![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus omdat één advokaat al jaren met keppel pleit heeft IEDEREEN al jaren en pot op zijn hoofd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is pertinent onwaar. Een illegaal opgetrokken pand kan namelijk niet geregulariseerd worden. Je verwart met zonevreemdheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Ach schatje, semantisch gezever en newspeach om dezelfde wanprakijken te verbloemen en/of recht te trekken. Dat jij te stom bent om dat te snappen, zal niemand verbazen. Kloof rustig nog wat haartjes verder, bij voorkeur in een andere topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() Ik vrees dat sommigen het verschil tussen zonevreemd en illegaal gewoon niet willen snappen. En dat ze bovendien voorbij gaan aan het feit dat er zeer goede redenen bestaan waarom het bouwen van illegale woningen dient bestraft te worden. Redenen die totaal ontbreken bij het verbod op hoofddeksels in de rechtzaal.
Laatst gewijzigd door Edina : 7 april 2007 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En er was ook eens iets ivm mee da koningshuis die een woning ofzo hadden die er niet mocht staan,hebben ze dat nu al afgebroken?Ik denk het niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een huis? Een klooster dat toen nog niet gebouwd was ja, (nu wel).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() Beter leren lezen, Onlinetje, ik schreef: uitermate consequent OP DAT VLAK (op het toepassen van de regel dat hoofddeksels niet zijn toegestaan dus voor de slechte verstaander die jij bent). Of hij ook zo consequent is op andere vlakken, zou ik niet weten, maar ik betwijfel het ten zeerste. En bovendien sluit dat helemaal het spelen van politieke spelletjes niet uit natuurlijk. Maar dat is waarschijnlijk te moeilijk voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het klooster op het koninklijk domein in Opgrimbie
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik het goed begrepen zo Edina?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat er onnozele wetten bestaan, ben ik wel akkoord met u...De snel-Belg wet bvb, afschuwelijk, wetten betreffende gezinshereniging, in een ander register het homo-huwelijk & adoptie en nog meer dergelijke absurde nonsens...Maar daar moet ik mij ook bij neerleggen hé...Ik heb wel hoop dat bepaalde politieke strekkingen, die in afzienbare tijd aan de macht zullen komen, daar wat verandering in gaan brengen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() En jij denkt dat die advocaat een uitzondering was natuurlijk. En in één moeite door dat er al die jaren nog nooit een moslim of jood voor de rechtbank is moeten verschijnen met een hoofddeksel. Ik ga er van uit dat je dat niet eens zelf niet gelooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Oke edina;uw moslimvriendinnen mogen van mij hun hoofddoek aanhouden om bv iemand te bedienen en noem maar op.Ik ga dan morgen er gaan zitten mee een puntmuts op mss nog beter zodatk nog wat meer opval mss;mee een nazi kostuum aan want tja,moslimvrouwen zeggen toch dat ze zich er goed bij in hun vel voelen,welnu,als ik er mij nu goed zou bij voelen om een puntmuts of nazi kostuum te dragen dan moet dat ook maar kunnen.
Tis het één of het ander,nu gij,wat verkiest ge? |
![]() |
![]() |