![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de goeie ouwe tijd toen vrouwen nog één recht en één plicht hadden: het aanrecht en zwijgplicht? D�*t waren nog eens tijden, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: we zwijgen er maar over zeker hé, anders voelen we ons op onze arische pik getrapt? Is het dat Skaldis? Moeilijke toegeven hé jongen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze mening deel ik ook,er bestaan nu eenmaal onoverbrugbare verschillen tussen rassen
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het over Oost-afrikanen hoor, maar het blijkt racistisch onmogelijk te zijn om 8 "nieuwe soorten" te hebben hé. West afrikanen hebben die loopvoorsprong blijkbaar niet. Maar ik wacht op Edina om te zeggen dat er geen verschillende zwarte rassen kunnen zijn zie je.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar RACIST dat zijn ze niet hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Lap zeg, het veralgemeningsmonster heeft alweer toegeslagen. Had er nog linkse bijgeschreven, dat is nog geloofwaardiger. Ik heb trouwens nergens beweerd dat ik geen racist ben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() ik wist gewoon dat dit een hilarische thread ging worden. en dat op 2 april.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() je bent nog grappiger als anders vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar begrijp je nog steeds niet dat het tegenwoordig well done is om af en toe de NAMEN te veranderen, zonder dat de inhoud verandert? Beter volgen hoor! straks ben je niet politiek correct meer, en wat dan? (ho.. dacht je dat enkel de linkse politiek correcten de namen mochten veranderen zonder aan de inhoud iets te doen? Maar kiekske toch, ook de stouteriken leren bij hoor!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 april 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
er is een verschil in de terminologie die gebruikt wordt in het politieke discours en de media, en de terminologie in de wetenschappen. zeker voor de exacte wetenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat vandaag blijkt is dat als we genetisch onderzoek voeren alle mensen zijn terug te voeren op 8 'oermoeders' zo je wil. Ergens theoretisch zijn er 8 vrouwen geweest waar de huidige mensen uit voortgekomen zijn. Dit verhaal - het was gedetailleerder dan wat ik nu aanvoer maar ik ben ook geen bioloog , de biologie is voor mij maar een hulpwetenschap - pastte in een betoog m.b.t. de evolutieleer van Darwin.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 2 april 2007 om 16:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom dan je posting: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() daar weet ik niks van.Zo oud ben ik niet.Als ik kleine jongen was droegen vrouwen reeds jeanbroeken, reden met auto's en gingen werken.En als ik wat ouder was gingen ze mee pinten pakken en dansen met mijn kameraden en mij...Maar dat zult gij wel niet kennen zeker....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() en waar zit de tegenspraak? waar toont dit aan dat het verschil tussen soorten en rassen is uitgevonden door enkele linkiewinkies en is opgedrongen zonder enige bewijs aan de volledige wetenschap?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Burger
|
![]() Ik weet niet of dit een bewijs is, maar ik kan alleen maar voorleggen dat het een onderdeel uitmaakt van een les genetica voor studenten die een geneeskundige opleiding volgen, en dat deze les gegeven wordt door een professor.
Ik veronderstel dat die professor zijn 'bronnen' wel zódanig betrouwbaar zijn dat het verantwoord is dit op te nemen in de les. ![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 2 april 2007 om 21:07. |
![]() |
![]() |