![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Gouverneur
|
![]() Nee, dus zal ze geen rechtszaak beginnen, waar Illwill op aanstuurt. Dan is ze haar werk misschien kwijt (of toch zeker de leuke sfeer).
Illwill doet uitschijnen dat vrouwen het toch niet zo erg vinden dat ze minder loon krijgen, anders zouden ze hun werkgever wel aanklagen. Dat is belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Burger
|
![]() ik vind het alleszins wel erg dat ik minder betaald word dan mijn mannelijke collega's. Ik wil meer méér mééééééér
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Ga naar uw baas, en zeg dat ge het problematisch vindt dat ge zo weinig verdient. Indien hij/zij op termijn geen oplossing vindt, gaat ge een andere baan zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Open kaart spelen en zeggen wat er scheelt. Indien ge een positie hebt binnen uw bedrijf waar niet op 1 2 3 een vervanger voor gevonden is, zult ge uw verhoging wel krijgen. En als ge die niet krijgt de daad bij het woord voegen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als je in een beroep zit waar wel makkelijk vervanging te vinden is, moet je maar op je kin kloppen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Burger
|
![]() iedereen is vervangbaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() Yup, al kan je het nog steeds gaan vragen; wat je niet vraagt krijg je sowieso niet.
Laatst gewijzigd door Sfax : 4 april 2007 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Ja, en?
Je stelt de vraag dat als je "vervangbaar" bent, je het op je buik mag schrijven om een loonsverhoging te krijgen; ik antwoord daar bevestigend op. Waar zit de erkenning? Als je vervangbaar bent, dan is het zowel als man of als vrouw minder vanzelfsprekend om meer te verdienen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu insinueer ik dus al dat ze goed werkt? Je moet het maar durven toch ![]() Maar goed, nog steeds: ja en dan? Waar zit mijn erkenning? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Tuurlijk heeft een man ook kans op opslag als hij dat gaat vragen; of net niet, wanneer hij vervangbaar is, net zoals die vrouw. Waar zit de discriminatie Edina?
Citaat:
![]() Over haar heb ik niets gezegd; als zij vindt dat ze meer moet krijgen, dan moet ze dat maar uitvechten met haar baas. Aan hem om te bepalen of ze dat al dan niet moet krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Burger
|
![]() Ik ben dan wel een echte hetero man, maar wil hier kwijt, dat in mijn ogen, voor zover ik 'vrouwen' ken, deze vrouwen op gebied van inzet, werken, verdraagzaamheid enz. veel hoger scoren dan de mannen die ik ken.
Daarom vraag ik me dan ook af waarom een vrouw minder zou moeten verdienen dan een man, integendeel... een vrouw zou eerder recht hebben op een hoger loon dan dit van een man! Vanaf het moment dat ze opstaat werkt een vrouw voor haar gezin, tot op het moment dat ze gaat slapen, en tussendoor doet ze nog eens een 'job'. Een man staat op, leest de gazet, drinkt een tas koffie die door de vrouw wordt gezet, doet de kleren aan die door de vrouw gewassen en gestreken werden, eet zijn boterhammekes op waarvoor de vrouw naar de winkel is gegaan.. Dan gaat hij 'werken' en 's avonds valt hij doodmoe in de zetel, wachtend op het eten dat de vrouw klaarmaakt. De afwas, de kuis, de kindjes enz... dat is allemaal voor de vrouw natuurlijk! LEVE DE VROUWEN !!! ![]()
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alberto : 4 april 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN