Marokkaanse gemeenschap om zoiets te doen.
Maar moslims in het algemeen vinden sowieso dat ze niet kunnen oordelen over andere moslims, alleen God kan dat. (En zo zijn zij er natuurlijk vanaf )
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be