Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2007, 12:53   #61
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
en zo begint het....
de Us is nog een jonge natie, ze hebben nog geen concrete ervaring opgedaan hoe de verworven vrijheden en rechtsbeginselen van binnenuit worden aangevallen onder mom van bescherming om alzo de democratie stap voor stap om te buigen in datgene waarnee men het wil vervangen.

Nu goed de US zijn helemaal geen democratie zoals wij in West-europa ze invullen,maar een oligarchie met beginselen van een theocratie.

Basically alles is er te koop, inclusief de politici, de president en het beleid.
Met "in het belang van het volk" heeft dat allemaal niets meer te maken.
Elke posting van u bevestigt uw irrationele haat tegen de VS.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 13:46   #62
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
De overheid mag alles doen wat nodig is in het kader van het handhaven van de openbare orde.
Nee, beste vriend, de overheid mag niet alles doen. Er bestaan wetten en verdragen en ook de overheid moet zich daaraan houden.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 14:38   #63
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Nee, beste vriend, de overheid mag niet alles doen. Er bestaan wetten en verdragen en ook de overheid moet zich daaraan houden.
Dom antwoord.Politieke discussie gaat over wat in de wet moet staan.Mijn standpunt is dus dat geen enkele wet of verdrag de overheid mag beletten iets te doen dat nodig is om de inwendige en uitwendige veiligheid van de staat te waarborgen.
Oud 28 maart 2007, 16:34   #64
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dom antwoord.Politieke discussie gaat over wat in de wet moet staan.Mijn standpunt is dus dat geen enkele wet of verdrag de overheid mag beletten iets te doen dat nodig is om de inwendige en uitwendige veiligheid van de staat te waarborgen.
fuck it, gij zijt een gevaarlijk persoon, weet ge da? Ma goed dat ge nie echt iets in de pap te brokken hebt.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 13:30   #65
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
fuck it, gij zijt een gevaarlijk persoon, weet ge da? Ma goed dat ge nie echt iets in de pap te brokken hebt.
Voor mensen van uw verwerpelijk soort ben ik gevaarlijk met overtuiging en daarvoor hoef ik niet eens de macht te hebben.
Oud 29 maart 2007, 14:08   #66
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mensen van uw verwerpelijk soort ben ik gevaarlijk met overtuiging en daarvoor hoef ik niet eens de macht te hebben.
Verklaar eens salonboeferke, wat mij zo verwerpelijk maakt? Het feit dat ik hard werk? Het feit dat ik hard heb gewerkt om door mn studies te geraken? Het feit dat ik belastingen betaal? Het feit dat ik een probleem heb met overdreven controle van buiten af? Het feit dat ik iets heb tegen zetelfascistjes als gij?

BTW, gij zijt niet gevaarlijk voor mij hoor, want het dichtste dat gij ooit in mijn buurt komt is via uw scherm, laat me ff anders verwoorden wat ik wou zeggen, mensen met uw gedachtengoed zijn een gevaar voor de maatschappij en de mensheid. Het aantal doden in de talrijke oorlogssituaties van tegenwoordig getuigen hiervan.
Oud 29 maart 2007, 14:09   #67
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo kom je tot gevaarlijke toestanden.
Oud 29 maart 2007, 14:20   #68
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elke posting van u bevestigt uw irrationele haat tegen de VS.
Even analoog: Elke posting van u bevestigt uw irrationeel blind vertrouwen in de VS
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 14:45   #69
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Even analoog: Elke posting van u bevestigt uw irrationeel blind vertrouwen in de VS
JBH stelt misschien blindelings vertrouwen in de VS, maar dat neemt niet weg dat er hier veel meer mensen zijn die systematisch het ergste vermoeden - en geloven - over de VS. Beide opstellingen zijn even irrationeel.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 14:49   #70
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee,wel een gedeeltelijk positieve inschatting van sommige aspecten van het amerikaans buitenlands beleid.Dat kunnen schepsels als gij niet verdragen.
Oud 29 maart 2007, 14:51   #71
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Verklaar eens salonboeferke, wat mij zo verwerpelijk maakt? Het feit dat ik hard werk? Het feit dat ik hard heb gewerkt om door mn studies te geraken? Het feit dat ik belastingen betaal? Het feit dat ik een probleem heb met overdreven controle van buiten af? Het feit dat ik iets heb tegen zetelfascistjes als gij?

BTW, gij zijt niet gevaarlijk voor mij hoor, want het dichtste dat gij ooit in mijn buurt komt is via uw scherm, laat me ff anders verwoorden wat ik wou zeggen, mensen met uw gedachtengoed zijn een gevaar voor de maatschappij en de mensheid. Het aantal doden in de talrijke oorlogssituaties van tegenwoordig getuigen hiervan.
Uw ideeen zijn totaal verwerpelijk en met de rest van uw uitlating zullen we eens goed lachen.
Oud 29 maart 2007, 14:55   #72
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
JBH stelt misschien blindelings vertrouwen in de VS, maar dat neemt niet weg dat er hier veel meer mensen zijn die systematisch het ergste vermoeden - en geloven - over de VS. Beide opstellingen zijn even irrationeel.
Daarom dat ik soms denk dat het dezelfde persoon is

Ik geef toe dat "de V.S." niet alleen slechte dingen doen, maar ze hebben daar de vervelende gewoonte om alle nuancering en gezond verstand weg te gooien als iemand "God bless America" roept.

Iemand die bijvoorbeeld zou vragen wat ze in Irak deden als Osame Bin Laden in Afghanistan of Pakistan zat, werd al dadelijk voor landsverrader uitgemaakt.

Patriottisme is mooi, maar "te" is nooit goed.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2007, 12:42   #73
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom dat ik soms denk dat het dezelfde persoon is

Ik geef toe dat "de V.S." niet alleen slechte dingen doen, maar ze hebben daar de vervelende gewoonte om alle nuancering en gezond verstand weg te gooien als iemand "God bless America" roept.

Iemand die bijvoorbeeld zou vragen wat ze in Irak deden als Osame Bin Laden in Afghanistan of Pakistan zat, werd al dadelijk voor landsverrader uitgemaakt.

Patriottisme is mooi, maar "te" is nooit goed.
Weer een overdreven simplistische karakterisering van de VS.
Oud 30 maart 2007, 13:29   #74
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
De laatste instelling is minder irrationeel dan de eerste. Als je je wat verdiept in de geschiedenis van de VS ("A People's History of the United States" van Howard Zinn is een goeie inleiding), dan merk je dat er doorheen die geschiedenis een rode draad loopt.
En of het nu om de Indianen gaat, om de zwarte slaven, de immigranten in de 19de eeuw, de vrouwen, de arbeidersbeweging, de American Indian Movement, de Black Panther Party, Malcolm X, Earth First, John Lennon of wie dan ook: ze zijn allemaal het slachtoffer (geweest) van een systematische, gestructureerde, georganiseerde en consequent doorgedreven politieke strijd waarbij de overheid alle middelen heeft ingezet om andersdenkenden stokken in de wielen te steken, hun strijd te saboteren en hun persoonlijk leven moeilijker te maken.

Als je daarnaast de buitenlandse politiek eens bekijkt, het aantal invasies, oorlogen, steun aan staatsgrepen, zelf georganiseerde staatsgrepen, in het zadel helpen van dictators, ondersteunen van mensen die mensenrechten schenden, trainen van doodseskaders tot de illegale oorlog en de bezetting van twee landen nu, dan merk je ook daar een logica en een consequent en volgehouden gedrag dat ervoor zorgt dat "systematisch het ergste vermoeden" een zeer verstandige en rationele houding is.

Oud 30 maart 2007, 13:36   #75
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De laatste instelling is minder irrationeel dan de eerste. Als je je wat verdiept in de geschiedenis van de VS ("A People's History of the United States" van Howard Zinn is een goeie inleiding), dan merk je dat er doorheen die geschiedenis een rode draad loopt.
En of het nu om de Indianen gaat, om de zwarte slaven, de immigranten in de 19de eeuw, de vrouwen, de arbeidersbeweging, de American Indian Movement, de Black Panther Party, Malcolm X, Earth First, John Lennon of wie dan ook: ze zijn allemaal het slachtoffer (geweest) van een systematische, gestructureerde, georganiseerde en consequent doorgedreven politieke strijd waarbij de overheid alle middelen heeft ingezet om andersdenkenden stokken in de wielen te steken, hun strijd te saboteren en hun persoonlijk leven moeilijker te maken.

Als je daarnaast de buitenlandse politiek eens bekijkt, het aantal invasies, oorlogen, steun aan staatsgrepen, zelf georganiseerde staatsgrepen, in het zadel helpen van dictators, ondersteunen van mensen die mensenrechten schenden, trainen van doodseskaders tot de illegale oorlog en de bezetting van twee landen nu, dan merk je ook daar een logica en een consequent en volgehouden gedrag dat ervoor zorgt dat "systematisch het ergste vermoeden" een zeer verstandige en rationele houding is.
Hiermee bewijst gij alleen uw door uw ideologie gedreven extreem negatieve vooringenomenheid tegn de VS .Meer niet.
Oud 30 maart 2007, 13:52   #76
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw ideeen zijn totaal verwerpelijk en met de rest van uw uitlating zullen we eens goed lachen.
dit vertelt natuurlijk veel over u he fascistje.

Power To The People!
Oud 30 maart 2007, 14:10   #77
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
dit vertelt natuurlijk veel over u he fascistje.

Power To The People!
Als ge de hoofdpersonen in deze video eens tegenkomt,moogt ge uw uitleg nog eens herhalen.
http://www.youtube.com/watch?v=8fitl4ARpIc
Oud 30 maart 2007, 16:31   #78
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ge de hoofdpersonen in deze video eens tegenkomt,moogt ge uw uitleg nog eens herhalen.
http://www.youtube.com/watch?v=8fitl4ARpIc

relevantie?
Oud 30 maart 2007, 18:13   #79
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Activists beware: Big Bush is watching you!
Toch niet.... om het cru te zeggen, zo belangrijk zijn alternatievelingen niet
Oud 30 maart 2007, 18:29   #80
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hiermee bewijst gij alleen uw door uw ideologie gedreven extreem negatieve vooringenomenheid tegn de VS .Meer niet.
Het is een analyse gebaseerd op een keuze uit historische feiten.

Zeker een selectieve keuze, dat geef ik toe. Ik meen namelijk dat sommige verwezenlijkingen niet opwegen tegen historische of huidige drama's.

Dat zou je ideologie kunnen noemen. Of moraal.
Maar uit een lijst van feiten een proces afleiden en er een conclusie aan verbinden en op basis daarvan handelen in overeenstemming met je ideologie of moraal is extreem noch negatief of vooringenomen.

Het is gezond verstand.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 30 maart 2007 om 18:31.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be