![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ken het dossier noch van kort noch van ver..maar ik kan dus besluiten dat er hier een politieman is veroordeeld voor een te harthandig aanpakken van een paar verdachten...en vrijgesproken voor racisme.... Wetende dat de linkse kerk zijn daden gewoontegetrouw zal proberen te duiden als gevolg van de VB ideologie (althans wat zij er van moeten maken) moet dit enorm tegenvallen...maar alla..ze hebben toch Remmery nog...en Van Bellingen...
|
|
|
|
#702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Turkse "slachtoffers" die Debie eigenhandig in mekaar klopte (volgens de bewezen feiten toch he?) werden echter wèl schuldig bevonden aan drugscriminaliteit. Hoe noem je het dan? Rambo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 april 2007 om 12:08. |
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Misschien vind jij hem niet onbetrouwbaar, en zou jij er niets mee inzitten als je een paar meppen zou krijgen voor je bekende. Ik wel. |
|
|
|
|
|
|
#704 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wist je dat nog niet? |
|
|
|
|
|
|
#705 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jammer dat hij niet een tijdje effectief moet brommen... Beesten horen in een kooi.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#706 |
|
Europees Commissaris
|
En VB'ers die mensen ineen slaan, hoe noemt dat dan?
|
|
|
#707 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De voorzitter van het VB heeft enkele weken geleden al laten weten dat het VB op Debie blijft vertrouwen zelfs al zou hij worden veroordeeld!!! Wat nu dus is gebeurd. Criminaliteit, een harde aanpak? No way! Eigen Criminelen Eerst!
|
|
|
|
|
|
#708 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#709 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Banneling
|
Citaat:
binnenkort met die nieuwe wet Onckelinckx voor de veiligheidsdiensten mag dat allemaal gewoon terug |
|
|
|
|
|
|
#711 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#712 |
|
Schepen
|
Wat me verwonderd, is dat Debie niet veroordeeld is voor racisme. En dat lijkt me dan toch de ergste aanklacht te zijn? Waar is het centrum nu, ik hoor niets? Hoe, heeft Debie die verdachten niet hard aangepakt net omdat het allochtonen zijn?
|
|
|
|
|
|
#713 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#714 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hij is veroordeeld. De rechter acht het bewezen. Hoe kom je er dan bij dat het "moeilijk te bewijzen" is ? Denk je dat een rechter zo zijn straf bepaalt ? Het is schuldig of niet schuldig, hè. Niet iets ertussenin. Hij is schuldig. De rechter zal het niet opportuun gevonden hebben hem effectief de cel in te draaien. Kan ik inkomen. Ken jij �*lle feiten waarvoor Willy Claes toen is veroordeeld ? Ken je �*lle feiten en verzachtende omstandigheden en de hele rotzooi van het proces van Debie ? Dacht ik niet. Begin dan ook niet aan demagogische vergelijkingen (of je zal alleen steun vinden bij Illwill). |
|
|
|
|
|
|
#715 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#716 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed geprobeerd, maar een correctionele rechter zal nooit iemand veroordelen zonder bewijs. Drie jaar met uitstel is wel degelijk een straf. Maar vindt u maar gerust van niet hoor, 'de gedachten zijn vrij' en 'zalig de eenvoudigen van geest' |
|||
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Vind jij dit trouwens een straf? Ik begrijp heel die voorwaardelijke zever niet. Ben trouwens blij dat ie niet voor racisme is veroordeeld. |
|
|
|
|
|
|
#718 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als ik lees waarvan hij vrijgesproken is en waarvoor hij uiteindelijk veroordeeld is, begin ik te denken dat BD gewoon een beetje voor liep op de tijdsgeest ... dat gaat er in beroep niet op veranderen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 5 april 2007 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#720 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
"Corrupt" zoals we de definitie ervan hebben leren door de sossen toen het Augusta schandaal uitbrak. "Corrupt" zoals het handelsmerk van de Waalse sossen. Niets bijzonders dus. Eerder iets heel alledaags in rooie kringen. Citaat:
Wie zegt dat je het niet mag zeggen? Schreeuw het uit Ozzie !!! (Naar het schijnt heeft dat een therapeutische werking. |
||
|
|
|