![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar berokkenen ze leed aan een niet-moslim, zoals dat meisje, dan geldt het Belgisch strafrecht en mogen de families de betrokken moslims de sharia straffen (bv doodsteniging) eisen voor de daders. Is dat geen mooie multicul oplossing? Iedereen tevreden? |
|
|
|
|
|
|
#382 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien is het perfect toelaatbaar om niet-moslimvrouwen te verkrachten volgens Mo en de Koran. En nog minder kan een niet-moslim getuigen tegen een moslim. maar indien je bedoelt: ze worden ons ONS stelsel veroordeeld, en de strafmaat voor ONZE veroordelingen wordt uit de sharia gehaald... mij niet gelaten. Alleen: wie gaat die stenen gooien? Als ik Edina moet geloven dat zijn wij "beter opgevoed" .....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mogen we al die gelukzoekers die de Magreb-landen ontvluchttten en blijven ontvluchten buiten zwieren : zij verdienen het om verdreven te worden, ook uit dit landje. |
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
|
Citaat:
Ik zou maar al te graag meedoen om stenen naar die verkrachters te gooien, dan geraken we daar ook van af. Met mijn voorstel is het simpel: de vrouwen, die berechten ze zelf. De mannen, die gedragen zich tegenover ons volgens onze regels, of ze krijgen van ons de gepaste straf volgens hun cultuur. |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 4 april 2007 om 21:42. |
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Banneling
|
wie wil er in die zandbak vol halfgare integristen nu op reis gaan? Vraag ik me toch af?Van alle Noord Afrikaanse landen is het dat waar het er het slechts aan toe gaat.Beste is Tunesië.
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Banneling
|
[quote=circe;2582266]Dat ze daar idd hun plan mee trekken. ze doen maar.
Dat is iets moeilijker denk ik. Voor verkrachters bestaat er nl. geen sharia bestraffing tenzij ze vier gluurders hebben uitgenodigd alvorens te verkrachten. Bovendien is het perfect toelaatbaar om niet-moslimvrouwen te verkrachten volgens Mo en de Koran. En nog minder kan een niet-moslim getuigen tegen een moslim. maar indien je bedoelt: ze worden ons ONS stelsel veroordeeld, en de strafmaat voor ONZE veroordelingen wordt uit de sharia gehaald... mij niet gelaten. Alleen: wie gaat die stenen gooien? Als ik Edina moet geloven dat zijn wij "beter opgevoed" .....[/quote Stenen?...Een paar kogels kan men er wel aan spenderen zeker? Van een paar gram lood en wat buskruit zullen we niet failliet gaan... |
|
|
|
|
|
#389 |
|
Lokaal Raadslid
|
Nog steeds tamelijk Germaans-achterlijke en barbaarse methoden aan het verzinnen, zie ik, voor mensen die de islam als godsdienst hebben.
Nu ik er over denk, wat hierboven staat, "mensen die de islam als godsdienst hebben", heb ik eerst getypt en dan erover nagedacht: ik beschouw moslims onbewust in de eerste plaats als mensen, en dan pas als moslims. Een denkfout? |
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar we vonden geen barbaarse Germanen om het uit te voeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ten eerste hoop ik dat het meisje er mentaal overkomt . Wat niet al te simpel zal zijn.
Ten tweede vind ik dit het resultaat van jarenlang watten te leggen onder de islam. Als dit nu geen perfect voorbeeld is van een geloof dat niet kan integreren in onze maatschappij.
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
|
Citaat:
U mag als verlichte denker dan wel voorzien zijn van een uitmuntend onderscheidingsvermogen, maar u slaat ferm de bal mis als u denkt dat een moslim, een niet-moslim aka dhimmie, in de eerste plaats als een mens zou beschouwen. De niet-moslim staat immers in iewat minder fraaie bewoordingen beschreven in het islamitische heilschrift, u allicht niet echt onbekend. Of spreken we hier eerder, over een ideologische denkfout ? |
|
|
|
|
|
|
#395 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
MOHAMMED: was een slavendrijver. Hij bezat en verkocht veel slaven, zowel mannelijke als vrouwelijke. Hij zei dat Allah hem en zijn moslimvolgelingen toestond om gemeenschap te hebben met hun vrouwelijke slaven wanneer de mannen dat wilden. Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als “buit” voor moslims wanner zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus zijn zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed. Citaat:
zo ziek is de islam |
||
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Banneling
|
Citaat:
gadverdamme! wat een laffe parasieten zijn het! uitzetten, allemaal, tot de laatste hoofddoek verdwenen is! |
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Europees Commissaris
|
Er is in het artikel NERGENS sprake van verkrachting...
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat blijkbaar de meeste woede opwekt is dat de drie jongens hebben verklaard dat ze dit nooit zouden gedaan hebben met een moslima. Hun daden kunnen niet worden goedgepraat maar er is een zekere logica. Moslims, zowel de jongens als de meisjes, dienen zich te onthouden van voorhuwelijkse seks. Het hypocriete is dat het bij de jongens binnen de gemeenschap wordt gedogen. Bij de meisjes is geen maagd zijn op de eerste huwelijksnacht een schande. Het risico te worden verstoten en zelfs te worden mishandeld is groot. Lees er “de derde feministische golf” van Dirk Verhofstad maar eens op na. En vooraleer het te hebben over verkrachting, laten we ons ook eens afvragen hoe dit ondertussen een jaar lang kon blijven aanslepen. Wat als de moeder geen klacht had ingediend? Laatst gewijzigd door Rudy : 7 april 2007 om 09:17. |
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
|
Citaat:
|